تأثیر سطح مهارت الگو بر عملکرد و یادگیری مهارت سرویس ساده والیبال


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 تأثیر سطح مهارت الگو بر عملکرد و یادگیری مهارت سرویس ساده والیبال دارای ۱۹۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد تأثیر سطح مهارت الگو بر عملکرد و یادگیری مهارت سرویس ساده والیبال  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز تأثیر سطح مهارت الگو بر عملکرد و یادگیری مهارت سرویس ساده والیبال۲ ارائه میگردد

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی تأثیر سطح مهارت الگو بر عملکرد و یادگیری مهارت سرویس ساده والیبال،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن تأثیر سطح مهارت الگو بر عملکرد و یادگیری مهارت سرویس ساده والیبال :

تأثیر سطح مهارت الگو بر عملکرد و یادگیری مهارت سرویس ساده والیبال

مقدمه

امروزه شاهد اجرای ماهرانه و خارق العاده ورزشکاران برجسته در صحنه‌های ورزشی هستیم، نمایشی از قدرت، خلاقیت و هنر که بی‌شک سوالات زیادی را در ذهن هر بیننده‌ای ایجاد می‌کند. چگونه می‌توان یک مهارت جدید را آموخت؟ چگونه این مهارت‌ها پیشرفت می‌کنند؟ و چگونه می‌توان تا این حد در اجرای مهارت‌ها پیشرفت کرد؟ پاسخ به این سوالات می‌تواند بسیاری از نکات مبهم را روشن نماید.

یکی از اهداف اصلی تربیت بدنی، تسهیل فراگیری مهارت از طریق آموزش مناسب است. فایلگران علم تربیت بدنی همواره در تلاشند تا با معرفی روشهای علمی جدید، توانائی معلمان و مربیان را در آموزش افزایش دهند. بدن منظور دانشمندان رفتار حرکتی طی سالها فایل و مطالعه سعی کرده‌اند تا عوامل اثرگذار بر اجرا و یادگیری مهارت‌ها را شناسائی کنند.

بدون شک یکی از مهمترین عوامل مؤثر در فرایند یادگیری، نمایش[۱] مهارت است. نمایش مهارت یکی از قدرتمندترین ابزارهایی است که مربیان تربیت بدنی از آن به منظور انتقال اطلاعات مربوط به مهارت به فراگیر در یک زمان کوتاه استفاده می‌کنند. معلم یا مربی تربیت بدنی به این دلیل مهارت را نمایش می‌دهد که باور دارد فراگیران نسبت به توصیف کلامی از این طریق، اطلاعات بیشتری را در زمان کوتاهی دریافت می‌کنند. معمولاً یک الگوی ماهر[۲] به منظور آموزش مهارت حرکتی جدید به فراگیر مورد استفاده قرار می‌گیرد.

در سالهای اخیر، نظریه پردازان یادگیری حرکتی این سوال را مطرح کرده‌اند که آیا برای یادگیری مشاهده‌ای یک مهارت حرکتی، الگوی ماهر تنها نوع سودمند الگوست؟ (لی و وایت[۳]، ۱۹۹۰؛ پالاک و لی[۴] ۱۹۹۲). در این ارتباط فایلات زیادی نیز انجام گرفته است.

براساس نتایج این فایلات، درگیر شدن مشاهده‌گر در فعالیت های شناختی الگوی در حال یادگیری[۵]، یادگیری مهارت را تسهیل می‌کند. طرفداران الگوی درحال یادگیری معتقدند که الگوی ماهر به جای توسعه چگونگی درک و شناخت از اجرای مهارت، تقلید از جرای مهارت را اجرا توسعه می‌دهد. به این دلیل که الگوی ماهر، اطلاعات بدون اشتباهی را به مشاهده‌گر ارائه می‌کند، در حالیکه الگوی در حال یادگیری مشاهده‌گر را درگیر فرایندهای حل مسأله می‌کند (۸).

اخیراً، این رویکرد آموزشی سوالاتی را در مورد استفاده ترجیحی از مدل ماهر در یادگیری مشاهده‌ای مطرح کرده است. لیکن یافته‌های فایلی در این زمینه به نتایج قطعی و مسلمی دست نیافته است. بنابراین در این فایل، سعی شده است که تأثیر سطح مهارت الگو را بر یادگیری یک مهارت حرکتی مورد بررسی قرار دهد.


[۱] . Demonstration

[۲] – Correct model

[۳] – Lee and White

[۴] – Pollock and Lee

[۵] – Learning model

تأثیر سطح مهارت الگو بر عملکرد و یادگیری مهارت سرویس ساده والیبال
فهرست مطالب

عنوان……………………………………………………………………………………….. صفحه

فصل اول: مقدمه و بیان مسأله………………………………………………………………

مقدمه………………………………………………………………………………………………….

بیان مسأله…………………………………………………………………………………………..

ضرورت و اهمیت فایل……………………………………………………………………….

اهداف فایل………………………………………………………………………………………..

فرضیه‌های فایل…………………………………………………………………………………

پیش فرضهای فایل…………………………………………………………………………….

محدودیت‌های فایل……………………………………………………………………………..

تعریف عملیاتی متغیرها………………………………………………………………………….

فصل دوم: مروری بر ادبیات فایل………………………………………………………

مقدمه………………………………………………………………………………………………….

زمینه نظری موضوع فایل……………………………………………………………………

اثر بخشی یادگیری مشاهده‌ای از دیدگاه دو نظریه یادگیری حرکتی……………

تبیینهای اولیه اولیه از یادگیری مشاهده‌ای………………………………………………

تبیین میلر و دلار…………………………………………………………………………………..

توجیه بندورا از یادگیری مشاهده‌ای……………………………………………………….

تحلیل اسکینر از یادگیری مشاهده‌ای……………………………………………………….

مشاهده نمایش چگونه بر یادگیری اثر می‌گذارد؟……………………………………..

عوامل مؤثر بر یادگیری مشاهده‌ای………………………………………………………..

ویژگی‌های الگو…………………………………………………………………………………….

ویژگی‌های نمایش…………………………………………………………………………………

ویژگی‌های مشاهده‌گر

توجیهات رشدی در الگودهی

پیشینه فایل………………………………………………………………………………………..

نتیجه‌گیری…………………………………………………………………………………………..

فصل سوم: روش فایل………………………………………………………………………

روش فایل…………………………………………………………………………………………

جامعه فایل و آزمودنیها……………………………………………………………………..

متغیرهای فایل…………………………………………………………………………………..

ابزار اندازه‌گیری…………………………………………………………………………………..

روش جمع‌آوری اطلاعات………………………………………………………………………

نحوه اجرای آزمون ……………………………………………………………………………..

مراحل آزمون………………………………………………………………………………………

روشهای آماری……………………………………………………………………………………

فصل چهارم: یافته‌های فایل و تجزیه و تحلیل آنها………………………………

تجزیه و تحلیل توصیفی یافته‌ها………………………………………………………………

تجزیه و تحلیل استنباطی یافته‌ها……………………………………………………………..

فصل پنجم: بحث و نتیجه‌گیری…………………………………………………………….

خلاصه فایل………………………………………………………………………………………

بحث و تفسیر یافته‌ها ……………………………………………………………………………

پیشنهادهای فایلی……………………………………………………………………………

تأثیر سطح مهارت الگو بر عملکرد و یادگیری مهارت سرویس ساده والیبال
فهرست منابع……………………………………………………………………………………….

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.