سبک و شیوه‌های فرزندپروری در کودکان معلول و ارتباط آن با پیشرفت تحصیلی و مشکلات رفتاری


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 سبک و شیوه‌های فرزندپروری در کودکان معلول و ارتباط آن با پیشرفت تحصیلی و مشکلات رفتاری دارای ۱۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد سبک و شیوه‌های فرزندپروری در کودکان معلول و ارتباط آن با پیشرفت تحصیلی و مشکلات رفتاری  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز سبک و شیوه‌های فرزندپروری در کودکان معلول و ارتباط آن با پیشرفت تحصیلی و مشکلات رفتاری۲ ارائه میگردد

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی سبک و شیوه‌های فرزندپروری در کودکان معلول و ارتباط آن با پیشرفت تحصیلی و مشکلات رفتاری،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن سبک و شیوه‌های فرزندپروری در کودکان معلول و ارتباط آن با پیشرفت تحصیلی و مشکلات رفتاری :

سبک و شیوه‌های فرزندپروری در کودکان معلول و ارتباط آن با پیشرفت تحصیلی و مشکلات رفتاری

سبک و شیوه‌های فرزندپروری در کودکان معلول و ارتباط آن با پیشرفت تحصیلی و مشکلات رفتاری

سبک‌ها و فعالیت‌های فرزند پروری

بدون شک دوران کودکی ازجمله دورانی است که حساسیت زیادی نسبت به آن وجود دارد و زمانی که کودکان با هرگونه معلولیتی مواجه باشند این حساسیت بیشتر می‌شود. این حساسیت بالا در بسیاری از موارد مشکلاتی ایجاد می‌کند. به نظر می­رسد در بسیاری موارد والدین باید با فرزندان خود رفتار اجتماعی مطلوبی را داشته باشند البته این امر در پیشرفت تحصیلی تأثیرگذار خواهد بود.

در طول سال‌های گذشته مطالعات زیادی انجام‌گرفته که سعی کرده‌اند سبک‌های فرزندپروری و دیگر عواملی که موجب تعامل والدین با کودکان می‌شود را روشن سازند، باوجوداین تعداد کمی از تحلیل‌گران وضعیت معلول و معلولیت را به‌عنوان عناصر تلفیقی به شمار می‌آوردند. این قصد دارد در مرحله اول به‌صورت کلی، جنبه‌های اصلی رابطه والدین و کودکان موردبررسی و در مرحله بعد شرایط معلولیت و معلول را مدنظر قرار دهد. ما با شرح این پدیده کارمان را آغاز می‌کنیم.

Parenting Style and Parenting Practices in Disabled Children and its Relationship with Academic Competence and Behaviour Problems

Abstract

This paper aims to carry out a review of the most important advances achieved in recent decades, and mainly in recent years, in

the study of parenting styles and parenting practices in relation to academic competence and behavior problems of children with

and without disabilities, in order to shed some light on major differences in patterns of family interaction that may explain the

worst levels of adaptation manifested by children with disabilities. For this, we have carried out an analysis of main works that

reflect this relationship in the general population, and then did the same including disability as a differentiating factor. In this

sense, the authoritative style and specific parenting practices such as setting limits, communication, autonomy or monitoring are

described as good predictors of adaptive behavior in children. However, we miss studies to confirm this relationship in children

with disabilities. In this population, the major papers refer, on one side, to expectations and, on other side, to stress in parenting

and its effect of the parents’ mental health. In conclusion, the need for studies to provide additional information about family

relationships and disability is discussed

AbstractThis paper aims to carry out a review of the most important advances achieved in recent decades, and mainly in recent years, inthe study of parenting styles and parenting practices in relation to academic competence and behavior problems of children withand without disabilities, in order to shed some light on major differences in patterns of family interaction that may explain theworst levels of adaptation manifested by children with disabilities. For this, we have carried out an analysis of main works thatreflect this relationship in the general population, and then did the same including disability as a differentiating factor. In thissense, the authoritative style and specific parenting practices such as setting limits, communication, autonomy or monitoring aredescribed as good predictors of adaptive behavior in children. However, we miss studies to confirm this relationship in childrenwith disabilities. In this population, the major papers refer, on one side, to expectations and, on other side, to stress in parentingand its effect of the parents’ mental health. In conclusion, the need for studies to provide additional information about familyrelationships and disability is discussed

Keywords: Parenting style, parenting practices, academic competence, behavior problems, disability;

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.