فایل تاثیر فعالیت های فوق برنامه بر موفقیت تحصیلی دانشجویان دختردانشکده ادبیات و علوم انسانی دانشگاه فردوسی مشهد


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 فایل تاثیر فعالیت های فوق برنامه بر موفقیت تحصیلی دانشجویان دختردانشکده ادبیات و علوم انسانی دانشگاه فردوسی مشهد دارای ۱۰۵ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد فایل تاثیر فعالیت های فوق برنامه بر موفقیت تحصیلی دانشجویان دختردانشکده ادبیات و علوم انسانی دانشگاه فردوسی مشهد  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز فایل تاثیر فعالیت های فوق برنامه بر موفقیت تحصیلی دانشجویان دختردانشکده ادبیات و علوم انسانی دانشگاه فردوسی مشهد۲ ارائه میگردد

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی فایل تاثیر فعالیت های فوق برنامه بر موفقیت تحصیلی دانشجویان دختردانشکده ادبیات و علوم انسانی دانشگاه فردوسی مشهد،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن فایل تاثیر فعالیت های فوق برنامه بر موفقیت تحصیلی دانشجویان دختردانشکده ادبیات و علوم انسانی دانشگاه فردوسی مشهد :

تاثیر فعالیت های فوق برنامه بر موفقیت تحصیلی دانشجویان دختردانشکده ادبیات و علوم انسانی دانشگاه فردوسی مشهد

مقدمه

یکی از عرصه‌هایی که زندگی روزمره را بازنمایی می‌کند و قدرت و مقاومت را در زندگی انسان‌ها به نمایش می‌گذارد عرصه‌ی فراغت است.

فراغت عرصه‌ای است که اختیار و آزادی انسان‌ها در آن عرصه بیشتر قابل اعمال است. در نتیجه برخلاف کار که انضباط بیشتری را ایجاب می‌کند، فضای مناسبی برای مقاومت در برابر رویه‌های فرهنگی جا افتاده و برای پدید آوردن روال‌ها و کردارهای جدید است. از این روست که گفته‌اند فراغت می‌تواند فرهنگ ایجاد کند و هویت افراد را اشکار سازد.

برخی از فایلگران بر این باورند که پدیده فراغت در سرتاسر تاریخ زندگی بشر وجود داشته و خاص زمان مشخصی نیست . اما برخی دیگر فراغت را پدیده‌ای می‌دانند که با تمدن صنعتی پیود دارد و معتقدند که دارای دو ویژگی و شرایط خاص است که عبارتند از: ۱ـ تحت ‌تأثیر مراسم اجباری و الزامات فرهنگی و اجتماعی نیست، بلکه با اراده و اختیار فرد سپری می‌شود. (براون ،۱۹۹۶ صفحه۹۲)

۲ـ از سایر فعالیت های ضروری زندگی روزمره نظیر خوردن متفاوت است. (دومازیه،۱۳۷۲،صفحه۵۶)

چنانچه این دو شرط ملاک باشد، اوقاعت فراغت در جواع بیش پیش صنعتی وجود نداشته زیرا افراد در گذراندن فراغت خود نظیر تفریحات و سرگرمی نوعی تابع الزامات فرهنگی اجتماعی بوده اند.(فکوهی، ناصر ۱۳۸۲). واقعیت آن است که امروزه وجود و اهمیت بخشی به آن هم نتیجه‌ی رشد صنعت و هم نتیجه‌ی جامعه‌ی مصرفی بوده است فعالیت های اوقات فراغت امروزه از چنان اهمیتی برخوردار است که حتی از آن به مثابه آینه فرهنگ جامعه یاد می‌کنند. به این معنی که چگونگی گذران اوقات فراغت افراد یک جامعه تا حد زیادی معرف ویژگی‌های فرهنگ آن جامعه است و ازاین نظرگاه، کوشش برای شناسایی چگونگی‌گذران اوقات فراغت در یک جامعه یا یک گروه اجتماعی حائز اهمیت ویژه‌ای است. (چگونگی پرداختن به فعالیت‌های فراغت در بین جوانان و نوجوانان ،شریفیان، مسعود، صفحه ۵)

فایل تاثیر فعالیت های فوق برنامه بر موفقیت تحصیلی دانشجویان دختردانشکده ادبیات و علوم انسانی دانشگاه فردوسی مشهد
فهرست مطالب

عنوان فصل اول : کلیات صفحه

۱-۱ مقدمه———————————————–

۲-۱ بیان مسئله ——————————————–

۳-۱ ضرورت و اهمیت فایل ———————————-

۴-۱ اهداف فایل ——————————————-

۵-۱ تعریف مفاهیم و اصطلاحات ——————————–

۱-۵-۱ اوقات فراغت —————————————–

۱-۵-۲ اوقات فراغت در لغت ———————————–

۱-۵-۳ اوقات در لغت —————————————-

۱-۵-۴ فراغت در لغت —————————————-

۱-۵-۵ موفقیت در لغت —————————————

۱-۵-۶ موفقیت تحصیلی ————————————–

فصل دوم پیشینه فایل

۱-۲ فایل های انجام شده در داخل کشور ———————-

۱-۱-۲چگونگی اوقات فراغت دانشجویان دانشگاه اصفهان با تاکید برفعالیتهای ورزشی

۲-۱-۲ نحوه گذران اوقات فراغت دانشجویان دانشگاه کشوربا تاکید بر فعالیتهای ورزشی ۳-۱-۲ بررسی مشکلات گذران اوقات فراغت دانشجویان دانشگاه شهید چمران ———–

۴-۱-۲اوقات فراغت و شکل گیری شخصیت فرهنگی در دبیرستان تهران —-

۵-۱-۲بررسی میزان علاقه مندی و تعیین اولویت های مورد علاقه دانشجویان دانشگاه های علوم پزشکی

۶-۱-۲بررسی نحوه گذران اوقات فراغت دانشجویان پسر دانشگاه آزاد اسلامی

۷-۱-۲بررسی اوقات فراغت شهروندان شهر مشهد ——————-

جنسیت و اوقات فراغت در عرصه های زندگی شهری —————–

۲-۲فایل های انجام در خارج از کشور ————————-

۱- ۲-۲فراغت در شهر ————————————–

۲- ۲-۲اوقات فراغت جوانان ——————————–

۳- ۲-۲تئوری فراغت ————————————-

فصل سوم : چهار چوب نظری

۱-۳بررسی آراء و اندیشه های صاحب نظران———————

۱-۱-۳نظریات رایزرمن ————————————

۲-۱-۳نظریات رایت میلز ———————————–

۳-۱-۳نظریات فلوئید هاوس———————————

۴-۱-۳نظریات اسپنسر————————————-

۱-۲-۳تئوری رفتار واتسن ———————————-

۲-۲-۳تئوری انگیزه جورج هومز——————————

۳-۲-۳تئوری طبقات گرازیا ———————————

۴-۲-۳تئوری مربوط به رابطه فراغت بازی ———————-

۳-۳فرضیات فایل —————————————

۴-۳مدل تحلیلی فایل ————————————-

فصل چهارم : مبانی روش فایل

۱-۴روش فایل —————————————–

۲-۴جامعه آماری —————————————-

۳-۴واحد تحلیل ——————————————

۴-۴شیوه ی نمونه گیری ———————————–

۵-۴حجم نمونه ——————————————

۶-۴تعریف عملیاتی فایل ———————————–

فصل پنجم : یافته های فایل

فایل تاثیر فعالیت های فوق برنامه بر موفقیت تحصیلی دانشجویان دختردانشکده ادبیات و علوم انسانی دانشگاه فردوسی مشهد
فهرست جداول ——————————————

۱-۵تحلیل های تک متغیره ———————————–

۱-۱-۵ دوره تحصیلی ————————————-

۲-۱-۵ معدل کل——————————————

۳-۱-۵ وضعیت تاهل ————————————–

۴-۱-۵ رشته تحصیلی ————————————-

۵-۱-۵ شغل پدر —————————————–

۶-۱-۵ میزان تحصیلات پدر ———————————

۷-۱-۵ درآمد ماهیانه خانوار———————————

۸-۱-۵ آیا در طول سال تحصیلی به فعالیت ورزشی می پردازید؟——-

۹-۱-۵ نوع فعالیت ورزشی شما چیست؟ ————————

۱۰-۱-۵ انگیزه شما از انجام فعالیت ورزشی چیست ؟ ————–

۱۱-۱-۵ میزان رضایت شما از انجام فعالیت ورزشی چیست ؟ ———

۱۲-۱-۵ آیا در کلاس های فرهنگی ورزشی شرکت می کنید؟———-

۱۳-۱-۵ در چه کلاسهای فرهنگی و آموزشی شرکت می کنید ؟ ——–

۱۴-۱-۵ انگیزه شما از انجام این فعالیت چیست ؟ ——————

۱۵-۱-۵ میزان رضایت شما از انجام این فعالیت چیست ؟ ————

۱۶-۱-۵ آیا به فعالیت مذهبی هم می پردازید؟ ——————–

۱۷-۱-۵ نوع فعالیت مذهبی شما چیست ؟ ————————

۱۸-۱-۵ انگیزه شما از انجام این فعالیت چیست؟ ——————

۱۹-۱-۵ میزان رضایت شما از انجام این فعالیت چیست؟ ————-

۲۰-۱-۵ آیا در انجمن ها و تشکل های مذهبی شرکت می کنید؟ ——–

۲۱-۱-۵ نوع انجمنی که در آن فعالیت می کنید چیست ؟ ————-

۲۲-۱-۵ انگیزه شما از انجام این فعالیت چیست؟ ——————

۲۳-۱-۵ میزان رضایت شما از انجام این فعالیت چیست ؟ ————

۲۴-۱-۵ در اوقات فراغت به چه تفریحاتی می پردازید؟ ————–

۲-۵تحلیل های دو متغیره ———————————–

۱- ۲-۵رابطه بین دوره ی تحصیلی با میزان شرکت در فعالیت های فوق برنامه

۲- ۲-۵رابطه وضعیت تاهل با میزان شرکت در فعالیت های فوق برنامه —

۳- ۲-۵رابطه بین نوع فعالیت های فوق برنامه با موفقیت تحصیلی ——

۴- ۲-۵رابطه پایگاه اجتماعی با میزان شرکت در فعالیت های فوق برنامه –

۵- ۲-۵رابطه بین انگیزه شرکت در فعالیت های فوق برنامه با میزان شرکت در

این فعالیتها ——————————————–

۶- ۲-۵رابطه بین میزان رضایت از شرکت در فعالیت های فوق برنامه با میزان شرکت در این فعالیت ها

۷- ۲-۵رابطه بین میزان رضایت از شرکت در برنامه های فوق برنامه با موفقیت

در تحصیل ———————————————

فصل ششم : نتیجه گیری

۱-۶ نتیجه گیری —————————————–

۲-۶فایل تاثیر فعالیت های فوق برنامه بر موفقیت تحصیلی دانشجویان دختردانشکده ادبیات و علوم انسانی دانشگاه فردوسی مشهد
فهرست منابع و ماخذ ———————————–

۳-۶ضمائم ———————————————

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.