مقاله رتبه بندی چالش های بانکداری الکترونیکی از دیدگاه مشتریان و مدیران نظام بانکی با استفاده از فرآیند تحلیل سلسله مراتبی فازی


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
4 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله رتبه بندی چالش های بانکداری الکترونیکی از دیدگاه مشتریان و مدیران نظام بانکی با استفاده از فرآیند تحلیل سلسله مراتبی فازی دارای ۲۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله رتبه بندی چالش های بانکداری الکترونیکی از دیدگاه مشتریان و مدیران نظام بانکی با استفاده از فرآیند تحلیل سلسله مراتبی فازی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله رتبه بندی چالش های بانکداری الکترونیکی از دیدگاه مشتریان و مدیران نظام بانکی با استفاده از فرآیند تحلیل سلسله مراتبی فازی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله رتبه بندی چالش های بانکداری الکترونیکی از دیدگاه مشتریان و مدیران نظام بانکی با استفاده از فرآیند تحلیل سلسله مراتبی فازی :

مقاله رتبه بندی چالش های بانکداری الکترونیکی از دیدگاه مشتریان و مدیران نظام بانکی با استفاده از فرآیند تحلیل سلسله مراتبی فازی که چکیده‌ی آن در زیر آورده شده است، در پاییز ۱۳۸۸ در مدیریت صنعتی از صفحه ۸۹ تا ۱۰۶ منتشر شده است.
نام: رتبه بندی چالش های بانکداری الکترونیکی از دیدگاه مشتریان و مدیران نظام بانکی با استفاده از فرآیند تحلیل سلسله مراتبی فازی
این مقاله دارای ۱۸ صفحه می‌باشد، که برای تهیه‌ی آن می‌توانید بر روی گزینه‌ی خرید مقاله کلیک کنید.
کلمات مرتبط / کلیدی:
مقاله بانکداری الکترونیکی
مقاله چالش های آینده
مقاله تکنیک فرآیند تحلیل سلسله مراتبی فازی
مقاله نظریه مجموعه فازی

چکیده و خلاصه‌ای از مقاله:
پیشرفت های تکنولوژی، بالاخص در حوزه تکنولوژی اطلاعات و ارتباطات از راه دور، صنعت بانکداری را متحول کرده است. مطالعات متعددی، توسعه و پیشرفت بانکداری الکترونیکی و عملیاتش را توضیح داده اند و تحقیقات زیادی درباره بانکداری الکترونیکی و عوامل موثر بر روی پذیرش آن انجام شده است، اما در زمینه چالش های بانکداری الکترونیکی، تحقیق اندکی انجام شده است یا اساسا تحقیقی انجام نشده است. این تحقیق در نظر دارد چالش های آینده بانکداری الکترونیکی را از دیدگاه مشتریان و مدیران نظام بانکی بررسی نماید و با استفاده از تکنیک فرآیند تحلیل سلسله مراتبی فازی، مهم ترین چالش های بانکداری الکترونیکی را از دیدگاه مشتریان و مدیران نظام بانکی اولویت بندی نماید. نتایج تحقیق نشان می دهد که مهم ترین چالش های بانکداری الکترونیکی از دیدگاه مدیران نظام بانکی، حفظ اطلاعات شخصی و حریم خصوصی مشتریان، امنیت اینترنت و اعتماد مشتریان است، در حالی که مهم ترین چالش های آینده بانکداری الکترونیکی از دیدگاه مشتریان، شهرت بانک، دسترسی به قوانین و مقررات قانونی بانکداری الکترونیکی لحظه ای، فراهم شدن خدمات آسان تر، متنوع تر و سریع تر و معتبرتر، و معتمد بودن بانک می باشد. اگرچه نتایج تحقیق نشان می دهد که ظاهرا بین دیدگاه مدیران و مشتریان توافقی وجود ندارد، اما با کمی تامل می توان نتیجه گرفت که یک بانک وقتی از شهرت و نام و نشان معروفی برخوردار می گردد که بتواند برای مشتریانش، خدمات معتبرتر، سریع تر، آسان تر و متنوع تر فراهم کند و از اطلاعات و حریم خصوصی مشتریانش حفاظت کند.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.