ارتباط بین باورهای فراشناختی و شیوه های تنظیم هیجان با فرسودگی تحصیلی


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 ارتباط بین باورهای فراشناختی و شیوه های تنظیم هیجان با فرسودگی تحصیلی دارای ۵۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد ارتباط بین باورهای فراشناختی و شیوه های تنظیم هیجان با فرسودگی تحصیلی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز ارتباط بین باورهای فراشناختی و شیوه های تنظیم هیجان با فرسودگی تحصیلی۲ ارائه میگردد

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی ارتباط بین باورهای فراشناختی و شیوه های تنظیم هیجان با فرسودگی تحصیلی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن ارتباط بین باورهای فراشناختی و شیوه های تنظیم هیجان با فرسودگی تحصیلی :

کارشناسی روان شناسی

ارتباط بین باورهای فراشناختی و شیوه های تنظیم هیجان با فرسودگی تحصیلی

مقدمه

ارتقای بهداشت روانی محیط دانشگاه به عنوان یکی از مهم ترین ابعاد توسعه و بهسازی منابع انسانی بوده و در چند دهه اخیر توجه سازمان های آموزشی به نیروهای سالم جسمی و فکری در موسسات آموزشگاهی را به خود جلب کرده است. از جمله سازه های کلیدی در این زمینه که باید به آن توجه شود فرسودگی تحصیلی می باشد. رفتار فرسودگی به عنوان یک موضوع شناخته شده در فایل های روان شناختی در سه دهه اخیر منجر به فایلات زیادی گردیده است (یانگ ۲۰۰۴) .با بررسی اثر بخشی خود تنظیمی گری دانشجویان به فرسودگی تحصیلی آنها دریافتند که با کاهش خود تنظیمی و تلاش های خود نظم یافته ، فرسودگی تحصیلی آنها افزایشپیدا می کند.

استیل(۲۰۰۷) ، معتقد است خود کارآمدی و راهبردهای خود تنظیمی اثر تعاملی بر یکدیگر دارند یعنی استفاده از راهبردهای خود تنظیمی منجر به موفقیت ودر نتیجه افزایش خود کارآمدی می شود، فرد مهارتهای خود را باور کرده و به آنها اعتماد می کند و در تکالیف بعدی از آنها استفاده می نماید .

مطالعات متعددی نشان داده اند که خود کارآمدی تحصیلی با کاربرد راهبردهای خود تنظیمی رابطه دارند.

از راهبردهای شناختی و خود تنظیمی بیشتری استفاده می کنند( سانگر و گانگورن،۲۰۰۹).

اعتقاد بر این است که باورهای فراشناختی مختل منجر به فرسودگی تحصیلی در دانشجویان می شود.(یان و فردریک،۲۰۱۰).همچنین یافته های نیکل (۲۰۰۶)، نشان می دهد که رابطه مثبت و معناداری بین شناخت های معیوب با فرسودگی تحصیلی وجود دارد.

بیان مسئله:

بر اساس فایلات و فایل های انجام شده می توان گفت که فرسودگی تحصیلی در موقیعت های آموزشی با ویژگی های مانند خستگی ناشی از الزمات مربوط به مطالعه و نگرش بدبینانه و بدون حساسیت نسبت به مطالعه درسی و نیز بی کفایتی و پیشرفت تحصیلی در امور درسی و تحصیلی مشخص می شود.(زانگ ۲۰۰۷). نتایج فایل های نشان می دهد فرسودگی تحصیلی از نظر ویژگی های پیشامد ها مشابه فرسودگی شغلی است(مانتال۲۰۱۰).

ارتباط بین باورهای فراشناختی و شیوه های تنظیم هیجان با فرسودگی تحصیلی
فهرست مطالب :

فصل اول

مقدمه ……………………………………………………………………………………………………………… ۶

بیان مسئله ……………………………………………………………………………………………………….. ۶

اهمیت و ضرورت فایل ………………………………………………………………………………….۸

اهداف فایل ………………………………………………………………………………………………….. ۸

متغیرهای فایل …………………………………………………………………………………………….. ۹

تعاریف نظری و عملیاتی متغیرها ……………………………………………………………………. ۹

فصل دوم

فرسودگی تحصیلی …………………………………………………………………………………………. ۱۴-۱۲

تعاریف فرسودگی تحصیلی ……………………………………………………………………………….. ۱۴

فراشناخت …………………………………………………………………………………………………………. ۱۸-۱۴

راهبردهای کنترل فراشناخت …………………………………………………………………………… ۱۹-۱۸

نظام فراشناخت ……………………………………………………………………………………………….. ۲۰-۱۹

مفاهیم اساسی فرایندهای شناختی …………………………………………………………………. ۲۱-۲۰

کاربرد فرایندهای شناختی ……………………………………………………………………………….. ۲۲-۲۱

تنظیم هیجان …………………………………………………………………………………………………….. ۲۵

تعاریف تنظیم هیجان ……………………………………………………………………………………….. ۲۷-۲۶

ویژگی های تنظیم هیجان ………………………………………………………………………………… ۲۸-۲۷

مهارت های زمینه ای تنظیم هیجان …………………………………………………………………….۲۸

مدل های تنظیم هیجان ………………………………………………………………………………………… ۳۷-۲۸

فصل سوم

مواد و روش فایل …………………………………………………………………………………………….. ۴۰-۳۷

فصل چهارم

نتایج ………………………………………………………………………………………………………………………. ۴۵-۴۰

فصل پنجم

بحث و نتیجه گیری …………………………………………………………………………………………….. ۴۹-۴۶

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.