مقایسه شیوع OCD بین دانش آموزان ۱۵ -۱۸ سال ممتاز وضعیف


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 مقایسه شیوع OCD بین دانش آموزان ۱۵ -۱۸ سال ممتاز وضعیف دارای ۷۳ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقایسه شیوع OCD بین دانش آموزان ۱۵ -۱۸ سال ممتاز وضعیف  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز مقایسه شیوع OCD بین دانش آموزان ۱۵ -۱۸ سال ممتاز وضعیف۲ ارائه میگردد

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقایسه شیوع OCD بین دانش آموزان ۱۵ -۱۸ سال ممتاز وضعیف،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقایسه شیوع OCD بین دانش آموزان ۱۵ -۱۸ سال ممتاز وضعیف :

مقایسه شیوع OCD بین دانش آموزان ۱۵ -۱۸ سال ممتاز وضعیف

مقدمه:

فکر وسواسی[۱] یک فکر، احساس[۲]، یا حس[۳] مزاحم و تکرارشونده است. عمل وسواس فکر با رفتار خودآگاه میزان شده تکراری نظیر شمارش، یا اجتناب است. فکر وسواس موجب افزایش اضطراب شخص می­گردد. در حالیکه انجام عمل وسواس اضطراب شخص را کاهش می­دهد. معهذا، وقتی شخص در مقابل انجام عمل وسواس مقاومت می­کند اضطراب زایش می­یابد. (سید محمدی – 1384)


۱. (Obsession)2. (Feeling)

۳. (Sensation)

درمان اختلال وسواسی – جبری نمونه­ای از اثرات مثبتی است که فایل­های امروز می­تواند در زمان کوتاه روی یک اختلال داشته باشد. تا همین اواخر یعنی دهه ۱۹۸۰ اختلال وسواسی- جبری اختلال نه چندان شایع با پاسخ ضعیف نسبت درمان تلقی می­شد. امروز، معلوم شده است که اختلال وسواس جبری شایع­تر از آن است که تصور می­شد و خیلی حساس به درمان است. (Kaplan- 1996)

میانگین سن شروع حدود ۲۰ سالگی است هرچند در مردها سن شروع کمی پائین­تر از زنها است. از مجموع تقریباً در دو سوم بیماران، شروع علائم قبل از ۲۵ سالگی است و در کمتر از ۱۵ درصد موارد علائم پس از ۳۵ سالگی شروع می­شود. (Kaplan- 1996)

OCDیا اختلال وسواس- جبری شامل افکار و اعمال وسواسی می­باشد که باعث ناراحتی و اتلاف وقت و تخریب قابل ملاحظه در عملکرد حرفه­ای در روابط بین فردی و شخص بیمار می­شود.(همان منبع)

مقایسه شیوع OCD بین دانش آموزان ۱۵ -۱۸ سال ممتاز وضعیف
فهرست مطالب

عنوان صفحه

فصل اول

مقدمه…………………………………………………………………………………………………. ۲

بیان مسئله………………………………………………………………………………………….. ۴

ضرورت فایل ………………………………………………………………………………. ۸

هدف فایل……………………………………………………………………………………… ۹

فرضیه ………………………………………………………………………………………………. ۹

تعاریف مفهومی………………………………………………………………………………….. ۹

تعاریف عملیاتی………………………………………………………………………………….. ۹

فصل ۲

تاریخچه ……………………………………………………………………………………………. ۱۱

سیر و پیش آگهی ………………………………………………………………………………. ۱۴

بررسی مقالات …………………………………………………………………………………… ۱۶

سبب شناسی …………………………………………………………………………………….. ۱۸

عوامل زیست شناختی…………………………………………………………………………. ۱۸

عوامل رفتاری ……………………………………………………………………………………. ۲۲

عوامل روانی ـ اجتماعی ……………………………………………………………………… ۲۳

عوامل روان پویایی …………………………………………………………………………….. ۲۴

سایرعوامل روان پویایی……………………………………………………………………… ۲۶

ویژگی های بالینی ………………………………………………………………………………. ۲۹

الگو های علائم …………………………………………………………………………………… ۳۳

سایرالگوهای علائم……………………………………………………………………………… ۳۴

تشخیص های افتراقی………………………………………………………………………….. ۳۵

سایراختلالات روانی……………………………………………………………………………. ۳۶

درمان ……………………………………………………………………………………………….. ۳۸

درمان دارویی…………………………………………………………………………………….. ۴۰

سایردرمان…………………………………………………………………………………………. ۴۲

رفتاردرمانی……………………………………………………………………………………….. ۴۳

روان درمانی………………………………………………………………………………………. ۴۴

فصل ۳

مقدمه…………………………………………………………………………………………………. ۴۶

جامعه آماری………………………………………………………………………………………. ۴۶

روش نمونه گیری ………………………………………………………………………………. ۴۶

ابزار فایل …………………………………………………………………………………….. ۴۷

روش اجرا………………………………………………………………………………………….. ۴۷

روش آماری ……………………………………………………………………………………… ۴۷

فصل ۴

تجزیه و تحلیل اطلاعات به دست آمده از پیمایش ………………………………… ۴۹

توصیفی و استنباطی…………………………………………………………………………… ۵۰

نتیجه…………………………………………………………………………………………………. ۵۵

فصل ۵

بحث و نتیجه گیری ……………………………………………………………………………. ۵۷

محدودیت های فایل………………………………………………………………………….. ۶۰

پیشنهادات فایل……………………………………………………………………………….. ۶۱

منابع …………………………………………………………………………………………………. ۶۲

ضمائم……………………………………………………………………………………………….. ۶۴

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.