مدیریت مشارکتی (ارتباطات و الگوهای ارتباطی در سازمانها)


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۹۷,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 مدیریت مشارکتی (ارتباطات و الگوهای ارتباطی در سازمانها) دارای ۳۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مدیریت مشارکتی (ارتباطات و الگوهای ارتباطی در سازمانها)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز مدیریت مشارکتی (ارتباطات و الگوهای ارتباطی در سازمانها)۲ ارائه میگردد

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مدیریت مشارکتی (ارتباطات و الگوهای ارتباطی در سازمانها)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مدیریت مشارکتی (ارتباطات و الگوهای ارتباطی در سازمانها) :

مدیریت مشارکتی (ارتباطات و الگوهای ارتباطی در سازمانها)

مدیریت مشارکتی (ارتباطات و الگوهای ارتباطی در سازمانها)
فهرست مطالب:

چکیده

مقدمه

فرایند ارتباطات

رسانه های ارتباطی ومیزان غنای آنها

موانع ارتباطات مؤثر بین فردی

ایجاد شبکه های ارتباطی موثر در سطح سازمان

شیوه های ارتباطی بین فرهنگی

ارتباطات فرهنگی دربافت های فرهنگی قوی – ضعیف

فرهنگ وفاصله زمان در ارتباطات

منابع

…………………………………………………………..

چکیده
این تلاش دارد تا با شناسائی موانع ساختاری و میان فردی ارتباطات سازمانی، راههای غلبه بر این موانع را مورد مطاله قرار دهد و شیوه های ارتباطی مؤثر در سازمان را پیشنهاد نماید. توضیح آنکه، انسان ها از بدو تولد می دانند که چگونه باید با محیط و واقعیت های پیرامون تعامل و ارتباط داشته باشند و از موقعیت هایی که تهدید کننده قدرت ، ارزشها و خواسته های آنان است دوری نموده و فرصت های جدید را خلق نمایند. این تجربه به انسان ها می آموزد که در ارتباطات خود تا چه حد تهاجمی و تا چه اندازه تدافعی رفتار نمایند . اما اینک که سازمان ها به شدت اجتماعی شده‏اند و جوامع متشکل از بنگاه ها و سازمان ها شده‏اند، موانع ساختاری و میان فردی فراوانی ارتباطات سازمانی و ارسال مؤثر پیام را تهدید می کنند

مقدمه
در دنیای متحول امروز فرستنده پیام درپی آن است که ادراک مشترکی ازیک پیام برای هرگیرنده پیامی به دست آورد. بنابراین هدف ارتباطات، دستیابی به اقدام هماهنگ بین پیام دهنده وگیرنده پیام می باشد. این بدین معناست که مفهومی که از درون فردی برخاسته است به میان دیگران راه یافته و توسط دیگران برداشت می‏شود.

فرایند ارتباطات

ارتباطات به عنوان یک فرایند، شامل اطلاعاتی است که از طریق علائم و نشانه ها ارسال و یا دریافت می شود. این اطلاعات شامل کلمات، حرکات غیرکلامی، نگرش ها و حالات می باشد. به عبارت ساده چنین گفته می شود که ارتباطات دربردارنده این است که” کی چه می گوید؟ به چه طریقی می گوید؟ برای چه کسی و با چه درجه ای از تأثیر پیام می فرستد “(اچ. لاسول ،۱۹۴۸ ۵۱-۳۷).

….

واژگان کلیدی: ارتباطات، الگوهای ارتباطی، موانع ارتباطی، رسانه، ارتباطات فرهنگی، فضای شخصی.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.