خود کنترلی و مکانیزم نظارت برکیفیت شرکت در طرحهای سرمایه گذاری عمومی در چین


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 خود کنترلی و مکانیزم نظارت برکیفیت شرکت در طرحهای سرمایه گذاری عمومی در چین دارای ۲۷ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد خود کنترلی و مکانیزم نظارت برکیفیت شرکت در طرحهای سرمایه گذاری عمومی در چین  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز خود کنترلی و مکانیزم نظارت برکیفیت شرکت در طرحهای سرمایه گذاری عمومی در چین۲ ارائه میگردد

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی خود کنترلی و مکانیزم نظارت برکیفیت شرکت در طرحهای سرمایه گذاری عمومی در چین،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن خود کنترلی و مکانیزم نظارت برکیفیت شرکت در طرحهای سرمایه گذاری عمومی در چین :

خود کنترلی و مکانیزم نظارت برکیفیت شرکت در طرحهای سرمایه گذاری عمومی در چین

چکیده:

های سرمایه گذاری عمومی (PIP) نقش مهمی در اقتصاد چین را ایفا میکند. به منظور بهبود عملکرد مدیریت های دولتی ، دولت به دنبال جستجو یک نظامی علمی برای به وجود آوردن مدیریت نظارت بر روی ساخت و ساز است.در این پس زمینه سیاست معرفی شده و مفهوم عامل سیستم ساخت و ساز (ACS) ارائه میشود.به عنوان یک مدیریت ساخت و ساز با سرمایه گذاری عمومی (ACS) ارائه میشود. به عنوان یک مدیریت ساخت و ساز با سرمایه گذاری عمومی (ACS) به تدریج در یک چهارچوب قانونی گنجانیده شده و لازم است به منظور بهبود عامل ساخت و ساز بر ان نظارت شود.این به تحلیل مکانیزم نظارت بر کیفیت تحت دومرحله اصلی اقدام میکند که شامل کیفیت سیستم عامل خود کنترلی و یک سیستم همکاری نظارتی دولتی است. این سیستم ها با مدیریت قراردادی به عنوان هسته اصلی بوده و هدف کیفیت را هدایت میکنند. این سیستم ها نیز شامل چهارچوب دوبعدی عمودی کنترلی و افقی نظارتی می باشد که به فرم یک مکانیسم نظارتی بر کیفیت است. بر اساس تئوری مجموعه های سخت ، ایده ساخت این پیشنهاد بر اساس عامل خودکنترلی بوده و مدل نظارتی نیز در ان لحاظ شده است و ان نشان میدهد که با یک نمودار جریان برای ساخت این مدل اقدام شده است که مسیر فایل های کمی برای اینده است.

کلید واژه ها: های سرمایه گذاری عمومی ، سیستم عامل ساخت و ساز ، نظارت بر کیفیت ،سیستم خود کنترلی،مجموعه راف، چین.

مقدمه:

در چین ، سرمایه گذاری و های عمومی (PIP) نقش مهمی در اقتصاد ملی ایفا میکند، به منظور بهبود مدیریت های PIP و عملکرد انها ، شورای دولتی تصمیم به صادر کردن اصلاح نظام سرمایه گذاری عمومی در سال ۲۰۰۴ نموده بودند.که به ترویج سیستم عامل ساخت و ساز (ACS) شده بود. در سال ۲۰۱۰، شورای دولتی کار اصلی اصلاحات اقتصادی رات در سال ۲۰۱۰ داشته است که در ان به وضوح پیشنهاد معرفی مقررات سرمایه گذاری عمومی انجام شد و تصویب تصویر مرکزی از تصمیم گیری ها را برای هدایت پاسخ گویی و رویکرد مدیریت سطح ACS ملی بوده است. ACS به تدریج توسط صنایع در چین پذیرفته شد چرا که باعث بهبود عملکرد سرمایه گذاری به طور موثر شده و دارای مدارک بالاتر از بازار بوده که مطابق به قصد اصلی از مدیریت اصلاح PIP بوده است.(یان،یانگ و ژائو۲۰۰۹).

نکته اصلی در ACS برای معرفی یک حرفه ای سازمان مدیریت ، روند چرخه مدیریت یک می باشد.با معرفی مالکیت و حقوق کنترل ، این دو از یک دیگر جدا میشوند.کنترل حقوق دولت به آژانسها منتقل میشود که از طریق قرارداد عامل ساخت و ساز می باشد.مالکیت هنوز هم از حمایت دولتی برخوردار است.(یان،یان،یین۲۰۱۰). ACS نوع الگوهای مدیریت است که از ها مشتق شده و از مدلهای سنتی توسعه یافته مانند CM (مدیریت ساخت و ساز)،EPC(مهندسی خرید ساخت و ساز)، PMC (مدیریت های پیمانکار) استفاده شده است که به طور گسترده در اتخاذ الگوهای کشورهای توسعه یافته استفاده میشود. ACS در چین برای چند سال انجام شده است.جدول ۱ تفاوت بین ACS و الگوهای سنتی نشان میدهد( لی و او ۲۰۰۸). ACS برای PIP غیر انتفاعی با هدف اتخاذ حرفه ای در زمینه مدیریت است.در گذشته ، دولت تمام مسئولیت چرخه عمر را به خود نهاده بوده که از جمله سرمایه گذاری، ساخت و نظارت استفاده کنید. ACS به عنوان نواوری سازمان عمل میکند. دولت تنها نقش سرپرست را براساس قرارداد برای اطمینان از تحقق عملکرد و منافع عمومی را بازی میکند. در سال اخیر، دولت یک سری از سیاستهای ملی را ارائه نموده است که در جدول ۲ نشان داده شده است و به تدریج وظیفه نظارت دولت روشن شده و نقش آن به عنوان یک سرپرست PIP غیرانتفایی تایید میشود.عدم تبادل اطلاعات بین دولت و عامل ساخت و ساز و نقض قرارداد اغلب منجر به انتخاب نامساعد و خطر اخلاقی در عوامل ساخت و ساز میشود.(شیائو۲۰۰۸). به طور کلی ، دو روش برای حل این مشکلات وجود دارد. ابتدا قرارداد باید از حقوق و تعهدات روشن سازی شود و تعیین نرخ قیمت مناسب و طراحی مکتنیزم تشویقی به وجود بیاید. دوما، دولت باید به دنبال ایجاد مکانیزم نظارت موثر باشد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.