بررسی ارزش از دیدگاه مشتریان شرکت ایرانسل
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
بررسی ارزش از دیدگاه مشتریان شرکت ایرانسل دارای ۹۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد بررسی ارزش از دیدگاه مشتریان شرکت ایرانسل کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
این پروژه توسط مرکز بررسی ارزش از دیدگاه مشتریان شرکت ایرانسل۲ ارائه میگردد
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی ارزش از دیدگاه مشتریان شرکت ایرانسل،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن بررسی ارزش از دیدگاه مشتریان شرکت ایرانسل :
بررسی ارزش از دیدگاه مشتریان شرکت ایرانسل
چکیده:
در مفهوم بازاریابی اعتقاد براین است که نیل به اهداف سازمانی بستگی تام به تعریف و تعیین نیازها و خواستههای بازارهای هدف و تأمین رضایت مشتری به نحو مطلوبتر و موثرتر از رقبا دارد. فایل حاضر به بررسی ارزش از دیدگاه مشتریان شرکت ایرانسل در شهر ایلام پرداخته است و عوامل ارزش ساز از دید مشتریان انتخاب و رتبهبندی شده است. این فایل از لحاظ هدف، کاربردی که به روش پیمایشی انجام شده است. ابزار گردآوری دادهها، پرسشنامه بوده که روایی صوری آن براساس دیدگاه صاحبنظران و پایایی آن با استفاده از ضریب آلفای کرونباخ (۷۱%) سنجیده شد، جامعه آماری فایل (۹۵۳۱= N) نفر از دارندگان سیم کارت ایرانسل که از ۱ فروردین ۹۲ تا ۳۱ شهریور ۹۲ برای سیم کارت ایرانسل در دفاتر فروش ایرانسل در شهر ایلام ثبت نام کردهاند، حجم نمونه با استفاده از فرمول کوکران (۳۶۹= S) تعیین شدند که نحوه انتخاب آنها بر اساس روش نمونهگیری تصادفی ساده انجام گردید. تجزیه و تحلیل دادهها براساس فرضیات فایل، با استفاده از روشهای آمارتوصیفی و استنباطی (رگرسیون خطی) با کمک نرم افزار (۱۶SPSS) انجام گردید. یافتهها نشان میدهد که بین متغیرهای مستقل کیفیت خدمات، تنوع خدمات، تصویر ذهنی شبکه، قیمت شبکه و نرخ تماس و متغیر وابسته ارزش (ادارک) از دید مشتری رابطه معناداری در سطح (۰۵%) وجود دارد. پیشنهاد میشود برای جلب هر چه بیشتر رضایت مشتریان اپراتور تلفن همراه انواع خدمات روز با بالاترین کیفیت و مناسبترین قیمت در سطح گستردهای ارائه گردد محدودیت اصلی این فایل ارتباط برقرار کردن با مشتریان اپراتور ایرانسل برای تکمیل پرسشنامه ها بود.
واژگان کلیدی: ارزش از دید مشتری، مشتریان اپراتور ایرانسل، کیفیت خدمات، تصویر ذهنی شبکه، قیمت شبکه، نرخ تماس.
مقدمه
امروزه موفقیت در حوزههای مختلف اقتصادی در گرو توجه به نام ارزش است. در این فایل ارزش با معیارهای کیفیت خدمات، رضایتمندی مشتریان از تنوع، تصویر ذهنی شبکه، قیمت شبکه و نرخ تماس ارزیابی و تعریف میشود. با توجه به اینکه ارزش آفرینی پارادایم عصر حاضر به شمار میرود، حوزههای مختلف درصدد بهرهگیری و پیادهسازی عملی آن در بخشهای مختلف کسب و کار خود هستند ( غفاریان، ۱۳۸۸).
قسمتی از متن
تعریف مفهومی کیفیت: تمام ویژگیهای یک محصول که در توانایی آن برای برآورده نمودن نیازهای تصریح شده یا تلویحی موثر است( نعمتی و گازور، ۱۳۸۶)
تعریف عملیاتی کیفیت خدمات: در این فایل کیفیت خدمات اپراتور با توجه به معیارهایی از قبیل برقراری تماس و دادن پیام کوتاه در هر زمان، برقراری تماس و دادن پیام کوتاه در هر مکان، برقراری تماس با بهترین کیفیت صدا، دادن پیام کوتاه در سریع ترین زمان و استفاده آسان، راحت و بدون مشکل از سایر خدمات اپراتور اندازه گیری شده است.
تعریف مفهومی تصویر ذهنی شبکه (برند شبکه): تصویر برند، تصویری است که مردم درباره شرکت یا محصولات تولیدی آن دارند. شرکت با طراحی و ترسیم یک هویت یا جایگاه، تصویر ذهنی مردم را شکل میدهد ( رحیمنیا و فاطمی، ۱۳۸۵).
تعریف عملیاتی تصویر ذهنی شبکه: در این فایل تصویر ذهنی شبکه با توجه به معیارهایی از قبیل جایگاهی که ایرانسل در میان جامعه دارد، تصویر ذهنی اپراتور ایرانسل در مقایسه با تصویر ذهنی اپراتورهای دیگر کشور و احساسی که فرد با داشتن سیم کارت ایرانسل در میان افراد جامعه دارد، اندازه گیری شده است.
تعریف مفهومی تنوع: تنوع در خدمات شامل تمام ویژگیهایی میشود که یک خدمت را از سایر خدمات جدا میکند. از نگاه مدیریتی مشخصههای ایجاد کننده تنوع بسیار پیچیده بوده و به دو دسته تقسیم میشود:
مشخصههای غیرقابل کنترل و قابل کنترل، در متون فارسی تنوع به معنی گونه گونه شدن و یا بودن است که در عرف به گوناگون مشهور است ( شاه طهماسب و همکاران، ۱۳۸۸).
تعریف عملیاتی تنوع خدمات: در این فایل خدمات اپراتور با توجه به معیارهایی از قبیل ارائه خدمات مختلف مانند: اطلاع از هزینه تماس، پیشنهادهای تشویقی، دسترسی به اینترنت، خدمات ارزش افزوده، پیامگیر صوتی، شارژ مستقیم از طریق تلفن همراه، MMS، سرویس آهنگ پیشواز، ریزمکالمات اعتباری، سرویس اعلام دسترسی، لطفا با من تماس بگیرد، سرویس اطلاعات شهری، پیامک صوتی، کاهش تعرفه پیامک، تبدیل سیستم اعتباری به دائمی و ارسال شارژ اندازه گیری شده است.
تعریف مفهومی قیمت: هزینهایی را که فرد برای بدست آوردن کالا یا خدمت و استفاده از آن را میپردازد قیمت گفته میشود ( رنجبران، ۱۳۹۲).
تعریف عملیاتی قیمت شبکه: قیمت شبکه هزینهای است که فرد بابت دریافت سیم کارت یا استفاده از شبکه میپردازد. در این فایل قیمت شبکه با توجه به معیارهایی از قبیل مطلوب بودن قیمت شبکه ایرانسل، قیمت شبکه در مقایسه با خدماتی که اپراتور به مشتری ارائه میدهد، قیمت شبکه ایرانسل در مقایسه با قیمت شبکه اپراتورهای دیگر و عدم تاثیر قیمت شبکه اندازهگیری شده است.
تعریف مفهومی نرخ تماس: عبارت است از هزینهایی که مشتری برای ارتباط با دیگران از طریق تماس با اپراتور تلفن همراه میپردازد (رنجبران، ۱۳۹۲).
بررسی ارزش از دیدگاه مشتریان شرکت ایرانسل
فهرست مطالب
عنوان صفحه
چکیده………………………………………………………………………………………… ۱
فصل اول: کلیات
۱-۱- مقدمه………………………………………………………………………………… ۳
۱-۲- بیان مسئله……………………………………………………………………………. ۳
۱-۳- اهمیت و ضرورت انجام فایل……………………………………………………. ۳
۱-۴- جنبه جدید بودن فایل …………………………………………………………….. ۴
۱-۵- تاریخچه مطالعاتی……………………………………………………………………. ۴
۱-۶- اهداف فایل ………………………………………………………………………… ۵
۱-۷- فرضیات فایل …………………………………………………………………….. ۵
۱-۸- قلمرو فایل……………………………………………………………………….. ۵
۱-۹- تعریف واژهها و اصطلاحات کلیدی…………………………………………………. ۵
۱-۱۰- روشهای تحلیل دادهها……………………………………………………………… ۷
فصل دوم: مروری بر ادبیات نظری و پیشینه فایل
۲-۱- مقدمه………………………………………………………………………………… ۹
بخش اول: ارزش از دید مشتریان
۲-۱-۱- معنی لغوی و تعریف اصطلاحی ارزش…………………………………………. ۱۰
۲-۱-۲- بررسی ابعاد ارزش از برخی دیدگاههای دانش بشری……………………………. ۱۰
۲-۱-۳- نتایج فایلات «تریسی و یرسما» در مورد ارزش……………………………….. ۱۱
۲-۱-۴- سنجش و ارزیابی ارزش…………………………………………………………. ۱۱
۲-۱-۵- ارزش از دیدگاه مشتری………………………………………………………….. ۱۲
۲-۱-۶- گروههای ارزش………………………………………………………………….. ۱۲
۲-۱-۷- مدلهای ارزش از دید مشتری……………………………………………………. ۱۳
۲-۱-۸- مفهوم مدیریت مبتنی بر ارزش…………………………………………………… ۱۶
بخش دوم: سازههای تاثیرگذار
بر ارزش از دید مشتریان اپراتور تلفن همراه
۲-۲-۱- کیفیت…………………………………………………………………………….. ۱۹
۲-۲-۲- تعریف کیفیت در استاندارد:………………………………………………………. ۲۰
۲-۲-۳- پنج ویژگی در کیفیت…………………………………………………………….. ۲۰
۲-۲-۴- کیفیت از دیدگاه مشتری………………………………………………………….. ۲۲
۲-۲-۵- کیفیت از دیدگاه تامین کننده………………………………………………………. ۲۳
۲-۲-۶- ارتباط کیفیت خدمات با ارزش از دیدگاه مشتریان اپراتور تلفن همراه…………… ۲۳
۲-۲-۷- تعریف تنوع و انواع استراتژیهای تنوع………………………………………… ۲۴
۲-۲-۸- ارتباط تنوع خدمات با ارزش مشتریان اپراتور تلفن همراه:……………………… ۲۶
۲-۲-۹- تصویر ذهنی برند………………………………………………………………… ۲۷
۲-۲-۱۰- تعریف برند…………………………………………………………………….. ۲۷
۲-۲-۱۱- ارزش ویژه برند و ابعاد تشکیل دهنده آن……………………………………….. ۲۸
۲-۲-۱۲- تصویر برند…………………………………………………………………….. ۲۹
۲-۲-۱۳- ارتباط تصویر ذهنی شبکه با ارزش از دیدگاه مشتریان اپراتور تلفن همراه…….. ۳۰
۲-۲-۱۴- تعریف قیمت با نرخ…………………………………………………………….. ۳۱
۲-۲-۱۵- عوامل موثر بر قیمت گذاری…………………………………………………… ۳۲
۲-۲-۱۶- مراحل قیمت گذاری…………………………………………………………….. ۳۲
۲-۲-۱۷- ارتباط قیمت شبکه و نرخ تماس با ارزش از دیدگاه مشتریان اپراتور تلفن همراه. ۳۳
بخش سوم: پیشینه فایل
۲-۳- پیشینه فایل………………………………………………………………………… ۳۵
۲-۳-۱- فایلات داخلی……………………………………………………………………. ۳۵
۲-۳-۲- فایلاتی خارجی…………………………………………………………………. ۳۷
۲-۳-۳- مدل مفهومی فایل………………………………………………………………. ۴۰
فصل سوم: روش شناسی فایل
۳-۱- مقدمه……………………………………………………………………………….. ۴۲
۳-۲- روش فایل ………………………………………………………………………… ۴۲
۳-۳- جامعه آماری فایل…………………………………………………………………. ۴۲
۳-۴- روش نمونه گیری…………………………………………………………………… ۴۳
۳-۵- برآورد حجم نمونه………………………………………………………………….. ۴۳
۳-۶- روش جمعآوری اطلاعات………………………………………………………….. ۴۳
۳-۷- ابزار فایل…………………………………………………………………………. ۴۳
۳-۸- روایی و پایایی ابزار فایل…………………………………………………………. ۴۳
۳-۸-۱- روایی…………………………………………………………………………….. ۴۴
۳-۸-۲- پایایی ……………………………………………………………………………. ۴۴
۳-۹- متغیرهای فایل…………………………………………………………………….. ۴۴
۳-۹-۱- متغیر وابسته فایل………………………………………………………………. ۴۵
۳-۹-۲- متغیرهای مستقل فایل:…………………………………………………………. ۴۵
۳-۱۰- روشهای آماری مورد استفاده در تجزیه و تحلیل دادهها………………………….. ۴۵
فصل چهارم: تجزیه و تحلیل آماری
۴-۱- مقدمه……………………………………………………………………………….. ۴۷
۴-۲- آمار توصیفی……………………………………………………………………….. ۴۸
۴-۳- آمار استنباطی………………………………………………………………………. ۵۷
فصل پنجم: نتیجه گیری و پیشنهادها
۵-۱- مقدمه……………………………………………………………………………….. ۶۴
۵-۲- جمعبندی……………………………………………………………………………. ۶۴
۵-۳- بررسی نتایج هر فرضیه و مقایسه با پیشینههای فایل …………………………….. ۶۷
۵-۴- نتیجه گیری کلی ……………………………………………………………………. ۶۹
۵-۵- پیشنهادهای کاربردی هر فرضیه …………………………………………………… ۶۹
۵-۶- پیشنهادها آتی:………………………………………………………………………. ۷۰
۵-۷- محدودیتهای فایل ……………………………………………………………… ۷۰
پیوست…………………………………………………………………………………….. 71
منابع……………………………………………………………………………………………….۷۴
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.