گزارش کارآموزی پژو ۲۰۶-راهنمای تعمیرات موتور TUJP K


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 گزارش کارآموزی پژو ۲۰۶-راهنمای تعمیرات موتور TUJP K دارای ۶۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد گزارش کارآموزی پژو ۲۰۶-راهنمای تعمیرات موتور TUJP K  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز گزارش کارآموزی پژو ۲۰۶-راهنمای تعمیرات موتور TUJP K2 ارائه میگردد

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی گزارش کارآموزی پژو ۲۰۶-راهنمای تعمیرات موتور TUJP K،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن گزارش کارآموزی پژو ۲۰۶-راهنمای تعمیرات موتور TUJP K :

گزارش کارآموزی پژو ۲۰۶-راهنمای تعمیرات موتور TUJP K در ۶۰ صفحه ورد قابل ویرایش

گزارش کارآموزی پژو ۲۰۶-راهنمای تعمیرات موتور TUJP K
فهرست مطالب

عنوان

صفحه

فصل اول:

باز و بسته موتور گیربکس

۳

نصب مجدد موتور و گیربکس

۹

فصل دوم:

باز و بست تجهیزات جانبی

۱۱

تسمه دینام

۱۳

باز و بست و پمپ هیدرولیک فرمان

۱۴

باز کردن سرسیلندر

۱۵

باز و بسته کردن متعلقات سرسیلندر

۲۰

مشخصات اجزاء سرسیلندر

۲۲

بستر متعلقات سرسیلندر

۲۸

باز و بست غلطک اسبکها

۳۱

بستن اسبکها

۳۲

نصب سر سیلندر

۳۳

نصب جرخ دنده میل بادامک و تسمه تایم

۳۶

فیلرگیری سوپاپها

۳۷

تنظیم کش تسمه تایم

۳۸

باز کردن قطعات بلوک سیلندر

۴۱

مشخصات اجزا موتور

۴۴

باز و بست شاتون و پیستون

۴۶

نصب رینگهای پیستون

۵۴

منابع

۵۵

بیرون آوردن موتور و گیربکس

روشی که در این جزوه توضیح داده می شود، در خودروهای دارای گیربکس اتوماتیک و دستی یکسان می باشد.

ابتدا مایع سیستم خنک کننده، روغن موتور و گیربکس تخلیه می گردد.

اجزاء سیستم هوای ورودی به موتور شامل لوله خرطومی هوای ورودی به موتور، بستها، مجموعه هواکش جدا می شود.

بستهای باتری، باتری و سینی زیر باتری را باز کنید.

بدون باز کردن اتصالات و لوله های سیستم فرمان هیدرولیک، پمپ هیدرولیک را جدا کنید.

سوکت (ترمینال) مربوط به سیستم BSI را باز کنید.

اتصالات برقی و کانکتورهای سیمهای متصل به باتری و جعبه فیوز کنار باتری را جدا کنید.

شیلنگهای رفت و برگشت آب مربوط به رادیاتور بخاری را باز کنید.

شیلنگ ورود و خروج آب موتور را باز کنید.

شیلنگ خلاء مربوط به بوستر ترمز را باز کنید.

درانتها، رادیاتور را باز کنید.

در خودروهای مجهز به گیربکس دستی، سیم کلاچ را باز کنید و اهرم کلاچ را آزاد کنید.

در خودروهای مجهز به گیربکس اتوماتیک، کابل کیک دادن از روی گیربکس باز کنید.

اتصالات جانبی مربوط به دسته سیم اصلی ECU را جدا کنید.

سپس پایه نگهدارنده ECU را از روی گلگیر سمت راست جدا کرده و بعد از آن کانکتور اصلی ECU را جدا کنید.

منبع انبساط سیتم خنک کننده همراه با پایه نگهدارنده آن را باز کنید.

سپس کنترل یونیت سیستم سوخت رسانی و جرقه (ECU) باز شده را، از روی بدنه خودرو بردارید.

سیم گاز را باز کنید.

با اطمینان از کم بودن سوخت در لوله ورودی آن را از گالری سوخت جدا کرده و مسدود کنید.

پایه لرزه گیر اتصال سرسیلندر به دسته موتور سمت راست (از دید راننده) را باز کنید.

اتصال شیلنگ خلاء MAP سنسور به مانیفولد هوا را از روی موتور را جدا کنید.

کمپرسور کولر را بدون باز نمودن سیستم کولر از روی موتور باز کنید و دور از موتور نگه دارید. سپس مطمئن شوید که به اتصالات سیستم کولر آسیبی وارد نمی گردد.

با شل نمودن مهره های مربوطه (۷.۸) لوله اگزوز را از محل اتصال به مانفولداگزوز (گلوئی اگزوز) جدا کنید.

سپس بست نگهدارنده ۲ را جدا کنید، تا لوله اگزوز میانی جدا گردد.

اتصال دسته موتور سمت راست (۴) به ضربه گیر دسته موتور را باز کنید.

توجه: احتیاج به جدا نمودن کامل دسته موتور از بلوک سیلندر نمی باشد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.