بررسی رابطه میان ادراکات مشتریان و عملکرد مالی بانکهای خصوصی


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی رابطه میان ادراکات مشتریان و عملکرد مالی بانکهای خصوصی دارای ۱۵۷ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی رابطه میان ادراکات مشتریان و عملکرد مالی بانکهای خصوصی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز بررسی رابطه میان ادراکات مشتریان و عملکرد مالی بانکهای خصوصی۲ ارائه میگردد

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی رابطه میان ادراکات مشتریان و عملکرد مالی بانکهای خصوصی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی رابطه میان ادراکات مشتریان و عملکرد مالی بانکهای خصوصی :

بررسی رابطه میان ادراکات مشتریان و عملکرد مالی بانکهای خصوصی

چکیده:

خدمات رکن اصلی اقتصاد در جوامع امروزی است و بانک ها به عنوان یک سازمان خدماتی هدایت و پشتیبانی بسیاری از فعالیت های اقتصادی جامعه را بر عهده دارند. در این میان آنچه بقاء و تداوم فعّالیت مؤسّسات مالی را تأمین می کند ارائ خدمات در شکلی مطلوب و مطمئن و متناسب است تا بتواند با برآوردن انتظارات و خواسته های مشتریان رضایت و وفاداری آنان را موجب شوند. یکی از مواردی که میتواند بقای بانکها را تضمین کند ،مشتری مداری و توجه به رضایت مشتری است ارتقای سطح رضایتمندی مشتری ،باعث ارتقای میزان سودآوری و افزایش سهم بانکها در بازار رقابت خواهد شد .البته رضایتمندی مشتریان کافی نبوده و بانکها نباید به رضایتمندی مشتریان دلخوش کنند ،آنها باید مطمئن شوند که مشتریان رضایتمندیشان وفادار هم هستند .

به این ترتیب در بلند مدت منافعی حاصل می شود که در نتیجه ،سود آوری بانکها افزایش می یابد.

مقدمه:

بانک‌های خصوصی پیشرو در ارائه خدمات جدید بانکی بوده اند و این موضوع باعث شده است تا تعدادی از بانک‌های دولتی به پیروی از آنها، اقدام به ایجاد خدمات مشابه بنمایند.کیفیت خدمات و مدیریت روابط با مشتریان در این بانکها می تواند تاثیرات مهمی را بر عملکرد مالی بانک بر جای بگذارد . اما فرایندهای زیر بنایی سرمایه گذاری در روابط مشتریان و عملکرد در اکثر مطالعات تجربی بوضوح تعیین نشده اند. در این حوزه چنین استنباط می شود که سرمایه گذاری در روابط مشتریان می تواند مبنایی را برای توسعه استراتژیها جهت ایجاد ارزش برای مشتریان فراهم آورد و این استراتژیها بنیان کسب مزیت رقابتی را تقویت می کنند که عملکرد مالی پایداری ماحصل آنست. از این منظر، درک کامل مفهوم وفاداری مشتریان نشان از نیاز به افزایش ارزش برای مشتریان دارد که در حفظ و افزایش مشتریان بعنوان شاخصهای عملکرد مالی عرضه کنندگان خدمات مالی در بخش خصوصی تجلی می یابند.مطالعات متعدد پیشین به بررسی حفظ مشتریان در بانکهای خصوصی پرداخته اند اما تقریباً سایر ابعاد را نادیده گرفته اند .در ایران نیز تلاشهایی برای تعیین ادراکات مشتریان درباره عملکرد بانکهای خصوصی صورت گرفته اند که فایل حاضر می کوشد تا اینگونه نتایج را با تمرکز بر بانک پارسیان بعنوان بانک خصوصی نوپا که در طی سالهای پس از تاسیس به موفقیت شایانی دست یافته است، تصریح کند .از اینرو هدف از این مطالعه اثبات وجود رابطه میان روابط مشتریان و عملکرد مالی بانک خصوصی پارسیان در طی سالهای ۱۳۸۰ (یک سال پس از تاسیس) تا ۱۳۸۸ می باشد .پرسش اصلی فایل آنست که آیا می توان روابط علت و معلولی را میان اعتماد و وفاداری مشتریان و عملکرد مالی بانک خصوصی با توجه به نسبتهای سودآوری و نسبتهای سرمایه ای ترسیم کرد؟

بررسی رابطه میان ادراکات مشتریان و عملکرد مالی بانکهای خصوصی
فهرست

چکیده: ۱

مقدمه: فصل اول

کلیات فایل. ۳

۱-۱ مقدمه ۴

۲-۱ تاریخچه مطالعاتی. ۴

۳-۱ بیان مسئله ۵

۴-۱ چارچوب نظری فایل. ۶

۵-۱ فرضیه های فایل. ۸

۶-۱ اهداف فایل. ۸

۷-۱ حدود مطالعاتی. ۹

۸-۱ تعریف واژه ها و اصطلاحات.. ۱۰

فصل دوم: مروری بر ادبیات فایل

۱-۲ مقدمه ۱۳

۲-۲ سیر تحول بانکداری در ایران. ۱۳

۱-۲-۲ وضعیت بانکداری از سال ۱۲۶۶تا۱۳۰۶ شمسی. ۱۴

۲-۲-۲ وضعیت بانکداری بعد از سال ۱۳۰۶. ۱۴

۳-۲-۲ بانک های خصوی در ایران. ۱۵

۳-۲ تعریف بانک… ۱۷

۴-۲ اصول بانکداری در بانک های تجاری. ۱۷

۵-۲ اصول و مفروضات حسابداری در تهیه صورت های مالی. ۱۷

۶-۲ صورت های مالی در بانک ها ۱۹

۱-۶-۲ ترازنامه ۱۹

۲-۶-۲ صورت سود وزیان. ۱۹

۳-۶-۲صورت سود و زیان جامع. ۲۰

۴-۶-۲ صورت جریان وجوه نقد ۲۰

۵-۶-۲ یادداشت های توضیحی. ۲۰

۷-۲معیارها و نسبت های سودآوری در بانک ها ۲۰

۱-۷-۲ نسبت های سرمایه ای برای بانکها ۲۱

۸-۲ ارزیابی کیفیت خدمات با استفاده ازروش سروکوال. ۲۳

۹-۲ وفاداری مشتری. ۲۷

۱-۹-۲وفاداری خدمت.. ۲۹

۲-۹-۲مزایای حاصل از وفاداری مشتریان. ۳۱

۳-۹-۲رابطه بین رضایت و وفاداری. ۳۱

۴-۹-۲رابطه بین وفاداری مشتریان و سودآوری. ۳۲

۱۰-۲رضایت مشتری. ۳۳

۱-۱۰-۲خدمات.. ۳۴

۱-۱-۱۰-۲ویژگی های خدمات.. ۳۴

۲-۱-۱۰-۲آمیخت بازاریابی خدمات.. ۳۵

۱۱-۲کیفیت.. ۳۷

۱-۱۱-۲کیفیت خدمات.. ۳۷

۲-۱۱-۲سروکوآل (ابزار سنجش کیفیت خدمات) ۳۸

۱-۲-۱۱-۲BSQ (ابزار سنجش کیفیت خدمات بانکی) ۳۸

۱۲-۲ پیشینه فایل. ۴۰

۱-۱۲-۲ فایلات خارج از ایران. ۴۰

۲-۱۲-۲ فایلات در کشور ایران. ۴۵

فصل سوم: روش‌ اجرای فایل

۱-۳ مقدمه ۴۸

۲-۳ روش فایل. ۴۸

۳-۳ مدل تحلیلی فایل. ۴۹

۴-۳ شیو اندازه گیری متغیر ها ۴۹

۵-۳ متغیر های عملیاتی فایل. ۵۱

۶-۳ جامعه مطالعاتی. ۵۱

۷-۳ تعیین حجم نمونه ۵۱

۸-۳ روش و ابزار گرد آوری اطلاعات.. ۵۲

۹-۳ روایی یا اعتبار ابزار اندازه گیری فایل.. ۵۴

۱۰-۳ پایایی ابزار اندازه گیری فایل.. ۵۵

۱۱-۳ روش تجزیه و تحلیل داده ها ۵۶

۱ -۱۱-۳ آزمون همبستگی. ۵۶

۲-۱۱-۳ رگرسیون خطی و چندگانه ۵۷

۱۲-۳ آزمون های برازندگی مدل کلی. ۵۸

۱-۱۲-۳ جذر برآورد واریانس خطای تقریب ۵۸

۲-۱۲-۳ شاخص بنتلر – بونت یا شاخص نرم شده برازندگی ۵۹

۳-۱۲-۳ شاخص تاکر – لویز یا شاخص نرک نشده برازندگی ۵۹

۴-۱۲-۳ شاخص برازندگی تطبیقی ۵۹

۵-۱۲-۳ شاخص برازندگی GFI و شاخص تعدیل شده برازندگی AGFI 59

فصل چهارم: تجزیه و تحلیل داده‌ها

۱-۴ مقدمه‏ 61

۲-۴ بررسی ویژگیهای توصیفی متغیر های کیفی گروه نمونه ۶۱

۱-۲-۴ اطلاعات مربوط به جنسیت.. ۶۲

۲-۲-۴ اطلاعات مربوط به سن. ۶۳

۳-۲-۴ اطلاعات مربوط به جدول تحصیلی. ۶۴

۳-۴ بررسی ویژگیهای توصیفی متغیر های کمی گروه نمونه ۶۵

۱-۳-۴ اطلاعات مربوط به نسبتهای سودآوری. ۶۵

۲-۳-۴ اطلاعات مربوط به نسبتهای سرمایه ای. ۶۷

۴-۴ برازندگی مدل فایل.. ۷۱

۱-۴-۴ جذر براورد واریانس خطای تقریب RMSEA.. 71

۲-۴-۴شاخص برازندگی تطبیقی CFI 72

۵-۴ تجزیه و تحلیل فرضیه های فایل.. ۷۲

۱-۵-۴ فرضیه اول : بین ادراک کیفیت خدمات مالی و وفاداری مشتریان رابطه وجود دارد. ۷۲

۲-۵-۴ فرضیه دوم : رضایتمندی مشتریان عامل واسطه رابطه میان ادراک کیفیت خدمات مالی و وفاداری مشتریان بانکهای خصوصی می باشد ۷۵

۳-۵-۴ فرضیه سوم الف : بین وفاداری مشتریان و نسبتهای سود اوری بانک های خصوصی رابطه وجود دارد. ۷۹

۱-۳-۵-۴- بین وفاداری مشتریان و بازده دارایی بانک های خصوصی رابطه وجود دارد. ۷۹

۲-۳-۵-۴ بین وفاداری مشتریان و بازده حقوق صاحبان سهام بانک های خصوصی رابطه وجود دارد . ۸۲

۳-۳-۵-۴ بین وفاداری مشتریان و نسبت حاشیه سود ناخالص بانک های خصوصی رابطه وجود دارد . ۸۵

۴-۳-۵-۴ بین وفاداری مشتریان و نسبت مابه التفاوت نرخ سود دریافتی و پرداختی بانک های خصوصی رابطه وجود دارد . ۸۸

۵-۳-۵-۴ بین وفاداری مشتریان و نسبت هزینه به درامدهای بانک در بانک های خصوصی رابطه وجود دارد ۹۱

۴-۵-۴ فرضیه سوم ب : بین وفاداری مشتریان و نسبتهای سرمایه ای بانک های خصوصی رابطه وجود دارد. ۹۴

۱-۴-۵-۴ بین وفاداری مشتریان و نسبت دارایی ثابت به حقوق صاحبان سهام بانک های خصوصی رابطه وجود دارد. ۹۴

۲-۴-۵-۴بین وفاداری مشتریان و حقوق صاحبان سهام به داراییها دربانک های خصوصی رابطه وجود دارد . ۹۸

۳-۴-۵-۴ بین وفاداری مشتریان و نسبت کل بدهی به حقوق صاحبان سهام دربانک های خصوصی رابطه وجود دارد . ۱۰۱

۴-۴-۵-۴بین وفاداری مشتریان و نسبت کل بدهی به کل داراییهادربانک های خصوصی رابطه وجود دارد . ۱۰۴

۶-۴ خلاصه نتایج آزمون فرضیه ها ۱۰۷

فصل پنجم: نتیجه‌گیری و پیشنهادات

۱-۵ مقدمه ۱۱۰

۲-۵یافته های فایل و تحلیل نتایج. ۱۱۰

۱-۲-۵ فرضیه اول. ۱۱۰

۲-۲-۵ فرضیه دوم ۱۱۱

۳-۲-۵ فرضیه سوم ۱۱۲

۲-۳-۲-۵ فرضیه سوم ب.. ۱۱۳

۳-۵ پیشنهادها ۱۱۵

۱- ۳-۵ پیشنهاد هایی مبتنی بر یاقته های فایل. ۱۱۵

۲-۳-۵ پیشنهادات برای فایلات آتی. ۱۱۶

۴-۵ محدودیت های فایل. ۱۱۷

پیوست ها

پیوست الف) پرسشنامه ۱۱۹

منابع و ماخذ

منابع فارسی: ۱۲۲

منابع لاتین: ۱۲۴

چکیده انگلیسی: ۱۲۷

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.