ارزیابی عملکرد سامانه اتوبوسرانی تندرو شهر اصفهان با استفاده از رویکرد کارت امتیازی متوازن و مدل کانو


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۹۷,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 ارزیابی عملکرد سامانه اتوبوسرانی تندرو شهر اصفهان با استفاده از رویکرد کارت امتیازی متوازن و مدل کانو دارای ۱۳۵ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد ارزیابی عملکرد سامانه اتوبوسرانی تندرو شهر اصفهان با استفاده از رویکرد کارت امتیازی متوازن و مدل کانو  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز ارزیابی عملکرد سامانه اتوبوسرانی تندرو شهر اصفهان با استفاده از رویکرد کارت امتیازی متوازن و مدل کانو۲ ارائه میگردد

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی ارزیابی عملکرد سامانه اتوبوسرانی تندرو شهر اصفهان با استفاده از رویکرد کارت امتیازی متوازن و مدل کانو،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن ارزیابی عملکرد سامانه اتوبوسرانی تندرو شهر اصفهان با استفاده از رویکرد کارت امتیازی متوازن و مدل کانو :

ارزیابی عملکرد سامانه اتوبوسرانی تندرو شهر اصفهان با استفاده از رویکرد کارت امتیازی متوازن و مدل کانو

ارزیابی عملکرد سامانه اتوبوسرانی تندرو شهر اصفهان با استفاده از رویکرد کارت امتیازی متوازن و مدل کانو
فهرست مطالب

عنوان صفحه

فصل اول: کلیات فایل

۱-۱ مقدمه ۳

۱-۲ بیان مسئله فایلی ۴

۱-۳ اهمیت موضوع فایل ۴۵

۱-۴ اهداف فایل ۶

۱-۵ سوالات فایل ۶

۱-۶ روش فایل ۷

۱-۷ اصطلاحات و تعاریف ۷

۱-۷-۱ ارزیابی عملکرد ۸

۱-۷-۲ کارت امتیازی متوازن ۸

۱-۷-۳ تکنیک اسوات ۸

۱-۷-۴ سامانه اتوبوسرانی تندرو ۸

۱-۷-۵ مدل کانو ۹

۱-۸ خلاصه فصل ۹

فصل دوم:

۲-۱ مقدمه ۱۰

۲-۲ پیشینه فایل ۹

۲-۳ ارزیابی عملکرد ۱۴

۲-۳-۱ تاریخچه اندازه گیری عملکرد ۱۴

۲-۳-۲ تعاریف ارزیابی و ارزیابی عملکرد ۲۰

۲-۳-۳ عوامل موثر در ارزیابی عملکرد ۲۲

۲-۳-۴ مزایای نظام ارزیابی عملکرد ۲۲

۲-۳-۴-۱- برای سازمان ۲۳

۲-۳-۴-۲- برای ارزیابی کننده ۲۳

۲-۳-۴-۳- برای ارزیابی شونده ۲۳

۲-۳-۵ اثرات نهایی ارزیابی عملکرد ۲۴

۲-۳-۶- چالش های ارزیابی عملکرد ۲۵

۲-۳-۷- مدیریت عملکرد ۲۵

۲-۳-۸- برخی از مفاهیم الزامی در مسیر ارزیابی عملکرد ۲۵

۲-۳-۸-۱- معیار های ارزیابی (شاخص ها) ۲۵

۲-۳-۸-۲- موجود بودن داده‌های لازم ۲۶

۲-۳-۹ معیار های ارزیابی عملکرد سازمان ۲۶

۲-۳-۱۰ مدل‌های ارزیابی عملکرد ۲۶

۲-۴ تشریح مدل کارت امتیازی متوازن به عنوان مدل محوری ۲۷

۲-۴-۱- کارت امتیازی متوازن و تاریخچ مختصر آن ۲۷

۲-۴-۲- انواع کارت امتیازی متوازن ۲۸

۲-۴-۲-۱-کارت امتیازی متوازن نسل اول ۲۸

۲-۴-۲-۲ کارت امتیازی متوازن نسل دوم ۲۹

۲-۴-۲-۳-کارت امتیازی متوازن نسل سوم ۲۹

۲-۴-۳ چشم انداز BSC برای ارزیابی و تحول سازمانی ۳۱

۲-۴-۳-۱ چشم انداز مشتری ۳۱

۲-۴-۳-۱-۱ مزیت عملیاتی (operational excellenc): 32

۲-۴-۳-۱-۲ رهبری محصول Product leadership: 32

۲-۴-۳-۱-۳ رابطه صمیمی با مشتری (Costumer Intimacy): 32

۲-۴-۳-۲ چشم انداز فرآیند داخلی (Internal Process Perspective): 32

۲-۴-۳-۳ چشم انداز رشد و یادگیری ۳۳

۲-۴-۳-۴ چشم انداز مالی ۳۳

۲-۴-۳-۵ چشم انداز محیط زیست ۳۴

۲-۴-۳-۶ چشم انداز ایمنی و امنیت ۳۴

۲-۴-۴ ضرورت های اندازه گیری عملکرد و نیاز به BSC 34

۲-۶ دیدگاه کانو در مورد کیفیت ۳۶

۲-۶-۱ کیفیت اساسی ۳۷

۲-۶-۲ کیفیت عملکرد ۳۷

۲-۶-۳ کیفیت انگیزشی ۳۸

۲-۶-۴ نحوه تحلیل جدول کانو ۳۸

۲-۶ پیشینه فایلات ۳۹

۲-۶-۱ پیشینه فایلات داخلی ۳۹

۲-۶-۲ پیشینه فایلات خارجی ۴۲

۲-۶-۳ پیشینه شرکت اتوبوسرانی ۴۳

۲-۶-۳ خلاصه فصل ۴۰

فصل سوم :

۳-۱ مقدمه ۴۶

۳-۲ روش فایل ۴۷

۳-۳ جامعه آماری ۴۸

۳-۴ روش نمونهگیری ۴۸

۳-۴-۱ حجم نمونه آماری ۴۹

۳-۵ روش جمع‌آوری اطلاعات ۵۰

۳-۵-۱ اجزای پرسشنامه رضایت مسافران ۵۱

۳-۵-۲ اجزای پرسشنامه رضایت شغلی کارکنان ۵۲

۳-۵-۳ روایی و پایایی پرسشنامه ۵۳

۳-۵-۳-۱- روایی پرسشنامه ها ۵۳

۳-۵-۳-۲- پایایی پرسشنامه ۵۳

۳-۶- آزمون نرمال بودن متغیرهای فایل ۵۴

۳-۷ روش تجزیه و تحلیل داده‌ها ۵۵

۳-۸ قلمرو فایل ۵۱

۳-۸-۱ قلمرو موضوعی ۵۱

۳-۸-۲ قلمرو مکانی ۵۱

۳-۸-۳ قلمرو زمانی ۵۱

۳-۸ خلاصه فصل ۵۶

فصل چهارم: تجزیه و تحلیل داده ها

۴-۱ مقدمه ۵۸

۴-۲ یافته‌های توصیفی ۵۸

۴-۲-۱-آمار توصیفی ویژگی‌های جمعیت شناختی مسافران ۵۸

۴-۲-۱-۱- جنسیت مسافران ۵۸

۴-۲-۱-۲- نوع شغل مسافران ۵۹

۴-۲-۱-۳- سن مسافران ۶۰

۴-۲-۱-۴- سطح تحصیلات مسافران ۶۱

۴-۲-۱-۵- مالکیت وسیله شخصی مسافران ۶۲

۴-۲-۱-۶- نوع سفر مسافران تا قبل از BRT ۶۳

۴-۳-۲- آمار توصیفی ویژگی‌های جمعیـت شناختی کارکنان ۶۴

۴-۳-۲-۱- سن کارکنان ۶۴

۴-۳-۲-۲-تحصیلات کارکنان ۶۵

۴-۳-۲-۳-میزان سابقه کارکنان ۶۶

۴-۳-۳-اطلاعات توصیفی مربوط به مناظر ۶۷

۴-۳-۳-۱-منظر مشتری ۶۷

۴-۳-۳-۲- منظر رشد و یادگیری ۶۸

۴-۳-۳-۳-منظر ایمنی و امنیت ۶۹

۴-۴- یافته‌های فایل و آزمون های مربوطه ۶۹

۴-۴-۱- منظر مالی ۶۹

۴-۴-۲- منظر مشتری ۷۲

۴-۴-۳- منظر فرآیندهای داخلی ۷۴

۴-۴-۴- منظر رشد و یادگیری ۷۵

۴-۴-۵- منظر ایمنی و امنیت ۷۶

۴-۴-۶ منظر محیط زیست ۷۸

۴-۵- استراتژی تعیین شده در اتوبوسرانی ۷۹

۴-۵-۱- روش تجزیه و تحلیل SWOT ۷۹

۴-۵-۱-۱-گام نخست: عوامل داخلی موثر بر اتوبوسرانی تندرو ۸۰

۴-۵-۱-۲-گام دوم: عوامل خارجی موثر بر سامانه اتوبوسرانی تندرو ۸۱

۴-۵-۱-۳- گام سوم: تجزیه و تحلیل ۸۲

۴-۵-۲ تعیین استراتژی برای اهداف کلان سازمان اتوبوسرانی ۸۲

۴-۵-۳ نقشه راهبردی سامانه اتوبوس های تندرو ۸۴

۴-۶- تعیین نوع اهداف راهبردی بر اساس مدل کانو (انگیزشی، عملکردی، اساسی) ۸۵

فصل پنجم: گزارشات و نتیجه گیری

۵-۱ مقدمه ……………………………………….. ۸۱

۵-۲ ننتیج فایل…………………………………… ۸۱

۵-۲-۱…………………. نتایج به دست آمده از آمار توصیفی ۸۲

۵-۲-۱-۱نتایج به دست آمده از آمار توصیفی مسافران………. ۸۲

۵-۲-۱-۲نتایج بدست آمده از آمار توصیفی کارکنان……….. ۸۲

۵-۲-۲…….. نتایج به دست آمده از آمار استنباطی سوالات فایل ۸۳

۵-۲-۲-۱ نتایج بدست آمده در منظر مالی………………… ۸۳

۵-۲-۲-۲ نتایج بدست آمده در منظر مشتری……………….. ۸۳

۵-۲-۲-۳ نتایج بدست آمده در منظر فرآیند های داخلی……… ۸۳

۵-۲-۲-۴ نتایج بدست آمده در منظر رشد و یادگیری ……….. ۸۳

۵-۲-۲-۵ نتایج بدست آمده در منظر ایمنی و امنیت………… ۸۴

۵-۲-۲-۱ نتایج بدست آمده در منظر زیست محیطی…………… ۸۴

۵-۲-۳……………………………………. نتایج فایل ۸۵

۵-۳ موانع و محدودیت های فایل………………………. ۸۶

۵-۴ پیشنهادات ……………………………………. ۸۸

۵-۴- ۱ پیشنهادات کاربردی ارائه شده برای سازمان اتوبوسرانی ۸۸

۵-۴-۲………………………… پیشنهادات برای فایل آتی. ۸۹

پیوست ها…………………………………………. ۹۳

ارزیابی عملکرد سامانه اتوبوسرانی تندرو شهر اصفهان با استفاده از رویکرد کارت امتیازی متوازن و مدل کانو
فهرست جداول

عنوان صفحه

جدول ۱-۱ روش‌های مختلف ارزیابی عملکرد…………… ۵

جدول ۱-۲ ابعاد موفقیت کارت امتیازی متوازن و ویژگی‌های گروه. ۷

جدول ۱-۳ بخش بندی مدل کانو…………………… ۸

جدول ۲-۱ معیارهای غیر مالی…………………… ۱۶

جدول ۲-۲ بخش بندی مدل کانو…………………… ۳۶

جدول ۲-۳ ارزیابی مدل کانو…………………….. ۳۸

جدول ۳-۱ طیف لیکرت………………………….. ۴۸

جدول ۳-۲ متغیرها و تعداد سوالات مربوط به هر متغیر در پرسشنامه رضایت مسافران……………………………………… ۴۹

جدول ۳-۳ متغیرها و تعداد سوالات مربوط به پرسشنامه رضایت شغلی رانندگان ‌BRT……………………………………………. 49

جدول ۳-۴ ضریب آلفای کرونباخ متغیرهای فایل…….. ۵۱

جدول ۳-۵ نتایج آزمون کلموگروف-اسمیرنوف برای برازندگی توزیع نرمال متغیرها……………………………………………. ۵۲

جدول ۴-۱ توزیع فراوانی مسافران بر اساس جنسیت……. ۵۵

جدول۴-۲ توزیع فراوانی نوع شغل مسافران…………. ۵۶

جدول ۴-۳ توزیع فراوانی سن مسافران……………… ۵۷

جدول ۴-۴ سطح تحصیلات مسافران…………………… ۵۸

جدول ۴-۵ توزیع فراوانی مالکیت وسیله شخصی مسافران.. ۵۹

جدول ۴-۶ توزیع فراوانی نوع سفر مسافران تا قبل از BRT 60

جدول۴-۷ توزیع فراوانی سن کارکنان………………. ۶۱

جدول ۴-۸ توزیع فراوانی سطح تحصیلات کارکنان………. ۶۲

جدول۴-۹ توزیع فراوانی میزان سابقه کاری کارکنان….. ۶۳

جدول ۴-۱۰ میانگین و انحراف معیار پرسشنامه رضایت مسافران از منظر مشتری ۶۴

جدول ۴-۱۱ میانگین و انحراف معیار پرسشنامه رضایت مسافران از منظر رشد و یادگیری……………………………………… ۶۵

جدول ۴-۱۲ میانگین و انحراف معیار پرسشنامه رضایت مسافران از منظر ایمنی و امنیت……………………………………….. ۶۶

جدول ۴-۱۳ جدول درصد تحقق شاخص‌های منظر مالی……… ۶۷

جدول ۴-۱۴ جدول درصد تحقق شاخص‌های منظر مشتری…….. ۶۸

جدول ۴-۱۵ نتایج آزمون تی تک نمونه‌ای برای منظر رضایت مشتری ۶۹

جدول ۴-۱۶ جدول درصد تحقق شاخص‌های منظر فرآیندهای داخلی ۷۱

جدول ۴-۱۷ جدول درصد تحقق شاخص‌های منظر رشد و یادگیری ۷۲

جدول ۴-۱۸ جدول درصد تحقق شاخص‌های منظر ایمنی و امنیت ۷۳

جدول ۴-۱۹ نتایج آزمون تی تک نمونه‌ای برای منظر ایمنی و امنیت ۷۳

جدول ۴-۲۰ جدول درصد تحقق شاخص‌های منظر محیط زیست…. ۷۴

جدول۴-۲۱ نقاط قوت اتوبوسرانی………………….. ۷۶

جدول ۴-۲۲ نقاط ضعف اتوبوسرانی…………………. ۷۶

جدول۴-۲۳ فرصت های سازمان اتوبوسرانی……………. ۷۷

جدول۴-۲۴ تهدیدات سازمان اتوبوسرانی…………….. ۷۸

جدول ۴-۲۵ جدول تفکیکی اهداف کلان و راهبردی………. ۸۰

جدول ۴-۲۶ ارتباط میان اهداف فرآیند های داخلی ، رشد و یادگیری،

مالی با اهداف منظر های مشتری، محیط زیست، ایمنی و امنیت ۸۲

جدول ۴-۲۷ ماتریس ارزیابی کانو…………………. ۸۲

جدول ۴-۲۸ تقسیم بندی اهداف براساس مدل کانو…….. ۸۳

ارزیابی عملکرد سامانه اتوبوسرانی تندرو شهر اصفهان با استفاده از رویکرد کارت امتیازی متوازن و مدل کانو
فهرست شکل‌ها

عنوان صفحه

شکل ۱-۱ کارت امتیازی متوازن به عنوان سیستم ارزیابی عملکرد ۶

شکل ۱-۲ عوامل موثر در شکل‌گیری BRT…………….. 9

شکل ۲-۱ چهار چشم انداز استراتژیک سازمان در ارزیابی عملکرد ۳۱

شکل ۲-۲ تعاریف سه گانه کانو از کیفیت …………. ۳۶

شکل۴-۱ نمودار توزیع فراوانی جنسیت……………… ۵۵

شکل۴-۲ نمودار توزیع فراوانی نوع شغل مسافران…….. ۵۶

شکل ۴-۳ نمودار توزیع فراوانی سن مسافران……….. ۵۷

شکل۴-۴ سطح تحصیلات مسافران……………………. ۵۸

شکل ۴-۵ نمودار توزیع فراوانی مالکیت وسیله شخصی مسافران ۵۹

شکل ۴-۶ نمودار توزیع فراوانی نوع سفر مسافران تا قبل از BRT 60

شکل ۴-۷ نمودار توزیع فراوانی سن کارکنان………… ۶۱

شکل ۴-۸ نمودار توزیع فراوانی سطح تحصیلات کارکنان… ۶۲

شکل ۴-۹ نمودار توزیع فراوانی میزان سابقه کاری کارکنان ۶۳

شکل ۴-۱۰ نمودار تار عنکبوتی عوامل استراتژیک…….. ۷۸

شکل ۴-۱۱ اهداف کلان سازمان اتوبوسرانی…………… ۷۹

شکل ۴-۱۲ نقشه راهبردی سامانه تندرو اتوبوسرانی…… ۸۱

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.