مقاله مقایسه دیدگاه دانشجویان و مربیان دانشکده های پیراپزشکی و پرستاری – مامایی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر در مورد محیط آموزش بالینی در سال ۱۳۸۷


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله مقایسه دیدگاه دانشجویان و مربیان دانشکده های پیراپزشکی و پرستاری – مامایی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر در مورد محیط آموزش بالینی در سال ۱۳۸۷ دارای ۷ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله مقایسه دیدگاه دانشجویان و مربیان دانشکده های پیراپزشکی و پرستاری – مامایی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر در مورد محیط آموزش بالینی در سال ۱۳۸۷  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله مقایسه دیدگاه دانشجویان و مربیان دانشکده های پیراپزشکی و پرستاری – مامایی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر در مورد محیط آموزش بالینی در سال ۱۳۸۷،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله مقایسه دیدگاه دانشجویان و مربیان دانشکده های پیراپزشکی و پرستاری – مامایی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر در مورد محیط آموزش بالینی در سال ۱۳۸۷ :

مقاله مقایسه دیدگاه دانشجویان و مربیان دانشکده های پیراپزشکی و پرستاری – مامایی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر در مورد محیط آموزش بالینی در سال ۱۳۸۷ که چکیده‌ی آن در زیر آورده شده است، در بهار و تابستان ۱۳۹۰ در گام های توسعه در آموزش پزشکی از صفحه ۸۸ تا ۹۳ منتشر شده است.
نام: مقایسه دیدگاه دانشجویان و مربیان دانشکده های پیراپزشکی و پرستاری – مامایی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر در مورد محیط آموزش بالینی در سال ۱۳۸۷
این مقاله دارای ۶ صفحه می‌باشد، که برای تهیه‌ی آن می‌توانید بر روی گزینه‌ی خرید مقاله کلیک کنید.
کلمات مرتبط / کلیدی:
مقاله محیط آموزش بالینی
مقاله دانشجو
مقاله مربی

چکیده و خلاصه‌ای از مقاله:
زمینه و هدف: یادگیری دانشجویان در محیط آموزش بالینی از اجزای اساسی برنامه های آموزشی می باشد. این مطالعه با هدف مقایسه دیدگاه های دانشجویان و مربیان دانشکده های پیراپزشکی و پرستاری – مامایی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر نسبت به وضعیت محیط آموزش بالینی در سال ۱۳۸۷ انجام شد.
روش کار: در این مطالعه توصیفی، ۱۲۴ دانشجوی پرستاری و مامایی، اتاق عمل و هوشبری که در دانشکده های فوق مشغول گذراندن کارآموزی در عرصه بودند و ۲۱ نفر از مربیان ایشان، نمونه پژوهش را تشکیل می دادند. جمع آوری داده ها به وسیله پرسشنامه ای مشتمل بر ۲۲ سوال در چهار حیطه کلی (فرصت یادگیری، حمایت از یادگیری، امکانات محیطی و ارتباط مربی با دانشجو) صورت گرفت.
یافته ها: رشته تحصیلی ۳۵۵ درصد دانشجویان، پرستاری، ۲۹ درصد مامایی، ۱۷۷ درصد اتاق عمل و ۱۷۷ درصد هوشبری بود. مقایسه میانگین نمرات دیدگاه مربیان و دانشجویان، به جز بعد امکانات محیطی بیمارستان، در سایر ابعاد تفاوت معنی داری نشان داد (P<0.05).
نتیجه گیری: آشنایی با دیدگاه های مربیان و دانشجویان و بررسی شباهت و تفاوت های این نظرات می تواند در برنامه ریزی برای بهبود کیفیت محیط آموزشی بالینی موثر باشد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.