مشکل تخصیص مکان برای سیستم حمل و نقل درون شهری، در یک شرکت بزرگ با استفاده از الگوریتم فرا ابتکاری


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 مشکل تخصیص مکان برای سیستم حمل و نقل درون شهری، در یک شرکت بزرگ با استفاده از الگوریتم فرا ابتکاری دارای ۲۵ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مشکل تخصیص مکان برای سیستم حمل و نقل درون شهری، در یک شرکت بزرگ با استفاده از الگوریتم فرا ابتکاری  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز مشکل تخصیص مکان برای سیستم حمل و نقل درون شهری، در یک شرکت بزرگ با استفاده از الگوریتم فرا ابتکاری۲ ارائه میگردد

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مشکل تخصیص مکان برای سیستم حمل و نقل درون شهری، در یک شرکت بزرگ با استفاده از الگوریتم فرا ابتکاری،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مشکل تخصیص مکان برای سیستم حمل و نقل درون شهری، در یک شرکت بزرگ با استفاده از الگوریتم فرا ابتکاری :

نمونه

چکیده

این اشاره به مشکل محل تخصیص تاسیسات پارکینگ در شرکت فولاد مبارکه دارد. هدف از این مطالعه، پیداکردن محل بهینه برای تاسیسات پارکینگ و دیگر اختصاصات سفرها بین سازمان­ها برای تاسیسات پارکینگ است. برای بهینه­سازی هزینه و پوشش تقاضاهای حمل و نقل تمام سازمان­ها، یک مدل ریاضی طراحی شده و توسط یک بسته نرم افزاری تجاری حل شده است. همچنین، تعدادی وسیله نقلیه به هر پارکینگ اختصاصی داده شده است. یک الگوریتم فراابتکاری هیبرید (پیوندی)، ترکیب الگوریتم ژنتیک با آنیلینگ موازی شبیه­سازی شده توسعه داده شد که می­تواند حتی در ساختار پیچیده ­تر از این مشکل هم استفاده شود. نتایج نشان داد که الگوریتم هیبرید کارآمدی زیادی در حل این نوع مشکلات دارد.

a b s t r a c t
This paper presents the location-allocation problem of parking facilities in Mobarakeh Steel Company.
The aim is to find the optimal location for the parking facilities and allocate travels between departments
to each parking facility. To optimize the cost and facing the transportation demands of all departments, a
mathematical model is designed and solved by a commercial software package. Also, the number of
vehicles allocated to each parking facility is determined. A hybrid meta-heuristic algorithm combining a
genetic algorithm with parallel simulated annealing is developed which can be used even in more
complicated structure of the problem. The results show that this hybrid algorithm is highly efficient in
solving this kind of problems.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.