کارآفرینی شرکت تبلیغاتی آهسته گامان


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
4 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 کارآفرینی شرکت تبلیغاتی آهسته گامان دارای ۴۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد کارآفرینی شرکت تبلیغاتی آهسته گامان  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز کارآفرینی شرکت تبلیغاتی آهسته گامان۲ ارائه میگردد

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی کارآفرینی شرکت تبلیغاتی آهسته گامان،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن کارآفرینی شرکت تبلیغاتی آهسته گامان :

کارآفرینی شرکت تبلیغاتی آهسته گامان در ۴۴ صفحه ورد قابل ویرایش

کارآفرینی شرکت تبلیغاتی آهسته گامان
فهرست مطالب

عنوان صفحه

فصل اول

مقدمه

عنوان

خلاصه

مأموریت

کارآفرینی شرکت تبلیغاتی آهسته گامان
فهرست محتوا

فصل دوم

توصیف

امکان سنجی

نیاز سنجی

فصل سوم

جدول برآورد تجهیزات

نقشه استقرار تجهیزات

هزینه استعلاک تجهیزات

فصل چهارم

چارت

نیروی انسانی

شرح وظایف

فصل پنجم

جدول برآورد مواد مصرفی

شرایط محل تأسیس

جدول ها

جدول سرمایه گذاری

نحوه ی برآورد سرمایه

فصل هفتم

جدول برآورد درآمد

صورت حساب سود و زیان

صورت حساب سرمایه

نسبت سود به سرمایه

توجیه اقتصادی

فصل هشتم

بازاریابی

ابتکارات

میزان مفید بودن طرح برای جامعه

اشتغال زایی

فصل نهم

جدول زمانبندی

نمودار سود – درآمد – هزینه

فصل دهم

فرم استخدام

فرم قرارداد کار

گزارش

مقدمه

سپاس بی کران پروردگار را که به انسان قدرت اندیشیدن بخشید. تا به یاری این موهبت راه ترقی و تعالی را بپیمایم و امید به اینکه عنایت الهی شامل حال ما باشد. تا با عنایت اندک علمی خود در خدمت به بشر باشیم. یکی از بارزترین ویژگی های عصر حاضر گسترده کامپیوتر در کلیه عرصه های فعالیت انسان است به گونه ای که انجام برخی از کارها بدون استفاده از کامپیوتر قابل تصور نیست کامپیوتر به عنوان ابزاری قدرتمند و سرعت و دقت کارها را فوق العاده افزایش داده و گذرگاهی های صعب العبور علم را شاهراههای هموار مبدل ساخته است و ما به علم اندک خویش می خواهیم راهی برای آسان تر شدن کارهای انسان ارائه کنیم تا بشر بتواند با کمترین زمان به آنچه نیازمند است دسترسی پیدا کند. خلاقیت به عنوان جوهره کار آفرینی و عامل کلیدی موفقیت و بلکه بقای سازمان ها و همچنین رمز تکامل و سعادت دنیوی و اخروی بشر هنوز جایگاهی واقعی خود را نه تنها در جامعه بلکه در محافل علمی و فایلاتی کشور پیدا نکرده است به همین دلیل هنوز در هیچ یک از دروس یا رشته های تحصیلی دانشگاههای کشور، واحدی جهت آموزش خلاقیت پیش بینی و طراحی نشده است. و آنچه به طور حاشیه ای و گذرادر بعضی از دروس به آن اشاره می شود. تنها جنبه های نظری و تئوریک خلاقیت است که نه فقط مؤثر نمی باشد. بلکه این ذهنیت را نیز ایجاد و تقویت کرده است. که خلاقیت امری ذهنی، فردی و ارثی است. که به شکل علمی و کاربردی و گروهی قابل آموزش نیست! و نتیجه ذهنیت، وضع کنونی فارغ التحصیلان دانشگاهی است. که اغلب با وجود تخصصی که دارند قادر نیستند در دنیای واقعی رقابت، صنعت و سبک و کار حرف تازه ای بزنند.

جدول نیروی انسانی

نام کارمند

تحصیلات

تعداد

حقوق (ریال)

حقوق کل(ریال)

مدیریت

دیپلم

۱۱۰۰۰۰۰ریال

۱۱۰۰۰۰۰ریال

تایپیست

دیپلم

۱۱۰۰۰۰۰ریال

۱۱۰۰۰۰۰ریال

گرافیست

دیپلم

۱۱۰۰۰۰۰ریال

۱۱۰۰۰۰۰ریال

بازاریاب

دیپلم

۱۱۰۰۰۰۰ریال

۱۱۰۰۰۰۰ریال

منشی

دیپلم

۱۱۰۰۰۰۰ریال

۱۱۰۰۰۰۰ریال

جمع کل

۵۵۰۰۰۰۰ ریال

شرح وظائف :

گروه مورد نظر نیز از ۵ نفر تشکیل شده است. که هریک وظائف گوناگونی برعهده دارند.

۱-مدیریت کل : این فرد انجام دادن مقام وظائف افراد را زیر نظر دارد و کارهای کلی شرکت را به طور کلی برعهده می گیرد و اگر مشکلی پیش آید. به آن رسیدگی خواهد کرد.

۲- تایپیست : این فرد وظیفه تایپ را برعهده دارد: « تایپ ، کتاب ها، روزنامه، نشریه، مجلات را بر عهده می گیرد.

۳- گرافیست : این فرد وظیفه طراحی ، کارت ویزیت، کارتهای تسلیت، تبریک، عروسی، جشن تولد، طراحی تقویم ، سالیانه – طراحی برای تابلوهای فلکس نیکس برای بیلبورد، بورشور در بخش های سیاسی – کشاورزی – اقتصادی – فرهنگی – مذهبی ) (بورشورها و کاتالوگ های تبلیغاتی ) و آشنایی با مرور گرمب – طراحی کتابهای داستان کودکان – نوجوانان تخصص (Microsoft – Photoshop – corl Drow – Free hand – Flas … ) چلیپا

بازاریاب : فرد بازاریاب وظیفه شناساندن کارهایی که در شرکت انجام می شود به افراد دیگر جامعه را دارد. بازاریاب وظیفه بستن قرارداد با سایر شرکت های دیگر دارد همچنین تمام سفارشات کار برعهده بازاریاب است. بازاریابی و تبلیغاتی توسط اینترنت و جذب مشتری.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.