سکونت در خوابگاه با افسردگی دانش آموزان دختر و پسر مدارس شبانه روزی


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
5 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 سکونت در خوابگاه با افسردگی دانش آموزان دختر و پسر مدارس شبانه روزی دارای ۳۵ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد سکونت در خوابگاه با افسردگی دانش آموزان دختر و پسر مدارس شبانه روزی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز سکونت در خوابگاه با افسردگی دانش آموزان دختر و پسر مدارس شبانه روزی۲ ارائه میگردد

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی سکونت در خوابگاه با افسردگی دانش آموزان دختر و پسر مدارس شبانه روزی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن سکونت در خوابگاه با افسردگی دانش آموزان دختر و پسر مدارس شبانه روزی :

سکونت در خوابگاه با افسردگی دانش آموزان دختر و پسر مدارس شبانه روزی

مقدمه:

این مسئله بر کسی پوشیده نیست که مهمترین هدف در هر جامعه ای تعلیم و تربیت صحیح فرزندانی است که آینده کشور در دستان آنها می باشد و جامعه ای موفق خواهد شد که سیستم تعلیم و تربیت پیشرفته و منظمی داشته باشد، در سالهای اخیر متولیان و آموزش و پرورش پی برده اند که داشتن نیروهای کارآمد نیازمند توجه به سلامت روانی دانش آموزان در کنار آموزش است زیرا در صورتی که بهداشت روانی افراد تامین نشود و فقط تاکید بر حفظ مطالب و بازدهی بالا باشد نیرویی که پرورش می یابد در آینده به شکل های گوناگون برای جامعه مشکل ساز خواهد بود.

امروزه بیشتر روان شناسان تربیتی معتقدند کارکنان مدرسه در سلامت روانی دانش آموزان دارای نقش های حرفه ای هستند. مسئولیت اولیای مدرسه فقط در پرورش نیروی عقلی و آشنا کردن دانش آموزان به مسائل اجتماعی و اخلاقی خلاصه نمی شود. مدرسه مسئول تغییر و اصلاح رفتارهای ناسازگارانه و تامین نیازهای بلوغ عاطفی و سلامت روانی دانش آموزان نیز است. (گلاسر ، ۱۹۲۵ ، مدارس بدون شکست)

معلمی که به مقام انسانی کودکان و نوجوانا ارج می نهد و نیاز به جلب توجه و محبت آنان را در مسیر صحیح هدایت می کند. نه تنها نیازهای روانی آنان را ارضا می کند بلکه برقراری روابط صحیح عاطفی، سازگاری با دیگران ، مسئولیت پذیری را نیز به ایشان می آموزد. در چنین فضای تربیتی افراد به بلوغ عاطفی می رسند و از لحاظ روانی سالم بار می آیند، سازمان جهانی بهداشت، بهداشت روانی را درون مفهوم بهداشت تعریف می کند و بهداشت یعنی توانایی کامل برای ایفای نقش های اجتماعی ، روانی و جسمی، بهداشت تنها نبود بیماری یا عقب ماندگی نیست.

بهداشت روانی همان سلامت فکر و قدرت سازگاری فرد با محیط و اطرافیان است. همچنان که از جسم خود مراقبت می کنیم روح خود را نیز باید مقاوم کنیم تا زندگی بهتری داشته باشیم . در زندگی «چگونه بودن» خیلی مهمتر از «بودن یا نبودن» است. ایجاد فرصت برای شکوفایی استعداد، توانایی ها و کنار آمدن با خود و دیگران یکی از اهداف مهم و اساسی بهداشت روانی است جوامع مختلف سعی می کنند تا سیاسست های مربوط به بهداشت روانی را سازماندهی کنند. اصل کلی در این تلاش سالم سازی محیط فردی و اجتماعی است که افراد جامعه را در بر می گیرد. این نگرش حکم می کند که خانواده ها بیش از پیش با بهداشت روانی خانواده و چگونگی پیشرفت و درمان بیماری های روحی آشنا شوند.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.