طرح هندسی راه و کنترل هوشمند ترافیک و تاثیر آن بر ایمنی و ظرفیت راهها


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 طرح هندسی راه و کنترل هوشمند ترافیک و تاثیر آن بر ایمنی و ظرفیت راهها دارای ۸۰۵ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد طرح هندسی راه و کنترل هوشمند ترافیک و تاثیر آن بر ایمنی و ظرفیت راهها  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز طرح هندسی راه و کنترل هوشمند ترافیک و تاثیر آن بر ایمنی و ظرفیت راهها۲ ارائه میگردد

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی طرح هندسی راه و کنترل هوشمند ترافیک و تاثیر آن بر ایمنی و ظرفیت راهها،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن طرح هندسی راه و کنترل هوشمند ترافیک و تاثیر آن بر ایمنی و ظرفیت راهها :

طرح هندسی راه و کنترل هوشمند ترافیک و تاثیر آن بر ایمنی و ظرفیت راهها

طبقه بندی و مقدمه واظهار بکر بودن متون

ارزیابی و مدل سازی تصادفات در خیابانهـای شـهری و بـرون شـهری یکـی از بهتـرین روش بـرای ارزیابی زیانهای اقتصادی و تراکم ترافیک و پیش بینی جراحـات و تـصادفات مـی باشـد. مطالعـات بسیای در سطح جهان به منظور ارزیابی تأثیر طرح هندسی راه بر بروز تصادفات انجام گرفته اسـت .

که می توان تأثیر عرض روسازی و تعداد خطوط عبوری و شیب راه و شانه و شعاع قـوس و فاصـله دید و حجم ترافیک و سرعت طرح را نام برد. که مطالعـات بـسیاری در کـشورهای مختلـف انجـام پذیرفته است . پیش بینی تصادفات ترافیکی و رابطه آن با طرح هندسی راه به ویـژه بـرای راه هـای شهری که پارامترهای بیشتری در بروز تصادفات در این راه ها تأثیر گذار بـوده، مـسأله پیچیـده ای است و تعامل بین این پارامترها نیز پیچیده تـر اسـت . پیچیـدگی زیـاد در ارزیـابی و مـدل سـازی تصادفات راه های شهری باعث گشته تا بسیاری از فایلگران از مدل سازی نـرخ تـصادفات در راه های شهری اجتناب کنند. به همین دلیل مطالعات بـر روی راه هـای درون شـهری گـزارش نـشده است . در حالی که مطالعات بسیار زیادی در خصوص پیش بینی تصادفات در آزاد راه ها و راه هـای برون شهری صورت گرفته است . مـشکلات زیـادی در مـدلهای پـیش بینـی تـصادفات کـه توسـط فایلگران مختلف انجام شده وجود دارد. یکی از ایـن مـشکلات ایـن اسـت کـه مـدلهای توسـعه تغییرات ترافیک در طول شبانه روز را مد نظر قرار نمی دهند. به طوریکـه بیـشتر ایـن مـدلها نـرخ تصادفات را به صورت تابعی خطی از حجم ترافیک روزانه در نظر می گیرند و مشکل دیگر ایـن کـه این مدلها چنین فرض می کنند .

تاثیر حجم ترافیک

معمولاً انتظار می رود که افزایش حجم ترافیک دلیلی بر افزایش نرخ تصادف می باشـد. بـا افـزایش حجم ترافیک نرخ تصادفات کاهش می باید. وسـایل نقلیـه در خیابانهـای بـا حجـم ترافیـک بـالاتر احتمالاً با سرعت کمتری حرکت می کننـد. در نتیجـه تـاثیر حجـم ترافیـک حـداقل خواهـد بـود.

همچنین خیابانهای با حجم ترافیـک بـالا در حالـت عـادی دارای خطـوط عبـوری عـریض و سـایر پارامترهای طرح هندسی هستند که نرخ تصادفات را کاهش می دهد. به عبارت دیگر هر چه حجـم ترافیک بیشتر باشد، تفاوت در سرعتهای وسایل نقلیه بیشتر بوده و در نتیجه امکان این که وسـیله نقلیه ای تصادف کند، بیشتر می شود. همچنین در مورد تصادف یک وسیله نقلیه با افـزایش حجـم ترافیک نرخ تصادفات کاهش می یابد. در حالی که در مورد تصادفات چند وسیله نقلیه ،ارتبـاط بـر عکس می باشد.

طرح هندسی راه و کنترل هوشمند ترافیک و تاثیر آن بر ایمنی و ظرفیت راهها
فهرست مطالب

عنوان شماره صفحه

چکیده

مقدمه

فصل اول : تعریف کلی مسئله ۱

۱-۱- تعریف کلی مسئله ۲

۱-۲- نیاز به مطالعه در مورد مسئله ۳

۱-۳- اثرات مهم مطالعه بر مسئله از نظر بهبود آن ۴

۱-۴-اهداف وفرضیات ۵

۱-۵- اثرمسئله درجامعه علمی و اجتماع ۶

۱-۶- محدودیت ها و چهار چوب ۸

۱-۷-پیشینه فایل ۹

فصل دوم: کاوش در متون ۱۰

۲-۱- طبقه بندی و مقدمه واظهار بکر بودن متون ۱۱

۲-۲- بررسی مقالات ۱۳

۲-۳- بررسی تزها و ها ۴۹

۲-۴-بررسی کتابها ۶۶

۲۲–۶۵–بسرروسلای ت کمنطفراحسشهدا ه ویافته ها ا زمان حاض ر ۸۶۳۹

فصل سوم: روش فایل ۸۵

۳-۱-روش بکار گرفته شده ودلایل آن ۸۶

۳-۲-دستورالعمل جمع آوری اطلاعات وروش بکارگرفته شده ۹۱

۳-۳-تعاریف ،اختصارات و نشانه های ریاضی ۹۵

۳-۴-بر نامه کامپیوتری استفاده شده ۱۰۱

۳-۵-ارائه مباحث ضروری علمی ۱۰۱

فصل چهارم:جمع آوری اطلاعات ۱۰۷

۴-۱-مقدمه ۱۰۸

۴-۲-موضوعات مورد نظر ۱۰۸

۴-۳-اطلاعات لازم برای هر سوال از سوالات موضوع فایل ۱۰۹

۴-۳-۱- طرح هندسی راهها ۱۰۹

۴-۳-۲-سیستمهای هوشمند ترافیک ۱۵۶

۴-۳-۳-ظرفیت راه ها و سطح سرویس ۲۰۰

۴-۳-۴- مقدمه ای بر ایمنی راه ۲۱۷

۴-۴-مشکلات در جمع آوری اطلاعات ۲۳۵

فصل پنجم – تحلیل اطلاعات وارائه نتایج ۲۳۶

۵-۱-تحلیل اطلاعات ۲۳۷

۵-۱-۱-رابطه بین طراحی و ایمنی ( قوس های افقی ) ۲۳۸

۵-۱-۲- رابطه بین طراحی و ایمنی (قوسهای قائم ) ۲۴۲

۵-۱-۳- رابطه بین طراحی و ایمنی (ترکیب قوسهای افقی و قائم ) ۲۴۴

۵-۱-۴- رابطه بین طراحی و ایمنی (تقاطع ها) ۲۴۵

۵-۱-۵- رابطه بین طرح هندسی راه و ایمنی و ظرفیت (نتیجه گیری) ۲۵۷

۵-۲-۱-مدل های تصادف استان تهران ۲۶۵

۵-۳-نتیجه گیری در مورد کل فایل : ۲۶۸

۵-۳-۱-مدل بین نرخ تصادفات و عرض هر خط عبوری(RSA-LV) 271

۵-۳-۲-مدل بین نرخ تصادفات وحجم ترافیک( RSA-ADT) 277

۵-۳-۳-مدل بین نرخ تصادفات وساعت پیک وسرعت عملکردی ۲۸۰

۵-۴-کاربردهای عملی وتئوری ۲۸۲

۵-۴-۱-محاسبه ضریب ساعت اوج (PHF) 282

۵-۴-۲-محاسبه ظرفیت راه دو خطه برون شهری ۲۸۵

۵-۵-پیشنهادهای فایلاتی برای آینده ۲۹۸

۵-۶-خلاصه اطلاعات محاسبات مدل با استفاده از نرم افزار ۲۹۹

منابع وماخذ ۳۷۷

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.