نقش تبلیغات و بازاریابی در فروش کالا و یا جلب مشتری


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
6 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 نقش تبلیغات و بازاریابی در فروش کالا و یا جلب مشتری دارای ۴۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد نقش تبلیغات و بازاریابی در فروش کالا و یا جلب مشتری  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز نقش تبلیغات و بازاریابی در فروش کالا و یا جلب مشتری۲ ارائه میگردد

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی نقش تبلیغات و بازاریابی در فروش کالا و یا جلب مشتری،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن نقش تبلیغات و بازاریابی در فروش کالا و یا جلب مشتری :

نقش تبلیغات و بازاریابی

در فروش کالا و یا جلب مشتری

نقش تبلیغات و بازاریابی در فروش کالا و یا جلب مشتری
فهرست

شیوه های بازاریابی برای فیلم «مارمولک»

معجزه تبلیغات حداقل!

وسوسه الگانس

مروارید شرق از نو کشف می شود.

کارزار مشترک بیروت با سی. ان. ان برای ارتقای گردشگری

ایده هایی برای بازاریابی، تجارت سودآور

شبکه رابط ها و تبلیغ دهان به دهان

تبلیغات با کمک اینترنت و موبایل

شورای اروپا و مقابله با معضل جدید

ایران و ارسال پیام روی تلفن همراه

چرا تبلیغات اینترنتی

پس چه باید کرد؟

از آنجایی که دقیقاً درست نمی دانم که در این مورد داد خود را به گوش کدام مرجع برسانیم؛ تصمیم گرفتم از امکاناتی که دارم استفاده کنم. لذا از این به بعد در تمام صفحات سایتم بنری برای اعتراض به روند موجود قرار داده ام. از شما دوستان هم تقاضا دارم در صورتی که با روح کلی این اعتراض موافقید آنرا همراهی کنید. در سایتها در وبلاگها و هر جاییکه می توانید آنرا عنوان کنید. مطمئن باشید که اگر تبلیغات اینترنتی رونق بگیرد جامعه اینترنتی سود آنرا خواهد برد. فراموش نکنید کسانیکه از محتوای سایتها و وبلاگهای ما استفاده می کنند؛ می توانند در رونق دادن به آنها هم سهیم باشند![۱]

– چالش های تبلیغات اینترنتی

میزگرد چالش های تبلیغات در سایت های ایرانی ایده جالب است که به زودی برگزار می شود. ضرورت این میزگرد هم با نگاهی به وضعیت تبلیغات بخش دولتی و خصوصی در سایت های ایرانی انکار نشدنی است.

مطمئنا دلایل کلی نظیر فرهعنگ سازی و تبیین این نوع از تبلیغات نزد آگهی دهندگان محور اصلی بحث ها خواهد بود؛ اما به عنوان یک کارشناس روابط عمومی که پیگری چندین نوبت تبلیغات اینترنتی سازمان خودم را بر عهده داشته ام؛ چند نکته به ذهنم رسید:

تبلیغات اینترنتی هنوز به عنوان یک شرح خدمت آژانس های تبلیغاتی جا نیفتاده. یود نکته کلیدی برای رفع این مشکل هست. این یک حقیقته که مجریان تبلیغاتی در پیشنهادهای کاری خود ابزارهای تبلیغی که سوددهی بیشتری دارند در راس
فعالیت های خود می آورند. حتی اگر شده بالن هوا کردن باشد. مدیران سایت ها هنوز با صنعت تبلیغات آشنا نیستند و منتظر ایمیل مشتریان هستند.

-هزینه آگهی در سایت ها بنا بر سلیقه مدیران سایت ها متفاوت است. به آگهی دهنده حق بدهید بعد از جمع آوری ده یا بیست سایت تحلیل نامطلوبی داشته باشد؛ ملاک خاصی هم برای این تفاوت قیمت ها نیست. شاید یکی از دلایل این عدم فعالیت آگاه نبودن مدیران سایت ها از تعرفه سایت های مشابه باشد که در معرض دید قرار ندارند و فقط بر اساس سلیقه و شرایط تعرفه مشخص می شود.

– ارزیابی اثرات تبلیغات اینترنتی هنوز برای آگهی دهندگان مشخص نیست و مسئولین سایت ها هم برای تبلیغات در اینترنت نشده و حتی قرار دادن تبلیغات اینترنتی در این ردیف اعتباری دستگاه ها با مشکل مواجه است.

– پروسه آگهی دادن به سایت های اینترنتی از چند نظر آگهی دهنده را با سختی مواجه می کند. اول: رویه یکسان و مناسب برای آگهی دهنده در بحث های مالی و قراردادی وجود ندارد. هر سایتی یک روش؛ مثلاً ایرنا چندینی نسخه قرارداد امضا باید کرد و دیگری به صورت پیش فاکتوری و…

دوم: دریافت وجه اگهی هم در سایت هایی که من کار کردن قبل از انجام کار گرفته
می شود. روزنامه ها با وجود سندیت آگهی که در تبلیغات اینترنتی نیست؛ وجه را پس از انجام کار دریافت می کنند.

سوم: تجربه مطبوعات برای جلب آگهی باید در این بخش هم به کار گرفته شود. برای مثال آگهی دهندگان غالباً غیر فنی هستند و روزنامه ها با دریافت اطلاعات اصلی آگهی طراحی آگهی را حتی انجام می دهند. در حالیکه سایت های خبری هر کدام بسته به نوع نرم افزار مدیریت بنر مورد استفاده فرمت خاصی از بنرها در اندازه های خاص خود را می خواهند. استاندارد کردن بنرهای تبلیغاتی و انعطاف پذیری
سایت ها برای انتشار بنر مورد نظر ( از نظر فرمت و اندازه ) نکته الزامی است.

دیگر اینکه با فعال نبودن آژانس های تبلیغاتی به عنوان واسطه؛ به دلیل اینکه
سایت های اینترنتی غالباً بدون ثبت شرکت و ساختار مورد تایید بخش های مالی هستند. امکان ارتباط مستقیم وجود ندارد و پیدا کردن محل استقرار آنها حتی برای سایت های خبری مهم هم سخت و دشوار است.

این را به بهانه نشست اخیر مدیران برخی از سیات های ایرانی در
فن آور اطلاعات که تحت عنوان بررسی چالش های تبلیغات در سایت های اینترنتی عصر چهارشنبه هفته گذشته ( ۲ دیماه ۱۳۸۳ ) به همت شهرام شریف مدیر سایت آی تی ایران برگزار شد می نویسم. آنچه در این می آورم مکتوبی است از آنچه در آ. جلسه به عنوان یکی از مدعوین و کسانی که فرصتی به او داده شده بود تا در خصوص چالش های تبلیغ در اینترنت صحبت کند می آید. نیز می خواهم مطالبی را هم که فرصت نشد در آن جلسه از آنها یاد کنم – تا آنجا که امکانش باشد – در این نوشته بیاورم.

در آن جلسه و نشست؛ طبق معمول و بر اساس آنچه آموخته ام – که باید خودم را ابتدا معرفی کنم؛ برای اینکه حاضرین در جلسه چنانچه شناختی نسبت به من ندارند؛ با من و فعالیت هایم بیشتر آشنا شوند؛ ابتدا به روال همیشگی ام مختصری از خودم و فعالیت هایم و اینکه کیستم و در طی این سالهای گذشته چه کرده ام و سایتی را که بر روی اینترنت آورده ام بار چیست صحبت کردم. این مختصر شاید چیزی در حدود ده دقیقه از زمانی که به من اختصاص داده شده بود را گرفت.


  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.