بررسی تاثیر رسانه های خارج از کشور بر علاقه جوانان ۲۰ الی ۳۰ سال به پان ترکیسم


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی تاثیر رسانه های خارج از کشور بر علاقه جوانان ۲۰ الی ۳۰ سال به پان ترکیسم دارای ۸۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی تاثیر رسانه های خارج از کشور بر علاقه جوانان ۲۰ الی ۳۰ سال به پان ترکیسم  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز بررسی تاثیر رسانه های خارج از کشور بر علاقه جوانان ۲۰ الی ۳۰ سال به پان ترکیسم۲ ارائه میگردد

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی تاثیر رسانه های خارج از کشور بر علاقه جوانان ۲۰ الی ۳۰ سال به پان ترکیسم،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی تاثیر رسانه های خارج از کشور بر علاقه جوانان ۲۰ الی ۳۰ سال به پان ترکیسم :

بررسی تاثیر رسانه های خارج از کشور بر علاقه جوانان ۲۰ الی ۳۰ سال به پان ترکیسم

چکیده فایل :

در این که تحت عنوان ( بررسی تاثیر رسانه های خارج از کشور بر علاقه جوانان ۲۰ الی ۳۰ سال به پان ترکیسم در شهرستان اردبیل ، پارس آباد و مشگین شهر می باشد ) تلاش شده است که رسانه های گروهی ( شبکه های تلویزیون ) خارج از کشور که در تبلیغ افکار پان ترکیسم فعالیت دارند شناسایی و تاثیر آنهابر علاقه جوانان بین ۲۰ الی ۳۰ سال به پان ترکیسم بررسی گردد.

در همین راستا پرسشنامه حاوی ۲۳ سوال تهیه و به تناسب آمار جمعیت تعداد ۱۰۰ نفر در شهرستان اردبیل ۵۰ نفر در شهرستان پارس آباد ۵۰ نفر در شهرستان مشگین شهر از جامعه آماری به روش نمونه گیری تصادفی ساده تکمیل گردید.

نوع فایل کاربردی و روش انجام آن توصیفی است و ابزار گرد آوری اطلاعات و شیوه انجام فایل اسنادی و پرسشنامه ای بوده است البته امکان استفاده از روش مصاحبه و سایر روشها نیز وجود داشت که بلحاظ ضیق مهلت تکمیل فایل و لزوم مسافرت به شهرستانهای مذکور و انجام هزینه ایاب و ذهاب و سایر مشکلات جانبی فقط به روشها و ابزارهای فوق اکتفا گردید.

جامعه آماری جوانان بین ۲۰ الی ۳۰ سال شهرستان اردبیل – پاس آباد و مشگین شهر بودند که سعی گردید از دارندگان مدارک تحصیلی دیپلم به بالا پرسشنامه تکمیل گردد .

طبق نتایج بدست آمده از هفت مورد فرضیه طرح شده فرضیه عدم تأمین نیازمندیهای جوانان توسط شبکه‌های داخل کشور باعث گرایش آنان به شبکه‌های خارج شده است با ۷۱ درصد پاسخ مثبت ۵/۲۴ درصد پاسخ منفی و ۵/۴ درصد پاسخ نداده اولین و ضعف پوشش شبکه‌های داخل کشور باعث گرایش جوانان به رسانه‌های خارجی شده است، با ۶۷درصد پاسخ مثبت، ۵/۲۴درصد پاسخ منفی، ۵/۸ درصد پاسخ نداده دومین فرضیه و تأثیر تنوع و جذابیت برنامه‌های شبکه‌های خارجی بر گرایش جوانان به آن برنامه‌ها با ۵/۵۳درصد پاسخ مثبت، ۳۲درصد پاسخ منفی، ۵/۱۴درصد پاسخ نداده سومین فرضیه تأیید شده می‌باشد. فرضیات، تأثیر رسانه‌های خارج از کشور بر علاقه‌مندی جوانان به پان ترکیسم با ۵/۵۰درصد پاسخ مثبت ۵/۳۷درصد پاسخ منفی ۱۲درصد پاسخ نداده و فرضیه اهداف تجزیه طلبی بودن رسانه‌های خارج از کشور با ۵۰درصد پاسخ مثبت ۵/۳۳درصد پاسخ منفی ۵/۱۶ پاسخ نداده و فرضیه‌ موفقیت شبکه‌های خارجی در جذب طرفدار و بیننده با ۵/۴۶ درصد پاسخ مثبت، ۴۰درصد پاسخ منفی، ۱۳ درصد پاسخ نداده به ترتیب توسط نمونه‌های جامعه آماری تأیید گردیده‌اند.

واژگان کلیدی فایل :

واژگان کلیدی عبارتند از :

پان ترکیسم، قومیت، قوم گرایی، تجزیه طلبی، رسانه‌های گروهی، امنیت داخلی

پیشگفتار:

در این تلاش شده که تاثیر شبکه های تلویزیونی خارج از کشور بر علاقمندی جوانان به پان ترکیسم مورد بررسی قرار گیرد و جهت نتیجه گیری بهتر ضمن اشاره به تاریخچه شبکه های تلویزیونی جمهوری آذربایجان و شبکه های راه اندزی شده توسط عناصر قوم گرا با تکمیل پرسشنامه از جامعه آماری نسبت به تحلیل داده ها پرداخته شده است و علاوه بر آن نقش رسانه های محلی و داخل کشور نیزدر مقابل فعالیت شبکه های خارجی در پرسشنامه اشاره و نظر پاسخگویان تجزیه و تحلیل گردیده .

در بررسی اسنادی ، سوابق و پرونده های تعداد ۱۰ نفر ازفعالان قوم گرا در اردبیل مورد مظالعه قرار گرفته و تاثیر رسانه ها بر فعالیت آنلن بررسی شده است.

البته بعلت ضیق وقت امکان استفاده از تمامی ابزارهای گرد آوری اطلاعات و بکارگیری روشهای آن مقدور نگردید لیکن مجموعه تلاش کوتاه مدت بوده و امیدوارم قابل بهره برداری بوده باشد.

بررسی تاثیر رسانه های خارج از کشور بر علاقه جوانان ۲۰ الی ۳۰ سال به پان ترکیسم
فهرست مطالب

عنوان صفحه

فصل اول: مقدمه و کلیات ۱

مقدمه ۲

بیان مسئله ۳

اهداف ویژه فایل ۵

سؤالات فایل ۶

فرضیات فایل ۷

فصل دوم : پیشینه موضوع و چارچوب نظری آن ۸

نگاهی به سابقه تاریخی پان ترکیسم در آذربایجان ۹

بحث های نظری درباره مسئله قومیت و ناسیونالیسم قومی ۱۱

مفهموم بندی قومیت و گروههای قومی ۱۲

ظهور و گرایشهای سیاسی در آذربایجان ۱۶

نقش نخبگان سیاسی و فکری در شکل دادن به هویت قومی ۱۶

قوم گرایی و سیاست بین الملل ۱۸

شکل گیری هویت قومی در جریان مبارزه نخبگان برای کسب قدرت ۱۹

تاریخچه رادیو و تلویزیون جمهوری آذربایجان ۲۱

مهمترین شبکه های تلویزیونی جمهوری آذربایجان ۲۱

شبکه تلویزیونی ANS 21

شبکه تلویزیونی Space 22

شبکه تلویزیونی Lider 23

شبکه تلویزیونی اجتماعی جمهوری آذربایجان ۲۳

شبکه تلویزیونی AZ TV 24

تلویزیون آزادلیق ۲۵

شبکه های تلویزیونی که توسط عناصر قوم گرا پان ترکیسم راه اندازی شده است ۲۶

تلویزیون ندای آذربایجان ۲۶

تلویزیون اودلاریوردو ۲۶

تلویزیون آنا یورد ۲۷

تلویزیون گونی آذربایجان(گوناز تی وی) ۲۷

شواهد فایل ۲۹

فصل سوم : روش اجرای فایل ۳۰

نوع و روش فایل ۳۱

ابزار و روش گرد آوری اطلاعات ۳۱

روش گرد آوری اطلاعات ۳۱

جامعه آماری و نمونه ۳۲

نمونه گیری ۳۲

اعتبار و روایی پرسشنامه ۳۲

پایایی پرسشنامه ۳۳

روش تجزیه و تحلیل ۳۳

فصل چهارم : تجزیه و تحلیل یافته ها ۳۴

جمعیت کلی استان به تفکیک شهرستانها ۳۵

جدول مربوط به مبانی نظری ۳۶

جدول توزیع درصد فراوانی ۳۷

تحلیل و شرح جدول توزیع درصد فراوانی و رسم نمودار مربوطه ۳۹

فصل پنجم: نتیجه گیری و پیشنهادات ۵۵

اهم نتایج فایل ۵۶

پیشنهادات ۵۷

محدودیتهای فایل ۵۸

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.