پروپوزال تاثیر نگرانی آزمون شنیداری بر یادگیرندگان زبان انگلیسی ایرانی تمرکز در آزمون شنیداری


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 پروپوزال تاثیر نگرانی آزمون شنیداری بر یادگیرندگان زبان انگلیسی ایرانی تمرکز در آزمون شنیداری دارای ۲۹ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد پروپوزال تاثیر نگرانی آزمون شنیداری بر یادگیرندگان زبان انگلیسی ایرانی تمرکز در آزمون شنیداری  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز پروپوزال تاثیر نگرانی آزمون شنیداری بر یادگیرندگان زبان انگلیسی ایرانی تمرکز در آزمون شنیداری۲ ارائه میگردد

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی پروپوزال تاثیر نگرانی آزمون شنیداری بر یادگیرندگان زبان انگلیسی ایرانی تمرکز در آزمون شنیداری،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن پروپوزال تاثیر نگرانی آزمون شنیداری بر یادگیرندگان زبان انگلیسی ایرانی تمرکز در آزمون شنیداری :

پروپوزال تاثیر نگرانی آزمون شنیداری بر یادگیرندگان زبان انگلیسی ایرانی تمرکز در آزمون شنیداری

بیان مسأله اساسی فایل به طور کلی (شامل تشریح مسأله و معرفی آن، بیان جنبه‏های مجهول و مبهم، بیان متغیرهای مربوطه و منظور از فایل) :

The impression of the research is to investigate the relationship of aپروپوزال تاثیر نگرانی آزمون شنیداری بر یادگیرندگان زبان انگلیسی ایرانی تمرکز در آزمون شنیداریiety with the learner’s listening comprehension, because aپروپوزال تاثیر نگرانی آزمون شنیداری بر یادگیرندگان زبان انگلیسی ایرانی تمرکز در آزمون شنیداریiety is a normal and useful emotion when we feel under threat: it puts us on the alert and gets our body ready to cope with the danger. It saves your life if you run to make it across the road because a car is speeding too fast towards you. It involves our thoughts, body reactions, and behaviors. It does not mean you are “crazy”, it is a common psychological problem and it cannot lead, in itself, to death or mental illness. It also is a normal emotion and common experience, and it represents one of the most basic of human emotions. At one time or another, all of us are likely to be “stressed out,” worried about finances or health or the children, fearful in certain situations (such as when on a ladder or just before an operation), and concerned about what other people think. In general, aپروپوزال تاثیر نگرانی آزمون شنیداری بر یادگیرندگان زبان انگلیسی ایرانی تمرکز در آزمون شنیداریiety serves to motivate and protect an individual from harm or unpleasant consequences.

Researches on test aپروپوزال تاثیر نگرانی آزمون شنیداری بر یادگیرندگان زبان انگلیسی ایرانی تمرکز در آزمون شنیداریiety in EFL learning point out that the factors that influence students’ reactions to language tests are perceptions of test validity, time limit, test techniques, test format, length, testing environment and clarity of test instructions (Young, 1999). The researches show that test validity is one of significant factors that produce test aپروپوزال تاثیر نگرانی آزمون شنیداری بر یادگیرندگان زبان انگلیسی ایرانی تمرکز در آزمون شنیداریiety. For instance, Young (1991) found that students experience aپروپوزال تاثیر نگرانی آزمون شنیداری بر یادگیرندگان زبان انگلیسی ایرانی تمرکز در آزمون شنیداریiety if the test involves content that was not taught in class. Similarly, Horwitz and Young (1991) noted that tests in the lack of face validity led to higher aپروپوزال تاثیر نگرانی آزمون شنیداری بر یادگیرندگان زبان انگلیسی ایرانی تمرکز در آزمون شنیداریiety and a negative attitude toward instruction. In the same way, Young (1999) investigated the effects of aپروپوزال تاثیر نگرانی آزمون شنیداری بر یادگیرندگان زبان انگلیسی ایرانی تمرکز در آزمون شنیداریiety on ESL tests and found that high aپروپوزال تاثیر نگرانی آزمون شنیداری بر یادگیرندگان زبان انگلیسی ایرانی تمرکز در آزمون شنیداریiety producing tests were also perceived by students as less valid. Another factor that increases test aپروپوزال تاثیر نگرانی آزمون شنیداری بر یادگیرندگان زبان انگلیسی ایرانی تمرکز در آزمون شنیداریiety and decreases performance is time limit. For instance, in a study conducted by Young (1991) learners sometimes felt pressured to think that they had to organize their ideas in a short period of time.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.