بررسی نیازهای آموزشی پرستاران از دیدگاه پرستاران و مدیران بیمارستان پارسیان
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
بررسی نیازهای آموزشی پرستاران از دیدگاه پرستاران و مدیران بیمارستان پارسیان دارای ۱۹۱ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد بررسی نیازهای آموزشی پرستاران از دیدگاه پرستاران و مدیران بیمارستان پارسیان کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
این پروژه توسط مرکز بررسی نیازهای آموزشی پرستاران از دیدگاه پرستاران و مدیران بیمارستان پارسیان۲ ارائه میگردد
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی نیازهای آموزشی پرستاران از دیدگاه پرستاران و مدیران بیمارستان پارسیان،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن بررسی نیازهای آموزشی پرستاران از دیدگاه پرستاران و مدیران بیمارستان پارسیان :
بررسی نیازهای آموزشی پرستاران از دیدگاه پرستاران و مدیران بیمارستان پارسیان تهران
چکیده فایل :
فایل حاضر به بررسی نیازهای آموزشی پرستاران بیمارستان پارسیان ازدیدگاه پرستاران و مدیران همان بیمارستان پرداخته است این فایل از نوع کاربردی و به روش توصیفی می باشد که شیوه اجرای آن به صورت میدانی و با استفاده از پرسشنامه صورت گرفته است. جامعه آماری این فایل شامل ۲۴۰ نفر از پرستاران و ۳۲ نفر از مدیران بیمارستان پارسیان می باشد و در همین راستا جمعیت مورد مطالعه پرستاران بر اساس فرمول کوکران ۱۴۷نفر و جمعیت مدیران بر اساس سرشماری ۳۲ نفر برآورد شده است. روش نمونه گیری بصورت تصادفی ساده می باشد و برای تجزیه و تحلیل داده ها از نرم افزار SPSS استفاده شده است.
بررسی ها نشان می دهد که مهمترین نیازهای آموزشی پرستاران شامل: آشنایی با داروهای جدید، آشنایی با روشهای درمانی غیر دارویی، آشنایی با فیزیوپاتولوژی بیماریهای جدید، آشنایی با کامپیوتر و نرم افزارها، نحوه احیاء قلبی ریوی و آشنایی با تجهیزات و دستگاههای پزشکی می باشند.
نتایج حاصل از ضریب همبستگی اسپیرمن نشان می دهد که بین متغیر های سطح تحصیلات، میزان حقوق ماهیانه، علاقه مندی به حرفه پرستاری و استفاده از بحث گروهی با متغیرمیزان نیازهای آموزشی رابطه مثبت وجود دارد ولی رابطه بین متغیر های دفعات شرکت در دوره های آموزشی، استفاده از آموزش های عملی و استفاده از نشریات و مجلات با متغیر میزان نیاز آموزشی معکوس شده است، ضمن اینکه بین متغیرهای سن، سابقه خدمت و استفاده از سخنرانی های آموزشی با متغیر میزان نیاز آموزشی رابطه ای مشاهده نمی گردد.
مقدمه
عصر حاضر عصر سازمانهای بزرگ و پیچیده است. در سازمان های اجتماعی انسان بعنوان یک عامل مفید و موثر از اهیمت خاص برخوردار است. ( میر کمالی، ۱۳۷۳ ص۲۸) می نویسد : « انسان با مجموعه خصوصیات و ویژگیهای خاص خودش با پیمودن روند تکامل خواهان ترقی و پیشرفت است و می بایست زمینه های مساعد برای رشد و ترقی او فراهم شود.
اهمیت کار آموزی و تلاش برای آموزش کارکنان و مدیران در این است که توانایی های تخصصی و مهارت آنها در انجام وظایف محوله افزایش یابد و توانایی های بالقوه آنان نیز به فعلیت درآید ( میر سپاسی، ۱۳۷۳ ص۳۰۱)
فصل اول
کلیات فایل
فصل دوم
مرور ادبیات و مبانی نظری فایل
فصل سوم
روش فایل
فصل چهارم
تجزیه وتحلیل اطلاعات
بررسی نیازهای آموزشی پرستاران از دیدگاه پرستاران و مدیران بیمارستان پارسیان
فهرست منابع فارسی
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.