مقاله رتبه بندی عوامل موثر بر رضایت مشتریان از کیفیت خدمات در شعب بانک اقتصاد نوین مشهد


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله رتبه بندی عوامل موثر بر رضایت مشتریان از کیفیت خدمات در شعب بانک اقتصاد نوین مشهد دارای ۱۷ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله رتبه بندی عوامل موثر بر رضایت مشتریان از کیفیت خدمات در شعب بانک اقتصاد نوین مشهد  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله رتبه بندی عوامل موثر بر رضایت مشتریان از کیفیت خدمات در شعب بانک اقتصاد نوین مشهد،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله رتبه بندی عوامل موثر بر رضایت مشتریان از کیفیت خدمات در شعب بانک اقتصاد نوین مشهد :

مقاله رتبه بندی عوامل موثر بر رضایت مشتریان از کیفیت خدمات در شعب بانک اقتصاد نوین مشهد که چکیده‌ی آن در زیر آورده شده است، در زمستان ۱۳۸۸ در مدیریت صنعتی از صفحه ۹۱ تا ۱۰۳ منتشر شده است.
نام: رتبه بندی عوامل موثر بر رضایت مشتریان از کیفیت خدمات در شعب بانک اقتصاد نوین مشهد
این مقاله دارای ۱۳ صفحه می‌باشد، که برای تهیه‌ی آن می‌توانید بر روی گزینه‌ی خرید مقاله کلیک کنید.
کلمات مرتبط / کلیدی:
مقاله رضایت مشتری
مقاله کیفیت خدمات
مقاله رتبه بندی شعب
مقاله بانک اقتصاد نوین

چکیده و خلاصه‌ای از مقاله:
مقاله حاضر در پی رتبه بندی ۲۴ عامل شناسایی شده موثر بر رضایت مشتریان بانک اقتصاد نوین مشهد بر اساس اهمیت عوامل و رضایت از عوامل، از دیدگاه مشتریان بانک می باشد. تحقیق به لحاظ هدف کاربردی و از نظر روش توصیفی و از شاخه میدانی می باشد. بنابراین اطلاعات مورد نیاز به صورت پیمایشی و از طریق پرسشنامه جمع آوری گردیده است. جمع آوری اطلاعات از طریق پرسشنامه در دو مرحله بوده است. در مرحله اول با توجه به منابع مختلف لیستی از عوامل در قالب پرسشنامه اولیه طراحی گردید و در اختیار مدیران و کارکنان بانک اقتصاد نوین قرار گرفت تا آنها نیز عواملی را علاوه بر عوامل مذکور که بر رضایت مشتریان موثر می باشد به لیست اضافه نمایند. در مرحله دوم نیز با توجه به عوامل شناسایی شده پرسشنامه نهایی طراحی، تعیین اعتبار و با استفاده از روش نمونه گیری تصادفی طبقه ای با تخصیص برابر در میان ۱۴۰ نفر از مشتریان مختلف، ۷ شعبه بانک اقتصاد نوین توزیع گردید. یافته های تحقیق حاکی از رتبه بندی عوامل شناسایی شده از دیدگاه مشتریان بر اساس میزان اهمیت عامل و میزان رضایت از عامل در ۷ شعبه مختلف بانک اقتصاد نوین در شهر مشهد می باشند.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.