بررسی نقش و تاثیر فناوری اطلاعات بر عملکرد بازاریابی شرکت ها


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
4 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی نقش و تاثیر فناوری اطلاعات بر عملکرد بازاریابی شرکت ها دارای ۹۱ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی نقش و تاثیر فناوری اطلاعات بر عملکرد بازاریابی شرکت ها  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز بررسی نقش و تاثیر فناوری اطلاعات بر عملکرد بازاریابی شرکت ها۲ ارائه میگردد

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی نقش و تاثیر فناوری اطلاعات بر عملکرد بازاریابی شرکت ها،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی نقش و تاثیر فناوری اطلاعات بر عملکرد بازاریابی شرکت ها :

بررسی نقش و تاثیر فناوری اطلاعات بر عملکرد بازاریابی شرکت ها

مقدمه :

عصر ما، عصر انتقال از جهان واقعی به دوران زندگی در فضایی دوجهانی است. گرچه هنوز نهادها و سازمان های مجازی شکل نگرفته اند، اما ظهور جهانی نو به نام جهان مجازی را در دور و بر خود احساس می کنیم. جهان مجازی هویت معلم و فراگیر را به شدت تغییر می دهد و وظایف و نقش های جدیدی برای آنها پدید می آورد. سازنده گرایان با تاکید بر فعالیت یادگیرنده در فرآیند یادگیری معتقدند که دانش از بیرون به فرد منتقل نمی شود، بلکه آن چه وی از طریق حواسش دریافت می کند، براساس فردیت خویش تفسیر و پردازش می کند. آنها نقش معلم را مربی کنار میدان و تسهیل کننده یادگیری می دانند و بر یادگیری موقعیتی تاکید می کنند. براساس این نظریه یادگیری هنگامی اثربخش تر و کارآتر می شود که یادگیرنده در بافت واقعی و زمینه موضوع مورد بحث قرار گیرد. یادگیری هنگامی افزایش چشمگیری می یابد که با بافت حل مسئله در ارتباط باشد کلاس های آموزشی سنتی دارای اثر بخشی چندانی نیستند، زیرا وابسته به زمان و مکان خاص اند و نمی توانند بافت واقعی و مناسب برای یادگیری فراهم آورند. متن های چاپی نیز به سبب محدودیت های خاص که چیزی بیش از متن، تصویر و طرح خطی نیستند مشکل آفرین اند. ( حسینی، ۱۳۸۶ : ص۱۴ )

سهولت استفاده یکی از مولفه های اساسی استفاده مشتریان از تکنولوژی های کامپیوتری استو برای کاربران جدید به شکل خاصی مهم است . سهولت استفاده یک بخش معین از کیفیت خدمت است و برای رضایت مشتری ضروری است. چون سهولت استفاده کارایی استفاده از خدمت را افزایش می دهد . در زمینه فروش الکترونیک ، سهولت استفاده شامل وجوهی چون کارکرد، دسترسی به اطلاعات ، سهولت در سفارش دادن و هدایت کردن می باشد، علاوه بر سهولت استفاده ، سایت شرکت هم باید برای چشمان فرد دلنشین باشد. بنابراین مولفه دیگر کیفیتی طراحی وب سایت می باشد. یکی از مزایای تکنولوژی های آنلاین که اکثراً ذکر می شود این است که وب سایت می تواند جهت نیازهای کاربر طراحی شود (سفارشی سازی) ، هر چند این موضوع می تواند کاری چالش برانگیز باشد ، چون در این حالت تماس انسانی وجود ندارد. فروشندگان اینترنتی باید تلاش کنند تا خدماتشان را با نیازهای افراد منطبق کنند ، مثلاً بر مبنای خریدهای گذشته و سایر اطلاعاتی که به وسیله مشتریان تهیه شده است . مشتریان وفادار منبع ارزشمندی برای بهبود خدمات هستند ، اما شرکتها،اغلب از این اطلاعات استفاده نمی کنند. (کاتلر،۱۳۹۱)

اگرچه پاسخ دهی به طور کلی اثر مثبتی روی رضایت الکترونیکی دارد ، اما باید توجه کرد که چنانچه مشتریان احساس کنند از سوی شرکت با نامه های الکترونیکی مورد حمله (بمباران اطلاعاتی ) واقع شده اند ، آنگاه ممکن است روی ادارکات کیفیتی به شکل منفی اثر بگذارد. مولفه پنجم کیفیت، اطمینان است ، که میزان محرمانه ماندن اطلاعات و امنیت درک شده توسط مشتری هنگام استفاده از خدمات فروشنده اینترنتی می باشد. این دو موضوع به شکل ویژه ای مورد توجه مشتریان خدمات الکترونیکی است امنیت به موضوع بدست آوردن اطلاعات حیاتی مشتریان توسط افراد ثالث می پردازد ( مثل دسترسی به جزئیات کارت اعتباری یا حساب بانکی ) در حالی که محرمانه ماندن اطلاعات به امکان سوء استفاده از اطلاعات افراد توسط بازاریابان می پردازد.محرمانه ماندن اطلاعات هنگامی ایجاد می شود که مشتریان بتوانند استفاده از اطلاعات شخصی توسط بازاریابان را محدود کنند (کاتلر،۱۳۹۱)

بیان مسئله :

در این فایل به بررسی تاثیر فناوری اطلاعات بر عملکرد بازاریابی پرداخته شده است ، امروزه فناوری اطلاعات و ارتباطات به عنوان یکی از بستر‌های نوین به سرعت در حال تأثیر گذاری بر زندگی بشر است. این تأثیر در کلیه وجوه اجتماعی دیده می‌شود. از آن جمله تأثیر شدید فناوری اطلاعات بر اقتصاد است. در اقتصاد جدید که مبتنی بر شبکه‌های کامپیوتری است محیط کسب و کار در حال تبدیل به محیطی دیجیتالی (رقمی) است. چنین اقتصادی را با عناوینی همچون اقتصاد شبکه‌ای یا اقتصاد دیجیتال نیز نامیده‌اند. اقتصاد دیجیتال که تحت عنوان اقتصاد اینترنتی، اقتصاد نوین یا اقتصاد مبتنی بر شبکه نیز نامیده می‌شود به اقتصادی اطلاق می‌گردد که قسمت اعظم آن بر پایه فناوریهای دیجیتال شامل شبکه‌های ارتباطی، رایانه‌ها، نرم‌افزارها و سایر فناوریهای اطلاعاتی است. (عزیزی ،۳)،

مبادلات الکترونیکی ریسکهای زیادی برای مشتریان دارد . چون مشتریان از طریق کارکنان واحد فروش یا فروشگاههای فیزیکی ، تماس مستقیم با شرکت ندارند و به منظور انجام مبادله ، باید اطلاعات حساسی مثل شماره کارت اعتباری خود را بدهد. همچنین عدم وجود تعاملات بین فردی نشان دهنده این است که اعتماد آنلاین اساساً اعتمادی بر مبنای شناخت است که این شناخت بر مبنای قضاوت مشتری از قابلیت اعتماد و ظرفیتهای فروشنده(شرکت) یا کانال های مبادله است.

بررسی نقش و تاثیر فناوری اطلاعات بر عملکرد بازاریابی شرکت ها
فهرست مطالب

فصل اول

مقدمه ……………………………………………………………………………………………………………………………۲

بیان مسئله………………………………………………………………………………………………………………………..۴

اهمیت و ضرورت فایل……………………………………………………………………………………………………۶

اهداف فایل…………………………………………………………………………………………………………………. ۷

فرضیه های فایل……………………………………………………………………………………………………………….۸

قلمرو مکانی وزمانی فایل…………………………………………………………………………………………………..۹

تعاریف عملیاتی………………………………………………………………………………………………………………..۹

فصل دوم

مقدمه……………………………………………………………………………………………………………………………۱۱

بازاریابی مستقیم (DM)…………………………………………………………………………………………………….۱۱

بازاریابی هدف………………………………………………………………………………………………………………..۱۲

تقسیم بندی بازار…………………………………………………………………………………………………………….۱۲

بازاریابی یک به یک………………………………………………………………………………………………………….۱۳

تاثیر فناوری اطلاعات بر اقتصاد……………………………………………………………………………………………………۱۷

شکل گیری بازاریابی اینترنتی ………………………………………………………………………………………………………۲۱

اهمیت بازاریابی اینترنتی………………………………………………………………………………………………………………۲۱

مزیت های بازاریابی اینترنتی…………………………………………………………………………………………………………۲۲

مدل های تجاری (کسب و کار) در بازاریابی اینترنتی ……………………………………………………………………..۲۳

مدل مبتنی بر ارائه خدمات بازاریابی………………………………………………………………………………………………۲۵

بازاریابی اینترنتی در ایران، راهبردها و راهکارها……………………………………………………………………………..۲۷

قابلیت های دفتر کار مجازی…………………………………………………………………………………………………………۳۱

مدل های کسب و کار الکترونیکی……………………………………………………………………………………………..۳۴

تقسیم بندی بازار بر اساس شاخص های رفتاری…………………………………………………………………………۳۵

وفاداری مشتری …………………………………………………………………………………………………………………………۳۷

اقتصاد وفاداری الکترونیک ………………………………………………………………………………………………………….۴۲

اهمیت رضایت مشتری و مفهوم آن در فضای الکترونیک…………………………………………………………………۴۵

پیشینه فایل……………………………………………………………………………………………………………………………۵۲

فصل سوم

مقدمه……………………………………………………………………………………………………………………………………….۵۴

روش فایل……………………………………………………………………………………………………………………………….۵۵

جامعه آماری………………………………………………………………………………………………………………………………۵۵

نمونه آماری………………………………………………………………………………………………………………………………۵۵

روش نمونه گیری……………………………………………………………………………………………………………………….۵۶

ابزار جمع آوری اطلاعات…………………………………………………………………………………………………………….۵۶

روش تجزیه و تحلیل داده ها…………………………………………………………………………………………………………۵۷

فصل چهارم

تجزیه و تحلیل داده ها…………………………………………………………………………………………………………………۵۹

الف )آمار توصیفی……………………………………………………………………………………………………………………۶۱

ب )یافته های استنباطی………………………………………………………………………………………………………………۶۴

فصل پنجم

مقدمه…………………………………………………………………………………………………………………………………….۶۷

بحث و نتیجه گیری………………………………………………………………………………………………………………….۶۸

یافته ها…………………………………………………………………………………………………………………………………..۷۰

پیشنهادات… …………………………………………………………………………………………………………………………..۷۱

منابع ومآخذ ………………………………………………………………………………………………………………………….۷۳

ضمائم…………………………………………………………………………………………………………………………………..۵۲

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.