بررسی تأثیر عناصر آمیخته بازاریابی ((۴P بر افزایش فروش و سهم بازار خارجی در شرکت لبنیاتی پگاه گلپایگان


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی تأثیر عناصر آمیخته بازاریابی ((۴P بر افزایش فروش و سهم بازار خارجی در شرکت لبنیاتی پگاه گلپایگان دارای ۱۲۳ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی تأثیر عناصر آمیخته بازاریابی ((۴P بر افزایش فروش و سهم بازار خارجی در شرکت لبنیاتی پگاه گلپایگان  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز بررسی تأثیر عناصر آمیخته بازاریابی ((۴P بر افزایش فروش و سهم بازار خارجی در شرکت لبنیاتی پگاه گلپایگان۲ ارائه میگردد

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی تأثیر عناصر آمیخته بازاریابی ((۴P بر افزایش فروش و سهم بازار خارجی در شرکت لبنیاتی پگاه گلپایگان،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی تأثیر عناصر آمیخته بازاریابی ((۴P بر افزایش فروش و سهم بازار خارجی در شرکت لبنیاتی پگاه گلپایگان :

بررسی تأثیر عناصر آمیخته بازاریابی ((۴P بر افزایش فروش و سهم بازار خارجی در شرکت لبنیاتی پگاه گلپایگان

چکیده

در جهان امروز شرکت ها برای رسیدن به فروش و سود بالاتر با یکدیگر به رقابت می پردازند. لزوم توجه به آمیخته بازاریابی در شرکت ها برای افزایش فروش به خصوص در شرکت پگاه گلپایگان امری حیاتی می باشد. در یک ساختار رقابتی، بازار بیش از هر چیز آگاهی و شناخت مدیریت از نظرات و خواست مشتری و ارزیابی نحوه بهره گیری از آمیخته بازاریابی در بازار به منظور دستیابی به مقدار مشخصی از فروش و اندازه سهم بازار موردنظر است.

در این فایل محقق بدنبال بررسی تأثیر بکارگیری عناصر آمیخته بازاریابی بر افزایش فروش از دیدگاه اساتید و مدیران نمایندگی های فروش است و اولویت تأثیرگذاری هر یک از عناصر آمیخته بازاریابی بر افزایش فروش می باشد.

واژه های کلیدی: آمیخته بازاریابی، فروش، سهم بازار، شرکت لبنیاتی پگاه گلپایگان؛

مقدمه

تعاریف گوناگونی برای بازاریابی بیان شده است ، مانند گروهی از فعالیت های تجاری وابسته، پدیده ای بازرگانی، فرایندی اقتصادی، فرایند مبادله یا انتقال مالکیت محصولات، فرایند تعدیل عرضه و تقاضا و بسیاری معانی دیگر. هر کدام از این تعاریف بیان کننده گوشه ای از فعالیت های بازاریابی است، ولی تعریف کامل آن و منطق بر گرایش بازاریابی جدید نیست. امروزه صاحبنظران، بازاریابی را فرایند ارضای نیازها و خواسته های بشر تعریف می کنند. به نظر فیلیپ کاتلر، برجسته ترین صاحب نظر در این رشته، بازاریابی عبارت است از: فعالیتی انسانی در جهت ارضای نیازها و خواسته ها از طریق فرایند مبادله (روستا و همکاران، ۱۳۷۸، ص: ۷).

بخشی از متن

عوامل موثر در تطبیق کالاها با بازارهای گوناگون

به طور کلی عوامل زیر در تطبیق کالاها با بازارهای گوناگون موثر می باشند :

۱- سطح مهارت فنی

اگر سطح مهارت فنی کشور هدف پایین و محصول خیلی پیچیده و یا فنی باشد، بازاریاب ممکن است که محصول را به شکل ساده تری برای آن کشور بسازد. به عنوان مثال شرکت اتومبیل ساز ، اتومبیل های ساده تری را برای کشورهای کمتر توسعه یافته در نظر می گیرند.

۲- هزینه نیروی انسانی

برای کشورهایی که هزینه نیروی انسانی آنها پایین است (مانند کشورهای جهان سوم) تولید کننده ممکن است کالایی را بسازد که بیشتر دستی باشد تا اتوماتیک. برعکس برای کشورهای صنعتی که هزینه نیروی انسانی بالا است تولیدکنندگان کالاهایی را می سازند تا حد امکان به صورت اتوماتیک عمل کنند.

۳- سطح بیسوادی

بیسوادی یکی از مسائل گسترده در بسیاری از مناطق جهان است. در این چنین مناطقی کالاها باید ساده باشند و با خود دستورالعمل های ساده و روشنی را به همراه داشته باشند. در برخی از موارد، دستورالعمل ها باید به صورت تصویر باشد تا افراد بی سواد نیز آنها را بفهمند.

۴- سطح درآمد

سطح درآمد سرانه کشورها از ۹۰ دلار (موزامبیک) تا ۴۴۳۲۰ دلار (سوئیس) متفاوت است. در کشورهایی که درآمد شخصی پایین است مردم کیفیت کالا را در دوام آن می بینند. در حالی که در کشورهای ثروتمند، منظور از کیفیت بالا، جدید بودن مدل کالا است. بنابراین تولید کنندگان برای کشورهای کمتر توسعه یافته معمولا کالاهایی را می سازند که دوام بیشتری داشته باشد.

۵- اعتبار مصرف کننده

اینکه مشتریان دارای اعتبار باشند و مثلاً بتوانند از کارتهای اعتباری و یا وام استفاده نمایند و یا اینکه فاقد این چنین تسهیلاتی باشند، بر روی قیمتها اثر می گذارد. به عبارت دیگر تصمیم گیری در مورد ارائه کالاهای ارزان قیمت و یا گران قیمت علاوه بر درآمد شخصی به اعتبار مصرف­کننده نیز مربوط می گردد.

۶- تعمیر و نگهداری

در برخی از کشورها، تسهیلات تعمیر و نگهداری کالا عامل بسیاری مهمی در تصمیم گیری خرید می باشد. در برخی دیگر از کشورها این عامل اهمیت دارد اما نه به عنوان یک عامل کلیدی در تصمیم خرید. تولید کننده در این بازارها باید بتواند خود را تطبیق نماید .

۷- آب و هوا

آب و هوا نقش مهمی را در تطبیق کالا ایفا می کند. برخی از کالاهای مکانیکی حساس، محصولات شیمیایی، مواد غذایی و سایر محصولات باید برای آب و هواهای خاص مجدداً طراحی و یا ساخته شوند .

۸- اندازه محصول

در برخی از بازارها، تفاوت های فرهنگی و سایر تفاوت ها باعث می شود نتوان کالاها را در همان اندازه های بازار داخلی، ارائه داد . از آن گذشته اندازه کالا باید با سیستم اندازه گیری آن کشور نیز مطابقت داشته باشد. شرکتی که سعی در فروش محصولاتش در کشورهای خارجی می کند، بدون اینکه کالاهای خود را با سیستم اوزان و اندازه گیری آنها سازگار نماید ، محکوم به فنا است.

۹- تأمین انرژی

وجود انرژی در یک کشور می تواند بر طراحی کالا و یا اندازه آن اثر بگذارد. به عنوان مثال در ایران وجود گاز باعث می شود که اجاق های گازی (اجاق گاز) برای این کشور ساخته شود در حالیکه در بسیاری از کشورها به دلیل کمبود این انرژی اجاق های برقی ساخته می شود .


۱. Consumer credit

بررسی تأثیر عناصر آمیخته بازاریابی ((۴P بر افزایش فروش و سهم بازار خارجی در شرکت لبنیاتی پگاه گلپایگان
فهرست مطالب

عنوان صفحه

چکیده ………………………………………………………………………………………………………… ۱

فصل اول : کلیات فایل………………………………………………………………………………… ۲

مقدمه …………………………………………………………………………………………………………. ۳

۱-۱- بیان مساله……………………………………………………………………………………………. ۴

۱-۲-اهمیت و ضرورت فایل………………………………………………………………………….. ۶

۱-۳-اهداف فایل………………………………………………………………………………………… ۷

۱-۴- اهداف فایل ………………………………………………………………………………………. ۷

۱-۵- فرضیه اصلی فایل …………………………………………………………………………….. ۸

فصل دوم : مبانی نظریفایل…………………………………………………………………………….. ۹

مقدمه ………………………………………………………………………………………………………… ۱۰

۲-۱- بازاریابی چیست ؟ ……………………………………………………………………………….. ۱۰

۲-۲-بازاریابی بین المللی………………………………………………………………………………… ۱۱

۲-۳-تعریف محصول…………………………………………………………………………………….. ۱۲

۲-۴-عوامل موثر در تطبیق کالاها با بازارهای گوناگون……………………………………………. ۱۳

۲-۵-برنامه ریزی………………………………………………………………………………………….. ۱۶

۲-۶-کاربردها………………………………………………………………………………………………. ۱۷

۲-۷- بسته بندی ………………………………………………………………………………………….. ۱۷

۲-۸-سیاستهای ضمانت و خدمت…………………………………………………………………….. ۲۰

۲-۹-ضمانت کالا…………………………………………………………………………………………. ۲۰

۲-۱۰- خدمات کالا ……………………………………………………………………………………… ۲۱

۲-۱۱-منحنی عمر کالا…………………………………………………………………………………… ۲۲

۲-۱۲-استرانژیهای طراحی و ساخت…………………………………………………………………. ۲۴

۲-۱۳-طراحی و ساخت…………………………………………………………………………………. ۲۵

۲-۱۴-قیمت……………………………………………………………………………………………….. ۲۷

۲-۱۵-استراتژیهای قیمت گذاری………………………………………………………………………. ۳۳

۲-۱۶-تعیین قیمت……………………………………………………………………………………….. ۳۴

۲-۱۷- مفهوم تبلیغات ………………………………………………………………………………….. ۳۵

۲-۱۸-استراتژیهای تبلیغات بین المللی……………………………………………………………….. ۳۹

۲-۱۹-فروش شخصی……………………………………………………………………………………. ۴۱

۲-۲۰-توزیع……………………………………………………………………………………………….. ۴۲

۲-۲۱-واسطه های بین المللی………………………………………………………………………….. ۴۵

۲-۲۲-توزیع فیزیکی……………………………………………………………………………………… ۴۶

۲-۲۳-انبار کردن………………………………………………………………………………………….. ۴۷

۲-۲۴- کنترل موجودی …………………………………………………………………………………. ۴۷

۲-۲۵-نظام اطلاعاتی…………………………………………………………………………………….. ۴۸

۲-۲۶- فایلایت بازاریابی …………………………………………………………………………….. ۴۸

۲-۲۷-سهم بازار………………………………………………………………………………………….. ۴۹

۲-۲۸-فروش در بازارهای خارجی……………………………………………………………………. ۵۱

۲-۲۹-برنامه بازاریابی……………………………………………………………………………………. ۵۲

۲-۳۰- سازمان دهی بازاریابی بین المللی ……………………………………………………………. ۵۲

۲-۳۱-بخش دوم : شرکت پگاه گلپایگان…………………………………………………………….. ۵۳

۲-۳۲-پیشینه فایل……………………………………………………………………………………… ۵۷

فصل سوم : روش شناسی فایل……………………………………………………………………. ۶۲

مقدمه ………………………………………………………………………………………………………… ۶۳

۳-۱- روش فایل ………………………………………………………………………………………. ۶۳

۳-۲- جامعه آماری ………………………………………………………………………………………. ۶۳

۳-۳-نمونه آماری…………………………………………………………………………………………. ۶۴

۳-۴-ابزار گردآوری اطلاعات…………………………………………………………………………… ۶۵

۳-۵-تکنیک های تجزیه…………………………………………………………………………………. ۶۸

فصل چهارم: تجزیه و تحلیل دادهها…………………………………………………………………. ۷۰

مقدمه ………………………………………………………………………………………………………… ۷۱

۴-۱- اطلاعات ویژگی های عمومی پاسخ دهندگان ………………………………………………. ۷۱

۴-۲-معنی داری رابطه میانگین سوالات فرعی فایل …………………………………………….. ۷۶

۴-۳-رتبه بندی متغیرها………………………………………………………………………………….. ۸۰

۴-۴-آزمون تی برای دو نمونه مستقل ……………………………………………………………….. ۸۱

۴-۵- آزمون تحلیل واریانس تک عاملی و توکی ………………………………………………….. ۸۱

فصل پنجم : نتیجه گیری وپیشنهادها…………………………………………………………………. ۸۲

مقدمه ………………………………………………………………………………………………………… ۸۳

۵-۱-نتایج ویژگی های عمومی…………………………………………………………………………. ۸۳

۵-۲- نتایج آزمون فریدمن ……………………………………………………………………………… ۸۳

۵-۳-آزمون تی ……………………………………………………………………………………………. ۸۴

۵-۴-نتایج آزمون تی برای دو نمونه مستقل ………………………………………………………… ۸۴

۵-۵- پیشنهادات برآمده از نتایج آماری ……………………………………………………………… ۸۴

۵-۶- محدودیت های فایل ………………………………………………………………………….. ۸۵

۵-۷- پیشنهادات در ارتباط با فایلات آینده ……………………………………………………….. ۸۶

پیوستها………………………………………………………………………………………………………. ۸۷

بررسی تأثیر عناصر آمیخته بازاریابی ((۴P بر افزایش فروش و سهم بازار خارجی در شرکت لبنیاتی پگاه گلپایگان
فهرست منابع و مراجع……………………………………………………………………………………. ۹۷

چکیده انگلیسی…………………………………………………………………………………………………………..۱۰۱

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.