چگونه می توان مکمل های امتیازی را با مدل ۷-S مک کینزی بالانس کرد


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 چگونه می توان مکمل های امتیازی را با مدل ۷-S مک کینزی بالانس کرد دارای ۲۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد چگونه می توان مکمل های امتیازی را با مدل ۷-S مک کینزی بالانس کرد  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز چگونه می توان مکمل های امتیازی را با مدل ۷-S مک کینزی بالانس کرد۲ ارائه میگردد

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی چگونه می توان مکمل های امتیازی را با مدل ۷-S مک کینزی بالانس کرد،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن چگونه می توان مکمل های امتیازی را با مدل ۷-S مک کینزی بالانس کرد :

نمونه

در جستجوی برتری[۱]، پرفروش ترین کتاب سال ۱۹۸۲ توسط شرکای مک کینزی تام پیترز و رابرت واترمن، به معرفی مخاطب کسب و کار جمعی برای مدل ۷-S شرکتی می­پردازد. مدل، همچنین توسط یک همکاری قبلی بین مک کینزی و فایلگران مدیریت، ریچارد پاسکال و آنتونی آتوس (هنر مدیریت ژاپنی، ۱۹۸۰) تحت تاثیر قرار گرفت و هفت عامل برای اجرای استراتژی موثر [۱] مهم را شرح داد:

۱. استراتژی. موقعیت و اقدامات صورت گرفته توسط یک شرکت، در پاسخ به و یا پیش­بینی تغییرات در محیط خارجی، که برای رسیدن به یک مزیت رقابتی، در نظر گرفته شده است.

۲. ساختار. روشی که در آن وظایف و مردم، تخصصی و تقسیم شده است و قدرت توزیع شده است. چگونه فعالیت­ها و روابط گزارش­دهنده گروه­بندی می­شوند. مکانیسم­ها بوسیله فعالیت در سازمان هماهنگ می­شوند.

۳. سیستم­ها. روش رسمی و غیر رسمی مورد استفاده برای مدیریت سازمان، از جمله مدیریت سیستم­های کنترل، اندازه گیری عملکرد و سیستم های پاداش، برنامه ریزی، بودجه بندی[۲] و تخصیص منابع سیستم و سیستم های اطلاعات مدیریت.

۴. پرسنل[۳]. فرد، پس زمینه ها و شایستگی­اش. چگونه سازمان استخدام، انتخاب، آموزش، تخصص، مدیریت شغلی و بهبود کار کارکنان را انجام می­دهد.

۵. مهارت­ها. صلاحیت متمایز سازمان؛ آنچه در آن به بهترین ابعاد است مانند افراد، شیوه­های مدیریت، فرآیندها، سیستم ها، فن­آوری و روابط مشتری.

۶. سبک/فرهنگ[۴]. سبک رهبری مدیران – چگونه وقت خود را صرف کنند، بر چه چیزی تمرکز کنند، چه سوالاتی بپرسند، چگونه تصمیم­گیری کنند؛ همچنین فرهنگ سازمانی (ارزش ها و باورها، هنجارها، اعمال نمادین خودآگاه و ناخودآگاه توسط رهبران (عنوان شغلی، کدهای لباس، ناهارخوری اجرایی، جهش صنفی، جلسات رسمی با کارکنان).

۷. ارزش­های مشترک[۵]. هسته و یا مجموعه اساسی از ارزش­ها که به طور گسترده در سازمان به اشتراک گذاشته و به عنوان اصل راهنمایی آنچه مهم است، خدمت می­کند. چشم انداز، ماموریت و ارزشهای اظهارات یک مفهوم وسیع را برای تمام کارکنان ارائه می­دهد.


[۱] – In Search of Excellence

[۲] – budgeting

[۳] – Staff

[۴] – style/culture

[۵] – Shared values

in Search of Excellence, the 1982 best-selling book by McKinsey partners Tom Peters and Robert Waterman, introduced the mass business audience to the firm’s 7-S model. The model, also influenced by an earlier collaboration between McKinsey and management scholars Richard Pascale and Anthony Athos (The Art of Japanese Management, 1980), describes the seven factors critical for effective strategy execution[1]:

۱. Strategy. The positioning and actions taken by an enterprise, in response to or anticipation of changes in the external environment, intended to achieve competitive advantage.

۲. Structure. The way in which tasks and people are specialized and divided, and authority is distributed; how activities and reporting relationships are grouped; the mechanisms by which activities in the organization are coordinated.

۳. Systems. The formal and informal procedures used to manage the organization, including management control systems, performance measurement and reward systems, planning, budgeting and resource allocation systems, and management information systems.

۴. Staff. The people, their backgrounds and competencies; how the organization recruits, selects, trains, socializes, manages the careers, and promotes employees.

۵. Skills. The distinctive competencies of the organization; what it does best along dimensions such as people, management practices, processes, systems, technology, and customer relationships.

۶. Style/culture. The leadership style of managers – how they spend their time, what they focus attention on, what questions they ask of employees, how they make decisions; also the organizational culture ( the dominant values and beliefs, the norms, the conscious and unconscious symbolic acts taken by leaders (job titles, dress codes, executive dining rooms, corporate jets, informal meetings with employees).

۷. Shared values. The core or fundamental set of values that are widely shared in the organization and serve as guiding principles of what is important; vision, mission, and values statements that provide a broad sense of purpose for all employees.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.