ارزیابی عملکرد سامانه اتوبوسرانی تندرو شهر اصفهان با استفاده از رویکرد کارت امتیازی متوازن و مدل کانو
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
ارزیابی عملکرد سامانه اتوبوسرانی تندرو شهر اصفهان با استفاده از رویکرد کارت امتیازی متوازن و مدل کانو دارای ۱۳۵ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد ارزیابی عملکرد سامانه اتوبوسرانی تندرو شهر اصفهان با استفاده از رویکرد کارت امتیازی متوازن و مدل کانو کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
این پروژه توسط مرکز ارزیابی عملکرد سامانه اتوبوسرانی تندرو شهر اصفهان با استفاده از رویکرد کارت امتیازی متوازن و مدل کانو۲ ارائه میگردد
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی ارزیابی عملکرد سامانه اتوبوسرانی تندرو شهر اصفهان با استفاده از رویکرد کارت امتیازی متوازن و مدل کانو،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن ارزیابی عملکرد سامانه اتوبوسرانی تندرو شهر اصفهان با استفاده از رویکرد کارت امتیازی متوازن و مدل کانو :
ارزیابی عملکرد سامانه اتوبوسرانی تندرو شهر اصفهان با استفاده از رویکرد کارت امتیازی متوازن و مدل کانو
ارزیابی عملکرد سامانه اتوبوسرانی تندرو شهر اصفهان با استفاده از رویکرد کارت امتیازی متوازن و مدل کانو
فهرست مطالب
عنوان صفحه
فصل اول: کلیات فایل
۱-۱ مقدمه ۳
۱-۲ بیان مسئله فایلی ۴
۱-۳ اهمیت موضوع فایل ۴۵
۱-۴ اهداف فایل ۶
۱-۵ سوالات فایل ۶
۱-۶ روش فایل ۷
۱-۷ اصطلاحات و تعاریف ۷
۱-۷-۱ ارزیابی عملکرد ۸
۱-۷-۲ کارت امتیازی متوازن ۸
۱-۷-۳ تکنیک اسوات ۸
۱-۷-۴ سامانه اتوبوسرانی تندرو ۸
۱-۷-۵ مدل کانو ۹
۱-۸ خلاصه فصل ۹
فصل دوم:
۲-۱ مقدمه ۱۰
۲-۲ پیشینه فایل ۹
۲-۳ ارزیابی عملکرد ۱۴
۲-۳-۱ تاریخچه اندازه گیری عملکرد ۱۴
۲-۳-۲ تعاریف ارزیابی و ارزیابی عملکرد ۲۰
۲-۳-۳ عوامل موثر در ارزیابی عملکرد ۲۲
۲-۳-۴ مزایای نظام ارزیابی عملکرد ۲۲
۲-۳-۴-۱- برای سازمان ۲۳
۲-۳-۴-۲- برای ارزیابی کننده ۲۳
۲-۳-۴-۳- برای ارزیابی شونده ۲۳
۲-۳-۵ اثرات نهایی ارزیابی عملکرد ۲۴
۲-۳-۶- چالش های ارزیابی عملکرد ۲۵
۲-۳-۷- مدیریت عملکرد ۲۵
۲-۳-۸- برخی از مفاهیم الزامی در مسیر ارزیابی عملکرد ۲۵
۲-۳-۸-۱- معیار های ارزیابی (شاخص ها) ۲۵
۲-۳-۸-۲- موجود بودن دادههای لازم ۲۶
۲-۳-۹ معیار های ارزیابی عملکرد سازمان ۲۶
۲-۳-۱۰ مدلهای ارزیابی عملکرد ۲۶
۲-۴ تشریح مدل کارت امتیازی متوازن به عنوان مدل محوری ۲۷
۲-۴-۱- کارت امتیازی متوازن و تاریخچ مختصر آن ۲۷
۲-۴-۲- انواع کارت امتیازی متوازن ۲۸
۲-۴-۲-۱-کارت امتیازی متوازن نسل اول ۲۸
۲-۴-۲-۲ کارت امتیازی متوازن نسل دوم ۲۹
۲-۴-۲-۳-کارت امتیازی متوازن نسل سوم ۲۹
۲-۴-۳ چشم انداز BSC برای ارزیابی و تحول سازمانی ۳۱
۲-۴-۳-۱ چشم انداز مشتری ۳۱
۲-۴-۳-۱-۱ مزیت عملیاتی (operational excellenc): 32
۲-۴-۳-۱-۲ رهبری محصول Product leadership: 32
۲-۴-۳-۱-۳ رابطه صمیمی با مشتری (Costumer Intimacy): 32
۲-۴-۳-۲ چشم انداز فرآیند داخلی (Internal Process Perspective): 32
۲-۴-۳-۳ چشم انداز رشد و یادگیری ۳۳
۲-۴-۳-۴ چشم انداز مالی ۳۳
۲-۴-۳-۵ چشم انداز محیط زیست ۳۴
۲-۴-۳-۶ چشم انداز ایمنی و امنیت ۳۴
۲-۴-۴ ضرورت های اندازه گیری عملکرد و نیاز به BSC 34
۲-۶ دیدگاه کانو در مورد کیفیت ۳۶
۲-۶-۱ کیفیت اساسی ۳۷
۲-۶-۲ کیفیت عملکرد ۳۷
۲-۶-۳ کیفیت انگیزشی ۳۸
۲-۶-۴ نحوه تحلیل جدول کانو ۳۸
۲-۶ پیشینه فایلات ۳۹
۲-۶-۱ پیشینه فایلات داخلی ۳۹
۲-۶-۲ پیشینه فایلات خارجی ۴۲
۲-۶-۳ پیشینه شرکت اتوبوسرانی ۴۳
۲-۶-۳ خلاصه فصل ۴۰
فصل سوم :
۳-۱ مقدمه ۴۶
۳-۲ روش فایل ۴۷
۳-۳ جامعه آماری ۴۸
۳-۴ روش نمونهگیری ۴۸
۳-۴-۱ حجم نمونه آماری ۴۹
۳-۵ روش جمعآوری اطلاعات ۵۰
۳-۵-۱ اجزای پرسشنامه رضایت مسافران ۵۱
۳-۵-۲ اجزای پرسشنامه رضایت شغلی کارکنان ۵۲
۳-۵-۳ روایی و پایایی پرسشنامه ۵۳
۳-۵-۳-۱- روایی پرسشنامه ها ۵۳
۳-۵-۳-۲- پایایی پرسشنامه ۵۳
۳-۶- آزمون نرمال بودن متغیرهای فایل ۵۴
۳-۷ روش تجزیه و تحلیل دادهها ۵۵
۳-۸ قلمرو فایل ۵۱
۳-۸-۱ قلمرو موضوعی ۵۱
۳-۸-۲ قلمرو مکانی ۵۱
۳-۸-۳ قلمرو زمانی ۵۱
۳-۸ خلاصه فصل ۵۶
فصل چهارم: تجزیه و تحلیل داده ها
۴-۱ مقدمه ۵۸
۴-۲ یافتههای توصیفی ۵۸
۴-۲-۱-آمار توصیفی ویژگیهای جمعیت شناختی مسافران ۵۸
۴-۲-۱-۱- جنسیت مسافران ۵۸
۴-۲-۱-۲- نوع شغل مسافران ۵۹
۴-۲-۱-۳- سن مسافران ۶۰
۴-۲-۱-۴- سطح تحصیلات مسافران ۶۱
۴-۲-۱-۵- مالکیت وسیله شخصی مسافران ۶۲
۴-۲-۱-۶- نوع سفر مسافران تا قبل از BRT ۶۳
۴-۳-۲- آمار توصیفی ویژگیهای جمعیـت شناختی کارکنان ۶۴
۴-۳-۲-۱- سن کارکنان ۶۴
۴-۳-۲-۲-تحصیلات کارکنان ۶۵
۴-۳-۲-۳-میزان سابقه کارکنان ۶۶
۴-۳-۳-اطلاعات توصیفی مربوط به مناظر ۶۷
۴-۳-۳-۱-منظر مشتری ۶۷
۴-۳-۳-۲- منظر رشد و یادگیری ۶۸
۴-۳-۳-۳-منظر ایمنی و امنیت ۶۹
۴-۴- یافتههای فایل و آزمون های مربوطه ۶۹
۴-۴-۱- منظر مالی ۶۹
۴-۴-۲- منظر مشتری ۷۲
۴-۴-۳- منظر فرآیندهای داخلی ۷۴
۴-۴-۴- منظر رشد و یادگیری ۷۵
۴-۴-۵- منظر ایمنی و امنیت ۷۶
۴-۴-۶ منظر محیط زیست ۷۸
۴-۵- استراتژی تعیین شده در اتوبوسرانی ۷۹
۴-۵-۱- روش تجزیه و تحلیل SWOT ۷۹
۴-۵-۱-۱-گام نخست: عوامل داخلی موثر بر اتوبوسرانی تندرو ۸۰
۴-۵-۱-۲-گام دوم: عوامل خارجی موثر بر سامانه اتوبوسرانی تندرو ۸۱
۴-۵-۱-۳- گام سوم: تجزیه و تحلیل ۸۲
۴-۵-۲ تعیین استراتژی برای اهداف کلان سازمان اتوبوسرانی ۸۲
۴-۵-۳ نقشه راهبردی سامانه اتوبوس های تندرو ۸۴
۴-۶- تعیین نوع اهداف راهبردی بر اساس مدل کانو (انگیزشی، عملکردی، اساسی) ۸۵
فصل پنجم: گزارشات و نتیجه گیری
۵-۱ مقدمه ……………………………………….. ۸۱
۵-۲ ننتیج فایل…………………………………… ۸۱
۵-۲-۱…………………. نتایج به دست آمده از آمار توصیفی ۸۲
۵-۲-۱-۱نتایج به دست آمده از آمار توصیفی مسافران………. ۸۲
۵-۲-۱-۲نتایج بدست آمده از آمار توصیفی کارکنان……….. ۸۲
۵-۲-۲…….. نتایج به دست آمده از آمار استنباطی سوالات فایل ۸۳
۵-۲-۲-۱ نتایج بدست آمده در منظر مالی………………… ۸۳
۵-۲-۲-۲ نتایج بدست آمده در منظر مشتری……………….. ۸۳
۵-۲-۲-۳ نتایج بدست آمده در منظر فرآیند های داخلی……… ۸۳
۵-۲-۲-۴ نتایج بدست آمده در منظر رشد و یادگیری ……….. ۸۳
۵-۲-۲-۵ نتایج بدست آمده در منظر ایمنی و امنیت………… ۸۴
۵-۲-۲-۱ نتایج بدست آمده در منظر زیست محیطی…………… ۸۴
۵-۲-۳……………………………………. نتایج فایل ۸۵
۵-۳ موانع و محدودیت های فایل………………………. ۸۶
۵-۴ پیشنهادات ……………………………………. ۸۸
۵-۴- ۱ پیشنهادات کاربردی ارائه شده برای سازمان اتوبوسرانی ۸۸
۵-۴-۲………………………… پیشنهادات برای فایل آتی. ۸۹
پیوست ها…………………………………………. ۹۳
ارزیابی عملکرد سامانه اتوبوسرانی تندرو شهر اصفهان با استفاده از رویکرد کارت امتیازی متوازن و مدل کانو
فهرست جداول
عنوان صفحه
جدول ۱-۱ روشهای مختلف ارزیابی عملکرد…………… ۵
جدول ۱-۲ ابعاد موفقیت کارت امتیازی متوازن و ویژگیهای گروه. ۷
جدول ۱-۳ بخش بندی مدل کانو…………………… ۸
جدول ۲-۱ معیارهای غیر مالی…………………… ۱۶
جدول ۲-۲ بخش بندی مدل کانو…………………… ۳۶
جدول ۲-۳ ارزیابی مدل کانو…………………….. ۳۸
جدول ۳-۱ طیف لیکرت………………………….. ۴۸
جدول ۳-۲ متغیرها و تعداد سوالات مربوط به هر متغیر در پرسشنامه رضایت مسافران……………………………………… ۴۹
جدول ۳-۳ متغیرها و تعداد سوالات مربوط به پرسشنامه رضایت شغلی رانندگان BRT……………………………………………. 49
جدول ۳-۴ ضریب آلفای کرونباخ متغیرهای فایل…….. ۵۱
جدول ۳-۵ نتایج آزمون کلموگروف-اسمیرنوف برای برازندگی توزیع نرمال متغیرها……………………………………………. ۵۲
جدول ۴-۱ توزیع فراوانی مسافران بر اساس جنسیت……. ۵۵
جدول۴-۲ توزیع فراوانی نوع شغل مسافران…………. ۵۶
جدول ۴-۳ توزیع فراوانی سن مسافران……………… ۵۷
جدول ۴-۴ سطح تحصیلات مسافران…………………… ۵۸
جدول ۴-۵ توزیع فراوانی مالکیت وسیله شخصی مسافران.. ۵۹
جدول ۴-۶ توزیع فراوانی نوع سفر مسافران تا قبل از BRT 60
جدول۴-۷ توزیع فراوانی سن کارکنان………………. ۶۱
جدول ۴-۸ توزیع فراوانی سطح تحصیلات کارکنان………. ۶۲
جدول۴-۹ توزیع فراوانی میزان سابقه کاری کارکنان….. ۶۳
جدول ۴-۱۰ میانگین و انحراف معیار پرسشنامه رضایت مسافران از منظر مشتری ۶۴
جدول ۴-۱۱ میانگین و انحراف معیار پرسشنامه رضایت مسافران از منظر رشد و یادگیری……………………………………… ۶۵
جدول ۴-۱۲ میانگین و انحراف معیار پرسشنامه رضایت مسافران از منظر ایمنی و امنیت……………………………………….. ۶۶
جدول ۴-۱۳ جدول درصد تحقق شاخصهای منظر مالی……… ۶۷
جدول ۴-۱۴ جدول درصد تحقق شاخصهای منظر مشتری…….. ۶۸
جدول ۴-۱۵ نتایج آزمون تی تک نمونهای برای منظر رضایت مشتری ۶۹
جدول ۴-۱۶ جدول درصد تحقق شاخصهای منظر فرآیندهای داخلی ۷۱
جدول ۴-۱۷ جدول درصد تحقق شاخصهای منظر رشد و یادگیری ۷۲
جدول ۴-۱۸ جدول درصد تحقق شاخصهای منظر ایمنی و امنیت ۷۳
جدول ۴-۱۹ نتایج آزمون تی تک نمونهای برای منظر ایمنی و امنیت ۷۳
جدول ۴-۲۰ جدول درصد تحقق شاخصهای منظر محیط زیست…. ۷۴
جدول۴-۲۱ نقاط قوت اتوبوسرانی………………….. ۷۶
جدول ۴-۲۲ نقاط ضعف اتوبوسرانی…………………. ۷۶
جدول۴-۲۳ فرصت های سازمان اتوبوسرانی……………. ۷۷
جدول۴-۲۴ تهدیدات سازمان اتوبوسرانی…………….. ۷۸
جدول ۴-۲۵ جدول تفکیکی اهداف کلان و راهبردی………. ۸۰
جدول ۴-۲۶ ارتباط میان اهداف فرآیند های داخلی ، رشد و یادگیری،
مالی با اهداف منظر های مشتری، محیط زیست، ایمنی و امنیت ۸۲
جدول ۴-۲۷ ماتریس ارزیابی کانو…………………. ۸۲
جدول ۴-۲۸ تقسیم بندی اهداف براساس مدل کانو…….. ۸۳
ارزیابی عملکرد سامانه اتوبوسرانی تندرو شهر اصفهان با استفاده از رویکرد کارت امتیازی متوازن و مدل کانو
فهرست شکلها
عنوان صفحه
شکل ۱-۱ کارت امتیازی متوازن به عنوان سیستم ارزیابی عملکرد ۶
شکل ۱-۲ عوامل موثر در شکلگیری BRT…………….. 9
شکل ۲-۱ چهار چشم انداز استراتژیک سازمان در ارزیابی عملکرد ۳۱
شکل ۲-۲ تعاریف سه گانه کانو از کیفیت …………. ۳۶
شکل۴-۱ نمودار توزیع فراوانی جنسیت……………… ۵۵
شکل۴-۲ نمودار توزیع فراوانی نوع شغل مسافران…….. ۵۶
شکل ۴-۳ نمودار توزیع فراوانی سن مسافران……….. ۵۷
شکل۴-۴ سطح تحصیلات مسافران……………………. ۵۸
شکل ۴-۵ نمودار توزیع فراوانی مالکیت وسیله شخصی مسافران ۵۹
شکل ۴-۶ نمودار توزیع فراوانی نوع سفر مسافران تا قبل از BRT 60
شکل ۴-۷ نمودار توزیع فراوانی سن کارکنان………… ۶۱
شکل ۴-۸ نمودار توزیع فراوانی سطح تحصیلات کارکنان… ۶۲
شکل ۴-۹ نمودار توزیع فراوانی میزان سابقه کاری کارکنان ۶۳
شکل ۴-۱۰ نمودار تار عنکبوتی عوامل استراتژیک…….. ۷۸
شکل ۴-۱۱ اهداف کلان سازمان اتوبوسرانی…………… ۷۹
شکل ۴-۱۲ نقشه راهبردی سامانه تندرو اتوبوسرانی…… ۸۱
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.