مقایسه سلامت روانی دانشجویان دانشکده علوم تربیتی و روانشناسی با دانشجویان دانشکده علوم پایه دانشگاه شهید بهشتی


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۹۷,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 مقایسه سلامت روانی دانشجویان دانشکده علوم تربیتی و روانشناسی با دانشجویان دانشکده علوم پایه دانشگاه شهید بهشتی دارای ۱۰۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقایسه سلامت روانی دانشجویان دانشکده علوم تربیتی و روانشناسی با دانشجویان دانشکده علوم پایه دانشگاه شهید بهشتی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز مقایسه سلامت روانی دانشجویان دانشکده علوم تربیتی و روانشناسی با دانشجویان دانشکده علوم پایه دانشگاه شهید بهشتی۲ ارائه میگردد

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقایسه سلامت روانی دانشجویان دانشکده علوم تربیتی و روانشناسی با دانشجویان دانشکده علوم پایه دانشگاه شهید بهشتی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقایسه سلامت روانی دانشجویان دانشکده علوم تربیتی و روانشناسی با دانشجویان دانشکده علوم پایه دانشگاه شهید بهشتی :

کارشناسی

مقایسه سلامت روانی دانشجویان دانشکده علوم تربیتی و روانشناسی با دانشجویان دانشکده علوم پایه دانشگاه شهید بهشتی

چکیده:

در‌این فایل به بررسی مقایسه سلامت روانی دانشجویان دانشکده علوم تربیتی و روانشانسی با دانشجویان دانشکده علوم پایه دانشگاه شهید بهشتی پرداخته شد سوالهای‌این فایل آن بوده است که آیا بین سلامتی روانی دانشکده علوم تربیتی با دانشجویان علوم پایه تفاوت معنی داری وجود دارد ؛ و سوال دوم به‌این شکل بود که آیا بین سلامت روانی دانشجویان پسر دانشگاه علوم تربیتی روا نشناسی با دانشجویان پسر دانشگاه علوم پایه تفاوتهای معنا داری وجود دارد ؛‌و سوال سوم به‌این شکل بود که آیا بین سلامت روانی دانشجویان دختر دانشگاه علوم تربیتی با دانشجویان دختر علوم پایه تفاوت معنی داری وجود دارد؟ و سوال چهارم به‌این مورد پرداخته بود که آیا بین سلامتی روانی دانشجویان دختر دو دانشکده با دانشجویان پسردو دانشکده تفاوت معنی داری وجود دارد؟ جامعه آماری‌این فایل همه دانشجویان دودانشکده بود که از بین‌این دانشجویان دو دانشکده تعداد ۱۰۰ نفر به ‹‹ عنوان نمونه، از هر دو دانشکده با روش نمونه برداری تصادفی ساده انتخاب شد ابزار گرد آوری اطلاعات در‌این فایل عبارت بود از آزمون سلامت روانی (scl-90-R). روش فایل در‌این فایل روش همبستگی بود. ـ آزمون t برای دو گروه مستقل.

بررسی سولات در‌این ش حاکی از آن است که ارتباط معنی داری بین سلامت روانی دانشجویان دانشکده علوم تربیتی و علوم پایه وجود نداشت و در مورد سوال دوّم و سوم هم سلامت روانی دانشجویان پسر و دانشجویان دختر دو دانشکده هم نتیجه مانند سوال اول بود یعنی تفاوت معنای داری بین سلامت روانی آنها وجود نداشت ولی در مورد سوال چهارم نتیجه بر عکس بود یعنی‌اینکه تفاوت معنای داری بین سلامت روانی دانشجویان دختر دو دانشکده در مقایسه با دانشجویان پسر دو دانشکده وجود داشت به‌این معنی که سلامت روانی دانشجویان پسر دو دانشکده بیشتر از سلامت روانی دانشجویان دختر دو دانشکده بوده است.

مقایسه سلامت روانی دانشجویان دانشکده علوم تربیتی و روانشناسی با دانشجویان دانشکده علوم پایه دانشگاه شهید بهشتی
فهرست مطالب

عنوان صفحه

فصل اوّل:

۱- مقدمه ۲

۲- بیان مسئله ۱۰

۳- سوالهای فایلی ۱۳

۴- اهداف فایل ۱۳

۵- اهمیت و ضرورت فایل ۱۴

۶- متغیرها و تعاریف مفهومی‌و عملیاتی آنها ۱۵

۷- خلاصه مباحث مطرح شده ۱۷

فصل دوم:

۸- پیشینه فایل ۱۸

۹- تاریخچه بهداشت روانی ۱۹

۱۰- تعریف سلامت روانی و نظریه های شناختی ارائه شده ۴۴

۱۱-هدف اصلی بهداشت روانی و دیدگاههای روان تحلیلگری و انسانگری در مورد بهداشت روانی ۴۴

الگوی شخصیت سالم از دیدگاه رفتارگرایی ۵۲

۱۱-الگوی شخصیت سالم از دیدگاه پرلز ۵۳

نظریه عقلانی هیجانی الیس ۵۵

۱۲-دیدگاه اریسکون در مورد مشخصات افراد سالم ۵۷

انسانها دارای شخصیت سالم از نظر الکساندر ۵۸

۱۳-دیدگاه انجمن ملی بهداشت جهان درباره افراد دارای سلامت

ذهنی و روانی ۵۹

۱۴-دیدگاه های نظری درباره سلامت روانی ۶۰

الف ـ نظریه سیستم ها ۶۰

ب ـ ودیکود اکولوژیکی ۶۲

ج ـ مفهوم تعادل حیاتی ۶۵

فصل سوم:‌

روش فایل ۶۸

طرح فایل ۶۹

انتخاب نمونه یا نمونه گیری ۷۰

جامعه آماری ۷۰

تعداد نمونه ۷۱

روش نمونه گیری ۷۱

معرفی ابزار فایل و پایایی آنها ۷۱

روش جمع آماری اطلاعات ۷۲

روش آماری ۷۳

فصل چهارم:‌

تجزیه و تحلیل آماری ۷۴

فصل پنجم:

بحث و نتیجه گیری ۸۸

پیوستها

منابع

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.