راههای رسوخ مُدهای غیرمتعارف بر جامعه


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 راههای رسوخ مُدهای غیرمتعارف بر جامعه دارای ۱۱۵ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد راههای رسوخ مُدهای غیرمتعارف بر جامعه  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز راههای رسوخ مُدهای غیرمتعارف بر جامعه۲ ارائه میگردد

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی راههای رسوخ مُدهای غیرمتعارف بر جامعه،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن راههای رسوخ مُدهای غیرمتعارف بر جامعه :

راههای رسوخ مُدهای غیرمتعارف برجامعه

« مقدمه »

جامعه خود به خود معنی و مفهوم ندارد . اصولاً جامعه مفهومی انتزاعی و ساخته تفکرات و ذهنی بشری است که در اثر اجتماع و جمع شدن عده ای از افراد و اعضای خانواده در یک مجموعه و محله و اقلیم و مکان اطلاق می گردد و چون بشر از آغاز خلقت به صورت جمعی زندگی کرده و برای رفع نیازهای اولیه و برقراری نیازهای ارتباطی و نیز عاطفی و ترس از خطرات حیوانات درنده و رعد و برق و سیل و زلزله سعی در گردهم آیی و در کنار هم زیستن داشته اند . ( کاردان ، ۱۳۷۳)

هر امر اجتماعی و پدیده اجتماعی عبارت است ، هر موقعیت ، هر رابطه یا واقعیتی که به نحوی یکی از جنبه های حیات اجتماعی را توجیه کند.

( محسنی منوچهر ، ۱۳۶۶ ) “۱۶”

بنابراین اجتماعی بودن موجود انسان امری مسلم و علی حده ( علیحده ) است و رفع نیازهای انسانی بوسیله یکدیگر یک پدیده طبیعی و اجتناب ناپذیر است پس قلمرو انسان ها در گروه و روابط بین آنها در بستری از نیازهای طبیعی و اجتماعی و عاطفی و … در روی کره خاکی پراکنده و مستتر است .

راههای رسوخ مُدهای غیرمتعارف بر جامعه
فهرست مطالب

عنوان صفحه

فصل اول

(کلیات فایل)

مقدمه ۲

کلیات ۴

اهمیت مسئله ۷

اهداف فایل ۱۰

متغیرهای فایل،فرضیه و سؤالات فایل ۱۱

تعاریف واژه ها و اصطلاحات ۱۳

فصل دوم

(ادبیات و پیشینه فایل)

تقلید و مدگرایی در یادگیری بوسیکه مشاهده ۱۵

نظریه های تقلید ۱۷

ارزیابی نظریه های تقلید ۳۳

عواملی که بر احتمال وقوع تقلید اثر می گذارند ۳۷

انگیزش پیشرفت ۴۵

فوبیها و ترسها و شناخت ها ۵۳

سرمشق گیری در رفتار درمانی ۵۸

فراگیری رفتارهای جدید ۶۳

خلاصه فصل ۶۷

فصل سوم

(روش فایل)

روش فایل ۷۱

نمونه آماری و حجم نمونه ۷۲

ابزار گردآوری اطلاعات ۷۴

روش گردآوری اطلاعات ۷۵

روش آماری ۷۶

فصل چهارم

(تجزیه و تحلیل داده ها)

تجزیه و تحلیل توصیفی ۷۸

نمودار فراوانی ۸۱

تفسیر آماری ۸۲

تفسیر درصدی ۸۴

تحلیل آماری ۸۶

نتیجه آماری ۸۸

فصل پنجم

(نتیجه گیری)

نتیجه گیری ۹۰

محدودیت ها و ملاحظات فایل ۹۳

پیشنهادات ۹۴

منابع و مآخذ ۹۵

پرسشنامه ۹۶

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.