تاریخچه ریخته گری و متالوژی (فنون فروشندگی)
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
تاریخچه ریخته گری و متالوژی (فنون فروشندگی) دارای ۷۹ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد تاریخچه ریخته گری و متالوژی (فنون فروشندگی) کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
این پروژه توسط مرکز تاریخچه ریخته گری و متالوژی (فنون فروشندگی)۲ ارائه میگردد
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی تاریخچه ریخته گری و متالوژی (فنون فروشندگی)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن تاریخچه ریخته گری و متالوژی (فنون فروشندگی) :
تاریخچه ریخته گری و متالوژی (فنون فروشندگی)
مقدمه:
نقش اساسی و اهمیت صنایع ریخته گری که تولید کننده قطعات برای صنایع هستند در خودکفایی کشور بر هیچکس پوشیده نیست
دوره آموزشی کاردانی به منظور آموزش ریخته گری به معنای علم و فن شکل دادن فلزات از طریق ذوب فلز و ریختن ماده مذاب در قالب و انجماد مذاب برای بدست آوردن خواص متالوژیکی مطلوب آن ، تدوین شده است و هدف از آموزش آن ، تربیت کاردان برای بهره برداری و اجرای با آگاهی در زمینه های علمی و فنی ریخته گری می باشد.
طو ل متوسط آموزشی این مجموعه باکار آموزی ۲ سال است و برنامه های درسی آن در ترم ۴ ترم برنامه ریزی می شود و علاوه بر دروس نظری ازمایشگاهی و کارگاهی ، ۴ ماه کارآموزی (۴ واحد ) اختصاص می یابد.
طول هر ترم ۱۷ هفته آموزش کامل است -هر واحد درس نظری ۱۷ ساعت و عملی و آزمایشگاهی ۳۴ ساعت و کارگاهی ۵۱ ساعت و کارآموزی حداقل ۷۲ ساعت است. کارآموزیها در واحدهای ذیربط انجام می یابد.
تاریخچه ریخته گری و متالوژی (فنون فروشندگی)
فهرست مطالب
عنوان صفحه
فصل اول ۲
مقدمه ۳
تاریخچه ریخته گری و فلز کاری در ایران ۴
نوع شغل ۶
عمده فروشی یا خرده فروشی ۷
نوع تولیدات ، خدمات ، تاریخچه ریخته گری و متالوژی (فنون فروشندگی)
فهرست تولیدات و خدمات ۷
فوم های فلزی ۸
انواع خدمات ارائه شونده در متالوژی ۱۰
لیست محصولات ۱۲
خدمات ۱۴
فصل دوم ۱۸
نیروی کار و استاندارد های نیروی مشغول به کار ۱۹
مشخصات شرکت ریخته گری ۲۰
ایمن سازی در کارخانه های ریخته گری ۲۶
فصل سوم ۳۶
رقبا و مصرف کنندگان نهایی محصولات متالوژی در بازار ایران ۳۷
مشتریان ۳۷
نحوه اجرای CRM در محیط صنعتی کارگاه های ریخته گری ۳۸
کانال های بازار یابی ۴۰
بازارهای ریخته گری ۴۰
فصل چهارم ۴۳
روشهای جاری فروش محصول ۴۴
نمایشگاه محصولات ریخته گری ۴۴
اسکان و نحوه تبلیغات ۴۷
نوع تبلیغات کالاهای تولیدی و خدمات ۴۸
طرحهای توجیهی و امکان سنجی ویژه ریخته گری ۵۲
روشهای جاری فروش محصولات ۵۴
نوع کالاهای تولیدی ۵۵
نحوه طراحی محیط کار ۵۵
طراحی محیط کار ۶۰
سهولت دسترسی مشتری به کالاهای ریخته گری با بازار MCT 62
فصل پنجم ۶۵
پیشنهاداتی در این شغل ۶۶
بحث و نتیجه گیری ۶۸
پیشنهادات ۶۹
منابع ۷۰
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.