ترس در کودکان و شیوه درمانی ost برای فوبیای خاص


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 ترس در کودکان و شیوه درمانی ost برای فوبیای خاص دارای ۶۱ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد ترس در کودکان و شیوه درمانی ost برای فوبیای خاص  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز ترس در کودکان و شیوه درمانی ost برای فوبیای خاص۲ ارائه میگردد

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی ترس در کودکان و شیوه درمانی ost برای فوبیای خاص،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن ترس در کودکان و شیوه درمانی ost برای فوبیای خاص :

چکیده:

شیوه رفتار درمانی یک جلسه ای، یک گونه از درمان رفتار شناختی می باشد که با تلفیفی از تماس فعال، چالشهای ادراکی الگو برداری مشارکتی ، تقویت ( تجدید قوا) عوامل تربیتی و مهارتهای آموزشی در یک الگوی درمانی دقیق ارتقا می یابد. شیوه درمانی به صورتی می باشد که در یک جلسه ۳ ساعته به حداکثر خود می رسد . در این ما کاربرد استعمال ( شیوه درمانی ost برای فوبیای خاص در فرد جوان مورد بررسی قرار می دهیم و بر موضوعات عملی که مرتبط با ost می باشد و استفاده از این شیوه درمانی در یک محیط بالینی تأکید می کنیم . ما همچنین به طور خلاصه نتایج برآیند حاصل از مطالعات درمانی را بررسی می کنیم و دستورالعمل ها و جهت گیریهای آتی برای فایلات بالینی و آموزش عملکردهای بالینی را پیشنهاد خواهیم داد. ما در نهایت بدین نتیجه می رسیم که ost یک شیوه درمانی مفید و کارا می باشد.

:::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::

عناوین اصلی :

(۱) فوبیای خاص در کودکان

(۲) جزئیات مرتبط با کاربرد درمان درمان برای کودکان

(۳) شرح مختصری از شیوه درمانی 0st

(۴) قبل از درمان

(۵) ارزیابی عملکردی

(۶) خانواده و عوامل موثر والدین

(۷) دستورالعمل های معقول و دستورالعملهای قبل از درمان

(۸) اجرا و هدایت شیوه درمانی ost

(۹) الگوی مشارکت

(۱۰) تقویت

(۱۱) آموزش روانشناختی و آموزش مهارتها

(۱۲) پیاده سازی و تحقق طرح درمانی ost

(۱۳) بعد از استفاده از شیوه درمانی ost

(۱۴) فواید و هزینه های مرتبط با یک طرح درمانی ویژه

(۱۵) بررسی و آزمایش استفاده از شیوه درمانی ost در کودکان

(۱۶) مکانیزم های تغییر

(۱۷) نتیجه گیری کلی

(۱۸) منابع و مآخذ

::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::: قسمتی از متن :

ارزیابی عملکردی :

در ارزیابی تشخیص بیماری که از قواعد سنتی تبعیت می شود آمادگی برای انجام تست ost بدین صورت می باشد که روانشناس بالینی ابتدا باید کودک را ملاقات کند و والدین و همراهان وی در یک جلسه ارزیابی عملکردی که تقریباً ۴۵ دقیقه طول می کشد به طور جداگانه شرکت کنند . منظور از این جلسه انتقال از مرحله ارزیابی به دست درمان بیماری و آمادگی برای جلسه درمانی فشرده می باشد. بنابراین جلسه ارزیابی عملکردی استفاده می شود تا هر گونه متغیرهای گوناگون حفظ شود، یک حالت ترس چند وضعیتی ایجاد گردد. احساسات ادراکی بحرانی کودک که بیشترین شدت وخامت را دارا می باشد تشخیص داده شود. آغاز و دور خاص فوبیا مشخصص گردد ، اگر امکان داشته باشد اگر ممکن باشد تماس با ترس ممکن شود و دلایل معقول و مستدل برای درمان ارائه گردد.

ما ترجیح می دهیم که اکثریت این جلسه با خود کودک همراه باشیم و سپس یافته های خود در پایان جلسه نسبت به والدین و همراهان کودک مورد تائید قرار دهیم. با وجود این خیلی از کودکان بسیار جوان باخود همراهان و والدینی احتمالاً دارند که تماماً به کودک می کنند. ما همچنین تلاش می کنیم تا چگونگی جنبه های خاص محرکها که احتمالاً بر سطح ترس تأثیر می گذارند مشخص کنیم ( برای مثال رنگ ، اندازه ، حجم ، اجزای مشخص بدن) در جائیکه یک تست BAT مفید باشد می توانیم این جنبه های چند گانه فوبیا را مشخص کنیم ( برای مثال کودک اخیرا دارای یک حافظه واقعی و ملموس در زمان تماس با محرکهای ترس می باشد چنانکه وی می تواند جزئیات ترس خود را ترسیم کند.)

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.