طرح توجیهی تولید چرم و سالمبور به ظرفیت ۴۰۰۰۰۰ فوت مربع


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل پی دی اف
2120
3 بازدید
۹۷,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : این فایل به صورت فایل PDF (پی دی اف) ارائه میگردد

 طرح توجیهی تولید چرم و سالمبور به ظرفیت ۴۰۰۰۰۰ فوت مربع دارای ۱۷ صفحه می باشد و دارای تنظیمات و فهرست کامل در PDF می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل پی دی اف طرح توجیهی تولید چرم و سالمبور به ظرفیت ۴۰۰۰۰۰ فوت مربع  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز طرح توجیهی تولید چرم و سالمبور به ظرفیت ۴۰۰۰۰۰ فوت مربع۲ ارائه میگردد

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل می باشد و در فایل اصلی طرح توجیهی تولید چرم و سالمبور به ظرفیت ۴۰۰۰۰۰ فوت مربع،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن طرح توجیهی تولید چرم و سالمبور به ظرفیت ۴۰۰۰۰۰ فوت مربع :

طرح توجیهی تولید چرم و سالمبور

به ظرفیت

۴۰۰۰۰۰ فوت مربع

طرح توجیهی تولید چرم و سالمبوربه ظرفیت۴۰۰۰۰۰ فوت مربع

طرح توجیهی تولید چرم و سالمبور

به ظرفیت

۴۰۰۰۰۰ فوت مربع

خلاصه طرح:

موضوع طرح: تولید چرم و سالمبور

دستگاه صادره کننده مجوز: وزارت صنایع و معادن

ظرفیت اسمی تولیدات: ۴۰۰۰۰۰ فوت مربع

نوع تولیدات: چرم و سالمبور

تعداد شاغلین: ۱۴ نفر

۴۴۱۱ میلیون ریال / سرمایه گذاری کل طرح: ۰۰

۲۹۱۹ میلیون ریال / سرمایه گذاری ثابت: ۰۳

۱۴۹۱ میلیون ریال / سرمایه در گردش: ۹۸

درآمد سالیانه: ۱۱۲۰۰ میلیون ریال

۷۶۸ میلیون ریال / سود ویژه: ۲۹

۳ سال / دوره بازگشت سرمایه: ۷

۲۶ درصد / نرخ بازدهی سرمایه: % ۸

مشخصات سرمایه گذاری طرح:

۲

مقدمه:

جایگاه کشور ایران در مزیت نسبی صنعت چرمسازی با درنظر گرفتن شاخص های مختلف ، تغییر می کند در میان

شاخص های مزیت نسبی طرف تولید و عرضه اگر تنها به وفور عوامل و مواهب طبیعی مورد نیاز در تولید چرم توجه

شود، ایران در میان ۲۹ کشور عمده تولیدکننده در رتبه ششم قرار می گیرد که نشانگر وضعیت نسبتا مناسبی برای

کشور است . با اضافه کردن عوامل تولیدی که نیاز به کار کارخانه ای دارد و ظرفیت تولید چرم سبک گوسفندی و

بزی(تکنولوژی)، ایران به رتبه هشتم نزول می کند. این مطلب بدین معنی است که در کشور ایران به امکانات بالقوه

رشد و گسترش صنعت چرمسازی توجه کافی نشده است . ظرفیت تولید و یا حتی تولید بالفعل چرم سبک

گوسفندی و بزی بسیار پایین است و همانگونه که در شرح تاریخچه صنعت چرمسازی نیز اشاره شد، با اینکه وفور

مواد اولیه امکان رشد چرم سبک گوسفندی و بزی را تایید می کند، متاسفانه چرمسازی های ایران بیشتر در تولید

چرم سنگین گاوی طرح ریزی شده اند. عدم برنامه ریزی های صنعتی مناسب در تخصیص بهینه منابع سرمایه ای به

تولید انواع مختلف چرم که به دنبال خود از امکان رشد صنایع تولید مواد شیمیایی مورد نیاز این صنعت نیز

جلوگیری کرد، مزیت نسبی کشور ایران را از مقاوم ششم به هشتم نزول داده است . با در نظر گرفتن شاخص های

مزیت نسبی طرف تقاضا مانند کشش قیمتی تقاضای صادرات چرم موردنظر و کیفیت تولیدی آن، رتبه ایران در

میان کشورهای مورد بررسی از هشت به یازده نزول می کند. زیرا کشش قیمتی تقاضای صادرات در کشور ایران

نسبتا بالا می باشد. عدم معرفی مناسب این کالا به بازار جهانی عامل مهمی در پرکشش بودن تقاضای صادرات

کشور ما می باشد. چرم سبک گوسفندی و بزی در بازار جهانی، شناسایی نشده و بازاریابی مناسب خود را نداشته

است . اما با در نظر داشتن کلیه تنگناهای فوق نیز، می توان گفت ، مزیت نسبی کشور ما در میان ۲۹ کشور عمده

تولیدکننده چرم سبک گوسفندی و بزی از وضعیت تقریبا مناسبی برخوردار است و ایران به لحاظ مزیت نسبی

تولید و تجارت در رتبه یازدهم قرار دارد. به بیان دیگر جایگاه بالقوه ایران با توجه به عوامل بالفعل این کشور، در

میان ۲۹ کشور، یازدهم است .

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.