پروپوزال تاثیر آموزش حل مسئله اجتماعی بر بهزیستی روانشناختی و تاب آوری دانش آموزان دارای اختلال یادگیری


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۹۷,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 پروپوزال تاثیر آموزش حل مسئله اجتماعی بر بهزیستی روانشناختی و تاب آوری دانش آموزان دارای اختلال یادگیری دارای ۳۳ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد پروپوزال تاثیر آموزش حل مسئله اجتماعی بر بهزیستی روانشناختی و تاب آوری دانش آموزان دارای اختلال یادگیری  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز پروپوزال تاثیر آموزش حل مسئله اجتماعی بر بهزیستی روانشناختی و تاب آوری دانش آموزان دارای اختلال یادگیری۲ ارائه میگردد

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی پروپوزال تاثیر آموزش حل مسئله اجتماعی بر بهزیستی روانشناختی و تاب آوری دانش آموزان دارای اختلال یادگیری،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن پروپوزال تاثیر آموزش حل مسئله اجتماعی بر بهزیستی روانشناختی و تاب آوری دانش آموزان دارای اختلال یادگیری :

بصورت کامل با منابع

نمونه ای از متن:

تعریف مفهومی

حل مسئله اجتماعی به عنوان یک فرایند شناختی – رفتاری برای شناسایی راه حل های موثر جهت حل مشکلات خاصی که فرد در زندگی روزمره با آن مواجه می شود، تعریف می شود. حل مسئله باعث می شود روش های متناقض برای پاسخگویی به طور بالقوه موثر برای سر و کار داشتن با یک موقعیت مساله سازه در دسترس باشد. و احتمال انتخاب موثرترین پاسخ از میان این پاسخ های مختلف ممکن را افزایش می دهد (دی زوربلا و همکاران، ۲۰۰۴).

تعریف عملیاتی

در فایل حاضر منظور از توانایی و مهارت حل مسئله، مجموعه آموزش (حل اجتماعی) دیزوربلا و نزو (۲۰۰۴) است که برای آموزش دانش آموزان دارای اختلالات یادگیری مورد استفاده قرار می گیرد. در این فایل حل مسئله اجتماعی دارای اصولی است که این اصول آموزش داده می شود. این اصول به ترتیب:

۱- جهت گیری نسبت به مشکل با مسئله

۲- تعریف دقیق مشکل با مسئله

۳- ارائه راه حل های متعدد و فراوان

۴- ارزیابی راه حل ها

۵- انتخاب راه حل مناسب و طراحی

۶- اجرای راه حل

۷- ارزیابی

۵-روش شناسی فایل:

الف- شرح کامل روش فایل بر حسب هدف، نوع داده ها و نحوه اجراء (شامل مواد، تجهیزات و استانداردهای مورد استفاده در قالب مراحل اجرایی فایل به تفکیک):

تذکر: درخصوص تفکیک مراحل اجرایی فایل و توضیح آن، از به کار بردن عناوین کلی نظیر، «گردآوری اطلاعات اولیه»، «تهیه نمونه‏های آزمون»، «انجام آزمایش‏ها» و غیره خودداری شده و لازم است در هر مورد توضیحات کامل در رابطه با منابع و مراکز تهیه داده‏ها و ملزومات، نوع فعالیت، مواد، روش‏ها، استانداردها، تجهیزات و مشخصات هر یک ارائه گردد.

گروه ها

پیش آزمون

متغیر مستقل

پس آزمون

گروه های آزمایش

X

گروه کنترل

X

ب- متغیرهای مورد بررسی در قالب یک مدل مفهومی و شرح چگونگی بررسی و اندازه گیری متغیرها:

در این فایل روش درمانی در دو سطح آموزش حل مسئله اجتماعی و عدم آموزش (گروه کنترل) به عنوان متغیر مستقل فعال و بهزیستی روان شناختی و تاب آوری به عنوان متغیر وابسته در نظر گرفته شده است.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.