تاثیربازاریابی اجتماعی دروفاداری مشتریان


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 تاثیربازاریابی اجتماعی دروفاداری مشتریان دارای ۱۴۳ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد تاثیربازاریابی اجتماعی دروفاداری مشتریان  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز تاثیربازاریابی اجتماعی دروفاداری مشتریان۲ ارائه میگردد

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی تاثیربازاریابی اجتماعی دروفاداری مشتریان،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن تاثیربازاریابی اجتماعی دروفاداری مشتریان :

تاثیربازاریابی اجتماعی دروفاداری مشتریان

چکیده

هدف این فایل بررسی تأثیر بازاریابی اجتماعی در وفاداری مشتریان بانک قرض الحسنه مهر ایران شعب استان اردبیل می باشد. فایل حاضر از نظر روش، پیمایشی و از حیث هدف، کاربردی است. جامعه آماری این فایل شامل مشتریان بانک قرض الحسنه مهر ایران در شعب استان اردبیل می باشد. برای نمونه گیری از روش نمونه گیری تصادفی ساده استفاده شده است. با استفاده از فرمول کوکران حجم نمونه برابر با ۳۸۴ بدست آمده است. برای تجزیه و تحلیل داده های جمع آوری شده از طریق پرسشنامه، از روشهای آماری توصیفی و استنباطی استفاده شده است. و به منظور آزمون فرضیه های فایل از مدل رگرسیون ساده و چند گانه ساده استفاده شده است. یافته های فایل نشان می دهد که ابعاد بازاریابی اجتماعی با وفاداری مشتریان بانک قرض الحسنه مهر ایران در شعب استان اردبیل همبستگی معنی داری دارند. نتایج تحلیل رگرسیون همزمان نشان می دهد رفتار مطلوب اجتماعی کارکنان، مشتری مداری، ماهیت خدمات و آمیزه بازاریابی اجتماعی توانسته اند به طور مجموع ۱۵/۰ درصد واریانس وفاداری مشتریان را تبیین کنند و با توجه به هر یک از ضرایب رگرسیونی، مقدار ثابت و سطح معناداری هر کدام از متغیرهای مستقل نتایج نشان می دهد سطح معناداری ضرایب رگرسیونی رفتار مطلوب اجتماعی کارکنان و آمیزه بازاریابی اجتماعی کمتر از ۵ درصد است.

واژه های کلیدی: بازاریابی اجتماعی، وفاداری مشتریان، مشتری مداری، قرض الحسنه

مقدمه:

امروزه کانون اصلی اندیشه و عمل بازاریابی نوین، به جای جستجوی مشتری برای محصولات تولید شده، تأمین رضایت و ایجاد ارزش برای مشتری است تا به سمت محصول تولید شده یا خدمت قابل ارائه جلب گردد. بازاریابی اجتماعی[۱] حوزه و قلمرو علم جدیدی است که می کوشد با استفاده از فنون بازار یابی تجاری[۲]، اهداف و مقاصد اجتماعی را تححقق بخشد. بر اساس مفهوم بازار یابی اجتماعی، مدیران بازار یابی سازمانها نا گزیرند در تعیین راهبردها و خط مشی های بازار یابی خود عوامل مهمی نظیر خواسته های مصرف کنند گان و منافع جامعه در کوتاه مدت و بلند مدت را در نظر بگیرند.


۱-Social Marketing2-Commercial Marketing

قسمتی از متن

تعریف و مفهوم بازار یابی

در بین فعالیتهای مختلف کسب و کار، بیش از همه بازاریابی با مشتری سرو کار دارد. ساده ترین تعریف در یک جمله می تواند اینگونه باشد: بازاریابی، مدیریت رایطه سود آور با مشتری است. هدف دوگانه بازار یابی، جذب مشتریان جدید با ارائه ارزش بالاتر و حفظ مشتریان فعلی به وسیله جلب رضایت آنها است. بازاریابی درست، برای موفقیت هر شرکتی حیاتی است. بنگاههای اقتصادی بزرگ همچون پرو کتراند گمبل، سونی، ول مارت و آی بی ام، از بازار یابی استفاده می کنند.

بازار یابی چست؟ بعضی افراد تصور می کنند که بازاریابی تنها تبلیغ کردن و فروش است. اما ما هر روزه با پیامهای بازرگانی تلوزیونی، نامه های پستی، آگهی های تبلیغاتی در روزنامه ها و اینترنت بمباران می شویم؛ بنا براین فروش و تبلیغات تنها قسمت نمایان روشهای بازاریابی است که همچون یک قطعه یخ شناور، نیمه نمایان آن بسیار کمتر از کل آن می باشد( کاتلر و آرمسترانگ، ۱۳۸۹).

تعریفهای گوناگونی برای بازاریابی بیان شده است، مانند گروهی از فعایتهای تجاری وابسته؛ پدیده ای بازرگانی؛ فرایندی اقتصادی؛ فرایند مبادله یا انتقال مالکیت محصولات؛ فرایند تعدیل عرضه و تقاضا؛ و بسیاری معانی دیگر. هرکدام از این تعاریف بیان کننده گوشهای از فعالیت های بازاریابی است، ولی تعریف کامل و منطبق بر گرایش بازاریابی جدید نیست. امروزه صاحبنظران، بازاریابی را فرایند ارضای نیازها و خواسته های بشر تعریف می کنند. به نظر فیلیپ کاتلر، بر جسته ترین صاحبنظر در این رشته، بازاریابی عبارت است از: « فعالیتی انسانی در جهت ارضای نیازها و خواسته ها از طریق فرایند مبادله»(روستا و همکاران، ۱۳۸۶).

تاثیربازاریابی اجتماعی دروفاداری مشتریان
فهرست مطالب

عنوان صفحه

چکیده ……………………………………………………………………………………………………………۱

فصل اول: کلیات فایل

۱-۱- مقدمه:……………………………………………………………………………………………………..۲

۱-۲- بیان مساله:………………………………………………………………………………………………..۳

۱-۳- اهمیت و ضرورت فایل:……………………………………………………………………………………..۴

۱-۴- اهداف فایل:………………………………………………………………………………………………….. ۶

۱-۴- ۱- هدف اصلی فایل: ………………………………………………………………………………………..۶

۱-۴-۲- اهداف فرعی فایل:……………………………………………………………………………………. ۶

۱-۵- فرضیه های فایل:………………………………………………………………………………………………۶

۱-۵-۱- فرضیه اصلی:………………………………………………………………………………………………….۶

۱-۵-۲- فرضیه های فرعی: …………………………………………………………………………………………….۶

۱-۶- مدل مفهو می فایل:…………………………………………………………………………………………..۷

۱-۷- مفاهیم یا متغیر های اساسی فایل:……………………………………………………………………………………….۷

۱-۷-۱- تعاریف مفهومی:………………………………………………………………………………………………………………..۷

۱-۷-۲- تعاریف عملیاتی:…………………………………………………………………………………………………………….۸

۱-۸- ساختار فایل:…………………………………………………………………………………………………………..۱۰

فصل دوم: ادبیات فایل

۲-۱- مقدمه:…………………………………………………………………………………………………………………..۱۲

۲-۲- بازاریابی و بازاریابی اجتماعی:……………………………………………………………………………………………..۱۳

۲-۲-۱- تعریف و مفهوم بازاریابی:……………………………………………………………………………………………….۱۳

۲-۲- ۲- عوامل مؤثر بازاریابی:…………………………………………………………………………………………………….۱۴

۲-۲-۳- فرآیند بازاریابی:………………………………………………………………………….۱۵

۲-۲-۴- مفاهیم اصلی بازاریابی:…………………………………………………………………………………………….۱۵

۲-۲-۴-۱- نیاز، خواسته و تقاضای مشتری:…………………………………………………………………………………..۱۵

۲-۲-۴-۲- داد و ستد و ارتباطات:………………………………………………………………………………………………..۱۶

۲-۲-۴-۳- بازارها:……………………………………………………………………………………………………….۱۶

۲-۲-۵- اهداف بازاریابی:……………………………………………………………………………………………………………۱۷

۲-۲-۶- بازاریابی اجتماعی:…………………………………………………………………………………………………………۱۷

۲-۲-۶-۱-سیر تحولات بازاریابی اجتماعی:…………………………………………………………………………………..۱۷

۲-۲-۶-۲- تعریف بازاریابی اجتماعی:………………………………………………………………………………………۱۸

۲-۲-۶-۳- مفهوم بازاریابی اجتماعی:..………………………………………………………………………………………۱۹

۲-۲-۶-۴- ماهیت بازاریابی اجتماعی:…………………………………………………………………………………….۲۰

۲-۲-۶-۵- ابعاد بازاریابی اجتماعی:……………………………………………………………………………………….۲۱

۲-۲-۶-۶ مفاهیم کلید دیدگاه بازاریابی اجتماعی:…………………………………………………………………………..۲۲

۲-۲-۶-۷- چه کسانی بازاریابی اجتماعی را به کار می گیرند:………………………………………………………….۲۳

۲-۲-۶-۸- تفاوت بازاریابی تجاری و بازاریابی اجتماعی:…………………………………………………………………۲۴

۲-۲-۶-۹- ده نکته کلیدی در بازاریابی اجتماعی:…………………………………………………………………………..۲۵

۲-۲-۶-۱۰- بازاریابی اجتماعی راهبردی:……………………………………………………………………………..۲۷

۲-۲-۶-۱۱- آمیزه بازار یابی اجتماعی:..………………………………………………………………………………….۳۰

۲-۲-۶-۱۲- پنج نیروی مدل بازاریابی اجتماعی:…………………………………………………………………………۳۲

۲-۲-۶-۱۳- مراحل انجام یک بازاریابی اجتماعی:……………………………………………………………………..۳۲

۲-۲-۶-۱۴ مدل بازاریابی اجتماعی:………………………………………………………………………………………..۳۳

۲-۲-۶-۱۵- محدودیت های بازاریابی اجتماعی:……………………………………………………………………………۳۶

۲-۳- وفاداری مشتری:…………………………………………………………………………………………………………. ۳۸

۲-۳-۱- تعریف مشتری:…………………………………………………………………………………………………………۳۹

۲-۳-۲- اهمیت مشتری:……………………………………………………………………………………………………….۳۹

۲-۳-۳- صدای مشتری:…………………………………………………………………………………………………………..۴۰

۲-۳-۴- تعریف رضایت مشتری:…………………………………………………………………………………………………..۴۰

۲-۳-۵- انواع مشتری از نظر رضایت:…………………………………………………………………………………………….۴۱

۲-۳-۶- تعریف وفاداری مشتری:…………………………………………………………………………………………………..۴۲

۲-۳-۷- مشتری وفادار:………………………………………………………………………………………………………………..۴۳

۲-۳-۸- انواع وفاداری:………………………………………………………………………………………………………………..۴۳

۲-۳-۹-عوامل مؤثر بر وفاداری:……………………………………………………………………………………………………۴۵

۲-۳-۱۰- مزایای وفادار سازی مشتری:………………………………………………………………………………………….۴۶

۲-۳-۱۱- رابطه وفاداری، رضایت مشتری و سود آوری:………………………………………………………………….۴۶

۲-۳-۱۲- وفاداری خدمت:…………………………………………………………………………………………………………..۴۷

۲-۳-۱۳- وفادار سازی مشتریان بانک:…………………………………………………………………………………………..۴۸

۲-۳-۱۴- نمونه های از بانک های موفق دنیا در جذب مشتریان وفادار:……………………………………………..۵۰

۲-۴- بیشینه فایلات انجام شده:…………………………………………………………………………………………..۵۱

۲-۴-۱- فایلات خارجی:…………………………………………………………………………………………………….۵۱

۲-۴-۲- فایلات داخلی:…………………………………………………………………………………………………………۵۱

۲-۵- آشنایی با بانک قرض الحسنه مهر ایران:………………………………………………………………………….۵۴

۲-۵-۱- تعریف قرض:…………………………………………………………………………………………………………….۵۴

۲-۵-۲- مفهوم قرض:………………………………………………………………………………………………………………….۵۴

۲-۵-۳- تاریخچه بانک قرض الحسنه مهر ایران:……………………………………………………………………………..۵۵

۲-۵-۴- اهداف بانک قرض الحسنه مهر ایران:………………………………………………………………………………..۵۵

۲-۵-۵- موضوع فعالیت و خدمات بانک قرض الحسنه مهر ایران:……………………………………………………..۵۶

فصل سوم: روش فایل

۳-۱- مقدمه:……………………………………………………………………………………………………………………………..۵۸

۳-۲- روش فایل:………………………………………………………………………………………………………………………..۵۸

۳-۳- قلمرو فایل:……………………………………………………………………………………………………………………………۵۹

۳-۴- جامعه آماری:………………………………………………………………………………………………………………………………۵۹

۳-۵- روش نمونه گیری و حجم نمونه:………………………………………………………………………………………………………..۵۹

۳-۶- متغیر های فایل:………………………………………………………………………………………………………………………۵۹

۳-۷- روش جمع آوری اطلاعات:………………………………………………………………………………………………………………..۶۰

۳-۸- اعتبار و پایایی ابزار سنجش:…………………………………………………………………………………………………………۶۳

۳-۸-۱- تعیین روایی (اعتبار) پرسشنامه:……………………………………………………………………………………………………..۶۳

۳-۸-۲- تعیین پایایی (اعتماد) پرسشنامه:……………………………………………………………………………………………….۶۳

۳-۹- روش تجزیه و تحلیل اطلاعات:…………………………………………………………………………………………………………..۶۵

فصل چهارم :تجزیه وتحلیل داده ها

۴-۱- مقدمه:……………………………………………………………………………………………………………………………….۶۶

۴-۲- آمار توصیفی:…………………………………………………………۶۷

۴-۲-۱- جنسیت: ………………………………………………………………………………………..۶۷

۴-۲-۲-سن:……………………………………………………………………………………………….۶۷

۴-۲- ۳- سطح تحصیلات:……………………………………………………………………………….۶۸

۴-۲- ۴- وضعیت تأهل …………………………………………………………………………………………۶۸

۴-۲- ۵- سوابق کاری:………………………………………………………………………………………..۶۸

۴-۲- ۶- سوابق مدیریتی:……………………. ………………………………………………………………………………….۶۹

۴-۳- آمار استنباطی…………………………………………………………………………………………………………….۶۹

۴-۳-۱- مفروضات رگرسیون خطی:………………………………………………………………………………………………۶۹

۴-۳-۲- آزمون نرمال بودن داده ها:……………………………………………………………………………………………….۷۰

۴-۳-۳- آزمون استقلال خطاها:…………………………………………………………………………………………………….۷۰

۴-۳-۴- آزمون هم خطی:……………………………………………………………………………………………………………۷۱

۴-۴- مدل رگرسیون خطی برای آزمون فرضیه ها:……………………………………………………………………..۷۳

۴-۵- برازش مدل تحلیل رگرسیون چند متغیره:………………………………………………………………………………۷۶

۴-۶- مدل برازش عوامل تبیین کننده وفاداری مشتریان:……………………………………………………………………۷۷

فصل پنجم: نتیجه­گیری و پیشنهادات

۵-۱- مقدمه:…………………………………………………..۸۰

۵-۲- خلاصه فایل:…………………………………………………………………………………………………………۸۰

۵-۳- نتایج حاصل از آزمون فرضیه‌های فایل:………………………………………………………………………………۸۱

۵-۴-نتایج حاصل از تحلیل رگرسیون چند متغیره:…………………………………………………………………………..۸۴

۵-۵- جمع‌بندی نتایج حاصل از فایل:…………………………………………………………………………………………۸۴

۵-۶- ارائه پیشنهادات: ………………………………………………………………………………………………………………….۸۵

۵-۶-۱- پیشنهادات مبتنی بر نتایج فایل:………………………………………………………………………………………………..۸۵

۵-۶-۲- پیشنهادات برای فایلات آتی ………………………………………………………………………………………..۸۶

۵-۷- موانع و محدودیت های فایل:……………………………………………………………………………………………۸۶

منابع و مأخذ:

تاثیربازاریابی اجتماعی دروفاداری مشتریان
فهرست منابع فارسی………………………………………………………………………………………………………….۸۸

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.