چرخه زندگی، مراحل تجربه تاریخچه ی گردشگری کاتالانیا (اسپانیا)


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۹۷,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 چرخه زندگی، مراحل تجربه تاریخچه ی گردشگری کاتالانیا (اسپانیا) دارای ۲۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد چرخه زندگی، مراحل تجربه تاریخچه ی گردشگری کاتالانیا (اسپانیا)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز چرخه زندگی، مراحل تجربه تاریخچه ی گردشگری کاتالانیا (اسپانیا)۲ ارائه میگردد

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی چرخه زندگی، مراحل تجربه تاریخچه ی گردشگری کاتالانیا (اسپانیا)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن چرخه زندگی، مراحل تجربه تاریخچه ی گردشگری کاتالانیا (اسپانیا) :

چرخه زندگی، مراحل تجربه تاریخچه ی گردشگری کاتالانیا (اسپانیا)

چکیده:

تا به امروز بسیاری از تجزیه و تحلیل ها در توسعه تاریخی گردشگری انجام شده است که به صورت محدود جهت بررسی یک چرخه ی زندگی منفرد با قسمت های گردشگری انبوه بوده است، با این حال ، بسیاری از مقاصد عمده، دارای سابقه ی بسیار طولانی تر بوده و به نظر میرسد که چرخه زندگی از طریق ارتباط متوالی مرتبط در مراحل مختلف بوده است.

فایلات نشان میدهد که، مقدار تئوری در چرخه زندگی در منطقه گردشگری با تجزیه و تحلیل مقررات بلند مدت منجر به توسعه گردشگری تاریخی میشود. در این ، ما در حال حاضر در مورد کاتالانیا که یکی از مقاصد توریستی اصلی در اروپا است، بحث میکنیم. این نشان میدهد که ترکیب این نظریه به ویژه برای ساخت یک مدل جهانی برای گروه های گردشگری عملی، مناسب بوده و مراحل توسعه آن توسط تغییرات پارادایمیک می باشد.

کلمات کلیدی: گردشگری تاریخی، چرخه زندگی، کاتلانیا و اسپانیا، گردشگری انبوه.

۱.مقدمه:

هدف اولیه این برای انجام، شامل یک مدل برای تجزیه و تحلیل توسعه صنعت گردشگری بوده که این چرخه ی گردشگری توسط باتلر از سال ۱۹۸۰ ارائه شده، که تاکنون هم ادامه داشته است و یک رویکرد چند رشته ای است. برای این هدف ما باید به انتخاب یک مطالعه موردی در مورد یکی از مناطق اصلی توریستی در اروپا میپردازیم یک منطقه توریستی کاتالانیا میباشد. از انجا که موقعیت آن استراتژیک بوده و کاتالانیا به صورت سنتی از یک پل به اروپا و شرق مدیترانه را به هم وصل کرده است و از لحاظ تاریخی توسعه براساس انواع روابط فرهنگی، اجتماعی، تجاری دارد. در چند قرن گذشته آن به صورت سنتی موتور اقتصادی اسپانیا در نظر گرفته شد و اغلب در نظر گرفته شد و منجر به یک توسعه صنعتی قابل توجهی شد. با این وجود، بیش از نیم قرن و با موازات روند کلی برون سپاری در اقتصاد غربی، ساختار به سمت بخش خدمات و تبدیل به زمینه گردشگری سوق داشته است. در واقع در طول چند دهه ، کاتالانیا تبدبل به اولین منطقه ی توریستی بین المللی مهم در اسپانیا شد ، آمار پنچم در اروپا داشته است. با توجه به آمار دفاتر گردشگری کاتالانیا، آن بخش به طور مستقیم، به منطقه ی گردشگری متصل شده است. و بیش از ۱۰% از سهم تولید ناخالص و ۱۶.۷%استخدام از جمعیت داشته و آن مناسب ترین خوشه در اقتصاد کاتالان بوده است. پویایی در گردشگری کاتالانیا در طول چند سال گذشته با وجود حفظ شرایط در حال تغییر در بازارهای اصلی که منشا آن بوده اند، هر دو در حال رشد بوده ،در درآمد به یکدیگر مربوط میشوند. با این وجود ،روند توسعه گردشگری کاتالانیا به ندرت از منظر تاریخی مورد مطالعه قرار میگیرد، علاوه بر این ،اگر چه در مورد فقدان نشان داده شده است که صنعت گردشگری ظهور جدیدی داشته است، که در آن برای به دست آوردن برخی از اهمیت های اقتصادی منطقه اقدام میشود، بسیاری از عناصر شاخص به دنبال یک توسعه بلند مدت میباشد. ایده اولیه ما که منشا آن را از پایین از آغاز قرن ۱۸ تا شروع قرن ۱۹ پیدا می کنیم و آن را از طریق مراحل مختلف بزرگ یا پارادایم ها به تصویب رسانده و چرخه ی عمری برای رسیدن به اهمیت اقتصادی اجتماعی و فرهنگی آن را تعیین می کنیم. باید اضافه کرد، اگرچه گردشگری ممکن است از نظر تاثیر اقتصادی مهم باشد، آن نقش مرتبط با چشم انداز فرهنگی و اجتماعی و فن آورانه را بازی میکند و جنبه بررسی موفقیت در گردشگری انبوه در قرن ۲۰ را آماده میکند.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.