عوامل قصد مشتریان از استفاده از بانکداری موبایلی


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 عوامل قصد مشتریان از استفاده از بانکداری موبایلی دارای ۱۳۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد عوامل قصد مشتریان از استفاده از بانکداری موبایلی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز عوامل قصد مشتریان از استفاده از بانکداری موبایلی۲ ارائه میگردد

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی عوامل قصد مشتریان از استفاده از بانکداری موبایلی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن عوامل قصد مشتریان از استفاده از بانکداری موبایلی :

عوامل قصد مشتریان از استفاده از بانکداری موبایلی

چکیده:

امروزه بانکداری موبایلی، مشتریان را قادر می‌سازد تا فعالیتهای مالی خود را در یک محیط مجازی انجام دهند. نتایج فایلات بیانگر این مطلب می‌باشد که ویژگی منحصر به فرد بانکداری موبایلی نظیر سودمندی،سهولت راحتی و سرعت بالا سبب شده تا مشتریان تمایل خود را برای استفاده از موبایل جهت انجام امور بانکی نشان دهند. برای ارتقای خدمات موجود بانکداری موبایلی در ایران به نظر می‌رسد موانعی وجود دارد که موجب شده تا کنون بانکداری موبایلی به جایگاه واقعی خود نرسد.برخی از مشکلات به استفاده کنندگان از این خدمات بر می گردد، در صورتی که کاربران به درستی ندانند چگونه بایستی از این خدمات بهره مند شوند نبایستی انتظار بازدهی خوب از این نظام را داشت. مشتریان از این که استفاده از خدمات بانکداری موبایلی چه مزایایی برای آنها دارد و چگونه می توانند از آن استفاده کنند آگاهی ندارند. بنابراین در این فایل به بررسی عوامل مؤثر برقصد مشتریان در استفاده از بانکداری موبایلی در شعب بانکهای ملی شهر رشت می پردازیم. مدل این فایل بر اساس مدل پذیرش تکنولوژی دیویس می باشد(TAM). برای تکمیل مدل ذکر شده ریسک کارآیی و ریسک مالی از فایل استون و گرونگهانگ و ریسک امنیت و حریم خصوصی از فایل پیککارنین و همکارانش به مدل اضافه شد. که سودمندی ادراک شده، سهولت استفاده ادراک شده، ریسک کارآیی،ریسک مالی،ریسک امنیت و ریسک حریم خصوصی به عنوان متغیر مستقل و قصد استفاده از بانکداری موبایلی به عنوان متغییر وابسته می باشد. فایل حاضر از نظر هدف از نوع کاربردی است. از لحاظ روش اجرا، فایل حاضر از فایلات توصیفی – پیمایشی با تأکید بر شاخه همبستگی است و نهایتاً از لحاظ روش جمع آوری داده ها و اطلاعات در این فایل از نوع میدانی می باشد.جامعه آماری در این فایل مشتریان بانکهای ملی شهر رشت می باشد. روش نمونه برداری به کاررفته در این فایل روش در دسترس می باشد . ابزار گردآوری اطلاعات در این فایل پرسشنامه می باشد. در این فایل با استفاده از شاخص های آمار توصیفی، توزیع هریک از متغیرها تشریح می شود. سپس با استفاده از ضریب همبستگی پیرسون نسبت به آزمون آن اقدام می شود. نتایج تجزیه و تحلیل نشان داد که سودمندی ادراک شده، سهولت استفاده ادراک شده، ریسک کارآیی، ریسک مالی، ریسک امنیتی و ریسک حریم خصوصی به طور مستقیم روی قصد رفتاری تأثیر مثبت و معناداری دارد.

واژگان کلیدی : بانکداری موبایلی، ریسک ادراک شده، مدل پذیرش تکنولوژی سودمندی، سهولت، قصد استفاده از بانکداری موبایلی

مقدمه

با توجه به موج جهانی شدن، بسیاری از مفاهیم و تعاریف در زندگی اجتماعی- اقتصادی بشر امروز تغییر کرده اند. افراد هر جامعه بسیار سهل و آسان به اطلاعات دسترسی دارند. تغییراتی که به واسطه ظهور اینترنت یا به طور اعم فناوری اطلاعات و ارتباطات در زندگی یکایک افراد جوامع مختلف ایجاد شده، باعث گردیده که سرعت نشر مفاهیم، فناوری نوین و نیز خدمات تازه افزایش چشمگیری یابند. در این بین تجارت الکترونیکی به عنوان موتور محرک اقتصاد، در قرن بیست و یکم از جایگاهی ممتاز برخوردار است. از مهمترین مؤلفه های اثر گذار در عینیت یافتن تجارت الکترونیکی، مبادلات مالی است. با رشد سریع اینترنت، بانکداری آن لاین نقش بسیار مهم و اساسی پیدا کرده است و در حقیقت بستر مناسبی برای تراکنش مالی ایجاد نموده اند(۲۰۰۹Ming, ). و از سویی دیگر با افزایش تلفن های بی سیم، تأثیر ارتباطات بی سیم و اینترنت، چرخش جدیدی داشته است و آن، همگرایی اینترنت و تلفن بی سیم است.

بخشی از متن

متغیر

نوع متغیر

تعریف مفهومی وعملیاتی

سودمندی ادراک شده

مستقل

میزانی که شخص معتقد است استفاده از یک سیستم خاص،بر سطح عملکرد او می افزاید.( (۰۰۳ ۲Venkatesh, ) یعنی میزانی که یک فناوری از نظر شخص موجب می‌شود تا در شرایط مساوی از امکانات موجود بهره بیشتری بگیرد. سازه‌های اندازه گیری این متغیر سرعت در انجام کارها، افزایش کارایی و مفید بودن سیستم می باشد که بوسیله نظر سنجی از مشتریان با ابزار پرسشنامه اندازه گیری می شود.

سهولت استفاده ادراک شده

مستقل

میزانی که شخص معتقد است استفاده از یک سیستم خاص نیاز به تلاش زیادی جهت یادگیری ندارد. (۰۰۳ ۲Venkatesh, ) یعنی کار کردن با یک سیستم تا چه میزان از نظر شخص آسان است. سازه های اندازه گیری این متغیر آسان بودن یادگیری، آسان بودن استفاده از خدمات بانکداری موبایلی و انعطاف پذیری سیستم می باشد که بوسیله نظر سنجی از مشتریان با ابزار پرسشنامه اندازه گیری می شود.

ریسک کارایی

مستقل

ریسکی که در ارتباط با محصول است به کارکرد ناقص محصول بر خلاف چیزی که طراحی شده و مورد تبلیغ قرار گرفته است.(اسدی،۱۳۸۵) این ریسک به عوامل اشاره دارد که ممکن است کارایی بانکداری موبایلی را در نظر مشتری تحت تأثیر قرار دهد. سازه‌های اندازه گیری این متغیرعدم عملکرد خوب سیستم ، عدم برآورده نمودن انتظارات مشتری از بانکداری موبایلی بر اساس برتریهای تبلیغ شده پس از استفاده می‌باشد که از طریق نظر سنجی از مشتریان با ابزار پرسشنامه سنجیده می شود.

ریسک مالی

مستقل

به نگرانی مشتریان در مورد پتانسیل و ضرر مالی اشاره دارد.(۲۰۰۳Lee, ) به نوع کانال بازاریابی (اینترنت) مربوط می شود.سازه‌های اندازه‌گیری این متغیر اشتباه در وارد کردن مشخصات تراکنش شماره حساب یا مبلغ، ترس از دست دادن پول و از دست دادن کنترل حساب شخصی در نتیجه ضرر مالی در اثر استفاده از بانکداری موبایلی ومواجهه با اختلال و اشکال تراشی از عدم امنیت سامانه می‌باشد که بوسیله نظر سنجی از مشتریان با ابزار پرسشنامه سنجیده می‌شود.

ریسک امنیتی

مستقل

این ریسک به نگرانی مشتریان در مورد عدم کنترل معاملات و اطلاعات مالی اشاره دارد.(۲۰۰۳Lee, ) و مربوط به امنیت مبادلات می باشد. سازه‌های اندازه گیری این متغیر اعتماد به بانکداری موبایلی، داشتن احساس امنیت هنگام استفاده از بانکداری موبایلی می‌باشد که بوسیله نظرسنجی از مشتریان با ابزار پرسشنامه اندازه‌گیری می‌شود.

ریسک حریم خصوصی

مستقل

این ریسک به این مفهوم اشاره دارد که کاربران بانکداری موبایلی می‌خواهند تا بر همه جنبه های جمع آوری داده های شخصی خود کنترل داشته باشند. حال اگر داده‌های خصوصی کاربران بدون آگاهی آنها مورد جمع آوری و ثبت قرار گیرد، باعث نگرانی آنها خواهد شد.(۲۰۰۰ Depallo,)سازه‌های اندازه‌گیری این متغیر اعتماد به بانکداری موبایلی در حفظ اطلاعات شخصی، اعتماد به تکنولوژی استفاده شده در بانکداری موبایلی و ریسک پائین نظارت غیر مجاز شخص ثالث به هنگام استفاده از بانکداری موبایلی می باشد که بوسیله نظرسنجی از مشتریان با ابزار پرسشنامه اندازه گیری می شود.

قصد استفاده از بانکداری موبایلی

وابسته

احتمالی که فرد از تکنولوژی استفاده خواهد کرد. ( ۲۰۱۰ schierz,) سازه‌های اندازه گیری این متغیر قصد استفاده از بانکداری موبایلی در آینده،پیشنهاد استفاده از بانکداری موبایلی به دیگران و علاقه به استفاده از بانکداری موبایلی می باشد که بوسیله نظر سنجی از مشتریان با ابزار پرسشنامه سنجیده می شود.

عوامل قصد مشتریان از استفاده از بانکداری موبایلی
فهرست مطالب

عنوان صفحه

چکیده…………………………………………. ۱

فصل اول:کلیات فایل

۱-۱) مقدمه. ۳

۱-۲)بیان مسأله. ۴

۱-۳)اهمیت موضوع. ۵

۱-۴)اهداف فایل.. ۶

۱-۵)سؤال اصلی فایل.. ۷

۱-۶)چهارچوب نظری فایل.. ۷

۱-۷)مبانی تئوریک فرضیه ها ۸

۱-۸)فرضیه های فایل.. ۹

۱-۹)تعریف مفهومی و عملیاتی متغیرهای مستقل و وابسته. ۱۰

۱-۱۰) قلمرو فایل………………………………………………………………………………………………………………۱۱

فصل دوم:ادبیات فایل

۲-۱)مقدمه. ۱۳

بخش اول:بانکداری الکترونیکی

۲-۱-۱) بانکداری الکترونیکی.. ۱۵

۲-۱-۲) انواع بانکداری الکترونیکی.. ۱۵

۲-۱-۳)خدمات بانکداری الکترونیکی… ۱۶

۲-۱-۴) سطوح بانکداری الکترونیکی.. ۱۸

۲-۱-۵ )زیرساخت های مورد نیاز تکنولوژی بانکداری الکترونیکی.. ۱۹

۲-۱-۶)مقایسه بانکداری الکترونیکی با بانکداری سنتی.. ۲۲

۲-۱-۷)بانکداری الکترونیکی در ایران……………………………………………………………………….. ۲۳

بخش دوم :بانکداری موبایلی

۲-۲-۱)مقدمه. ۲۵

۲-۲-۲)بانکداری موبایلی.. ۲۶

۲-۲-۳)استانداردهای و پروتکل های مورد استفاده در بانکداری موبایلی.. ۲۶

۲-۲-۴) خدمات ارائه شده در بانکداری موبایلی.. ۲۸

۲-۲-۵) فناوری موبایل.. ۲۹

۲-۲-۶ )روش های ارائه خدمات بانکداری موبایلی.. ۳۰

۲-۲- ۶-۱) بانکداری SMS. 31

۲-۲-۶-۲) بانکداری WAP. 31

۲-۲-۶-۳ ) بانکداری موبایلی PDA.. 32

۲-۲- ۶-۴) بانکداری موبایلی با کیت ابزار – SIM… 32

۲-۲- ۶-۵ )بانکداری موبایلی با جاوا ۳۲

۲-۲- ۷) مزایای بانکداری موبایلی.. ۳۳

۲-۲-۸) معایب بانکداری موبایلی.. ۳۴

۲-۲-۹)چالش‌های بانکداری موبایلی.. ۳۵

۲-۲ -۱۰ ) مدیریت امنیت اطلاعات ضرورت حیاتی بانکداری موبایلی.. ۳۸

۲-۲- ۱۱ ) حفاظت سه بعدی از اطلاعات سازمان. ۳۹

۲-۲ -۱۲ ) تمرکز بر امنیت… ۳۹

۲-۲ -۱۳ ) تأیید اعتبار مشتری در بانکداری موبایلی.. ۴۰

۲-۲- ۱۴ ) نظارت برتداوم ارائه خدمات… ۴۰

۲-۲-۱۵) قصد رفتاری در بانکداری موبایلی.. ۴۰

۲-۲-۱۶) سودمندی ادراک شده ۴۱

۲-۲-۱۷)سهولت استفاده ادراک شده ۴۱

۲-۲-۱۸) ریسک… ۴۲

۲-۲-۱۹) ریسک پذیری.. ۴۲

۲-۲-۲۰) منابع ریسک… ۴۴

۲-۲- ۲۱) ابعاد ریسک… ۴۴

بخش سوم:مدل وپیشینه فایل

۲-۳-۱) مدل پذیرش تکنولوژی(TAM) 49

۲-۳-۲)پیشینه فایل.. ۵۰

فصل سوم: روش فایل

۳-۱) مقدمه. ۵۶

۳-۲) فرآیند اجرای فایل.. ۵۶

۳-۳) روش فایل.. ۵۷

۳-۳-۱) طبقه بندی بر اساس ماهیت و هدف فایل.. ۵۸

۳-۳-۲)طبقه بندی بر اساس روش فایل.. ۵۸

۳-۴) جامعه آماری فایل… ۵۹

۳-۵) نمونه آماری فایل… ۵۹

۳-۶) روش جمع آوری اطلاعات… ۶۰

۳-۷)ابزار جمع آوری داده و اطلاعات… ۶۰

۳-۸) روایی و پایایی ابزار اندازه گیری.. ۶۱

۳-۸-۱)روایی پرسشنامه. ۶۲

۳-۸-۲)پایایی پرسشنامه. ۶۲

۳-۹)روش تجزیه و تحلیل داده ها ۶۳

فصل چهارم:روش تجزیه وتحلیل اطلاعات

۴-۱)مقدمه. ۶۶

۴-۲) آمارتوصیفی.. ۶۶

۴-۲-۱) تحلیل جمعیت شناختی نمونه. ۶۶

۴-۲-۱-۱) جنسیت… ۶۷

۴-۲-۱-۲)سطح تحصیلات… ۶۸

۴-۲-۱-۳) سن.. ۶۹

۴-۲-۱-۴) وضعیت اشتغال. ۷۰

۴-۲-۲) تحلیل توصیفی متغیرهای اصلی فایل.. ۷۱

۴-۲-۲-۱) سودمندی درک شده ۷۲

۴-۲-۲-۲) سهولت استفاده درک شده ۷۳

۴-۲-۲-۳) ریسک کارایی.. ۷۳

۴-۲-۲-۴) ریسک مالی.. ۷۴

۴-۲-۲-۵) ریسک امنیتی.. ۷۵

۴-۲-۲-۶) ریسک حریم خصوصی.. ۷۶

۴-۲-۲-۷) قصد استفاده از بانکداری موبایلی.. ۷۷

۴-۳)آزمون فرضیه های فایل.. ۷۸

فصل پنجم:نتیجه گیری وپیشنهادات فایل

۵-۱) مقدمه. ۸۲

۵-۲) نتایج آمار توصیفی.. ۸۲

۵-۲-۱) توصیف متغیر سودمندی درک شده ۸۲

۵-۲-۲) توصیف متغیر سهولت استفاده درک شده ۸۲

۵-۲-۳) توصیف متغیر ریسک کارایی.. ۸۲

۵-۲-۴) توصیف متغیر ریسک مالی.. ۸۳

۵-۲-۵)توصیف متغیر ریسک امنیتی.. ۸۳

۵-۲-۶) توصیف متغیر ریسک حریم خصوصی.. ۸۳

۵-۳)نتایج آمار استنباطی.. ۸۲

۵-۴)پیشنهادات بر اساس سوال های فایل.. ۸۵

۵-۵) محدودیت های فایل.. ۸۷

۵-۶)پیشنهادات برای فایلات آتی.. ۸۸

منابع و ماخذ. ۹۰

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.