رتبه بندی اجزای مدیریت دانش از منظر میزان تأثیر بر عملکرد کارکنان


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 رتبه بندی اجزای مدیریت دانش از منظر میزان تأثیر بر عملکرد کارکنان دارای ۷۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد رتبه بندی اجزای مدیریت دانش از منظر میزان تأثیر بر عملکرد کارکنان  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز رتبه بندی اجزای مدیریت دانش از منظر میزان تأثیر بر عملکرد کارکنان۲ ارائه میگردد

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی رتبه بندی اجزای مدیریت دانش از منظر میزان تأثیر بر عملکرد کارکنان،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن رتبه بندی اجزای مدیریت دانش از منظر میزان تأثیر بر عملکرد کارکنان :

رتبه بندی اجزای مدیریت دانش از منظر میزان تأثیر بر عملکرد کارکنان

بخشی از منابع فارسی و منابع لاتین:

– ابطحی، سیدحسن و صلواتی، عادل. (۱۳۸۵). مدیریت دانش در سازمان، تهران: انتشارات پیوند نو، چاپ اول .

– احمدپور داریانی، محمود. (۱۳۸۱). کارآفرینی: تعاریف، نظریات، الگوها، تهران: نشر مولف.

– اخوان، پیمان و جعفری، مصطفی. (۱۳۸۴). ناکامی مدیریت دانش در سازمانها، ماهنامه تدبیر، ش۱۶۱.

– افرازه، عباس؛ بارچ، هانیتز و نجفی، اسدالله. (۱۳۸۳). سیستم پشتیبانی تصمیم گیری اندازه گیری و ارائه راهکارهای مناسب برای ارتقاء بهره وری منابع انسانی، سومین کنفرانس ملی مهندسی صنایع.

– افرازه، عباس. (۱۳۸۶). مدیریت دانش (مفاهیم، مدل ها، اندازه گیری و پیاده سازی)، تهران: انتشارات دانشگاه صنعتی امیرکبیر.

– بدری آذرین، یعقوب؛ سیدعامری، میرحسن و ایمانپور، علی. (۱۳۹۱). تحلیل رگرسیونی رابطه بین اجزای مدیریت دانش و عملکرد منابع انسانی، فصلنامه مدیریت ورزشی، ش ۱۵، ص ۳۷.

– بروجرون، برایان. (۲۰۰۷). مدیریت دانش، : ملک زاده، غلامرضا. (۱۳۸۶).

….

– Akroush ,M. and Al-Mohammad ,S .(2010) , The effect of marketing knowledge management on organizational performannce, International journal of emerging markets, 5(1): 38-77.

– Beckman T. J. (1999). The Current State of Knowledge Management. In Liebowitz, J. Knowledge Management Handbook. New York: CRC Press.Woolf (1990).

– Chen, c. j., Huang, j. w. (2009). Strategic human resource practices and innovation performance – The mediating role of knowledge management capacity, Journal of Business Research, 62(1): 104-114.

– Chen, Le., Mohamed, Sherif. (2007). Empirical study of interactions between knowledge management activities, Engineering, construction and architectural management, 14(3): 242-260.

– Ciganek, A., Mao, E., and Srite, M. (2008). Organizational culture for knowledge management systems: a study of corporate user, International journal of knowledge management, 4(1).

– Cong X., Li-Hua R., Stonehouse G. (2007). Knowledge Management in the Chinese Public Sector: Empirical Investigation, Journal of Technology Management in China, 2(3): 250-263.

– Edwards J. S., Collier P. M., Shaw D. (2003). Making a Journey in Knowledge Management Strategy. Journal of Information and Knowledge Management, 2(2): 135-151.

– Fong, Patrick S.W. and Choi, Sonia K.Y. (2009). The processes of knowledge management in professional services firms in the construction industry: a critical assessment of boththeory and practice, Journal of knowledge management, 13(2): 110-126.

– Gold, A., Malhotra, A. and Segars, A. (2001). Knowledge management: an organizational capabilities perspective, Journal of management information systems, 18(1): 185-214.

– Matusik S. F., Hill C.W.L. (1998). The Utilization of Contingent Work, Knowledge Creation, and Competitive Advantage. The Academy of Management Review, 23(4): 680-697.

….

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.