بررسی تطبیقی تاکتیک های خبری روزنامه های آفتاب یزد و جمهوری اسلامی در نهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و همچنین بررسی عملکرد رسانه


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل پی دی اف
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : این فایل به صورت فایل PDF (پی دی اف) ارائه میگردد

 بررسی تطبیقی تاکتیک های خبری روزنامه های آفتاب یزد و جمهوری اسلامی در نهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و همچنین بررسی عملکرد رسانه دارای ۱۱۳ صفحه می باشد و دارای تنظیمات و فهرست کامل در PDF می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل پی دی اف بررسی تطبیقی تاکتیک های خبری روزنامه های آفتاب یزد و جمهوری اسلامی در نهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و همچنین بررسی عملکرد رسانه  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز بررسی تطبیقی تاکتیک های خبری روزنامه های آفتاب یزد و جمهوری اسلامی در نهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و همچنین بررسی عملکرد رسانه۲ ارائه میگردد

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل می باشد و در فایل اصلی بررسی تطبیقی تاکتیک های خبری روزنامه های آفتاب یزد و جمهوری اسلامی در نهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و همچنین بررسی عملکرد رسانه،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی تطبیقی تاکتیک های خبری روزنامه های آفتاب یزد و جمهوری اسلامی در نهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و همچنین بررسی عملکرد رسانه :

بررسی تطبیقی تاکتیک های خبری روزنامه های آفتاب یزد و جمهوری اسلامی در نهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و همچنین بررسی عملکرد رسانه

در ۱۱۳ صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc

بیان مسأله

وسایل ارتباط جمعی که امروزه به یکی از پر تاثیرگذارترین ابزارها در شکل دهی افکار عمومی و هویت جمعی تبدیل شده است، به عنوان رکن چهارم نظام های سیاسی مطرح می باشد. آنها می توانند آیینه تمام نمای عقاید، افکار و آرا مردم یک جامعه و هم چنین خاستگاه سیاستمداران را در جامعه روشن کند . اهمیت رسانه های جمعی به اندازه ای است که برخی معتقد اند رسانه ها جای احزاب سیاسی را گرفته اند زیرا این رسانه ها هستند که با ارائه تصاویر مورد نظر خود از واقعیات، در رای مردم تاثیر می گذارند.در جریان انتخابات، گروهها، احزاب و جناح های فعال سیاسی با بهره گیری از تکنولوژی های ارتباطی و اطلاعاتی و ارائه برنامه هایی برای بدست آوردن آرا بیشتر مردم، به رقابت با یکدیگر می پردازند و می کوشند تا افکار عمومی را با خواسته های خویش منطبق سازند. در کشور ما نیز که انتخابات ریاست جمهوری بر پایه رای مردم شکل می گیرد. دارای اهمیت ویژه ای می باشد.

با توجه به حساسیت نهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و حضور چهره های سر شناس و شاخص بر آن شدیم تا دیدگاه های روزنامه های جمهوری اسلامی و آفتاب یزد را در ایام تبلیغات انتخاباتی مورد بررسی و تحلیل قرار دهیم و اینکه روزنامه های مورد بررسی از چه تاکتیک های خبری استفاده کرده اند و آخر اینکه سر آغازی باشد برای محققان، به ویژه محققان علوم اجتماعی که مطبوعات را در زمانهای خاص مورد ارزیابی و تحلیل قرار دهند.

فصل اول

بیان مسأله

اهمیت و ضرورت

اهداف تحق‍یق

سوالات فایل

فرضیه های فایل

فصل دوم

کارکردهای رسانه ها

تاثیر اجتماعی ارتباطات

مطبوعات در آثار پیشگامان مطالعات ارتباط جمعی

مطبوعات در توسعه سیاسی

انتخابات Election

تعاریف گوناگون انتخابات

الف- انتخابات در آراء اندیشمندان علوم سیاسی وحقوقی

ب : انتخابات در آراء اندیشمندان جامعه شناسی

نقش و جایگاه انتخابات در جهان امروز

تاریخچه اولین انتخابات ریاست جمهوری در جهان

قوانین انتخابات ریاست جمهوری در ایران

رییس جمهور

مدت دوره ریاست جمهوری

اعلام داوطلبی برای نامزد شدن

انتخاب رئیس جمهور

طریق انتخاب

مروری برمهمترین نظام های انتخاباتی

الف- نظام انتخاباتی اکثریتی

مراحل نظام انتخاباتی اکثریتی

انتخابات اکثریتی یک مرحله ای

انتخابات اکثریتی چند مرحله ای

ب- نظام انتخاباتی تناسبی

ج- نظام انتخاباتی مختلط

بررسی دوره های انتخابات ریاست جمهوری درایران:

– دوره اول انتخابات ریاست جمهوری

– دوره دوم انتخابات ریاست جمهوری

– دوره سوم انتخابات ریاست جمهوری

– دوره چهارم انتخابات ریاست جمهوری

– دوره پنجم انتخابات ریاست جمهوری

– دوره ششم انتخابات ریاست جمهوری

– دوره هفتم انتخابات ریاست جمهوری

– دوره هشتم انتخابات ریاست جمهوری

– دوره نهم انتخابات ریاست جمهوری

برنامه ها و دیدگاههای کا ندیداهای ریاست جمهوری

اکبر هاشمی رفسنجانی

مهدی کروبی

مصطفی معین

محمد باقر قالیباف

محموداحمدی نژاد

علی اردشیرلاریجانی

محسن رضایی

محسن مهرعلیزاده

نظریه ها ی هنجاری رسانه ها

نظریه اقتدار گرا

نظریه آزادی گرا

نظریه مسئولیت اجتماعی

گزینشگری

بر جسته سازی

پیشگامان فرضیه برجسته سازی

تاکتیک های خبری

انواع تاکتیک های خبری

تاکتیک بازگشتی Blow-Back TacTic

تقابل To Refute

استناد و استشهاد پیام به منبع مورد وثوق گیرنده پیام

تظاهر به بیطرفی To Pretend Neu Trality

اعمال نفوذ روی بی طرفها و مرددها

تکه تکه کردن واقعیت و پاره حقیقت گویی

استفاده نخبگان برجسته در رسانه ها و نخبه سازی

خود افشاگری Self Criticism

اجزای تحلیل محتوا

پیشینه رو‍زنامه های مورد بررسی

روزنامه جمهوری اسلامی

روزنامه آفتاب یزد

مروری به فایلات انجام شده در جهان

مروری بر فایلات انجام شده در ایران

فصل سوم

روش فایل

تحلیل محتوا

تحلیل کمی روزنامه

مزایا و معایب تحلیل محتوا

مزایا

معایب

جامعه آماری

روش نمونه گیری و جمع آماری اطلاعات

آزمونهای آماری

ابزار اندازه گیری

فرمول محاسبه کای اسکویر عبارت است از:

واحد تحلیل

تعین متغیرها:

تعاریف عملیاتی متغیرها

روزنامه

انتخابات

بررسی تطبیقی

۳- و سر :

۴- مصاحبه و سخنرانی:

۵- بیانیه و نامه

اندازه مطلب

عامل خبربی برجسته سازی

تاکتیک های خبربی

فصل چهارم

جدول شماره ۱:

توزیع فراوانی و درصدی بر حسب سبک مطلب در روزنامه آفتاب یزد

تفسیر جدول شماره۱:

جدول شماره۲:

توزیع فراوانی و درصدی برحسب سبک مطلب در روزنامه جمهوری اسلامی

تفسیر جدول شماره ۲:

جدول شماره ۳:

توزیع فراوانی ودرصدی برحسب تاکتیک های خبری درروزنامه آفتاب یزد

تفسیر جدول شماره ۳:

جدول شماره۴:

توزیع فراوانی ودرصدی برحسب تاکتیک های خبری درروزنامه جمهوری اسلامی

تفسیر جدول شماره ۴:

جدول شماره۵:

توزیع فراوانی ودرصدی برحسب عامل خبری برجسته سازی درروزنامه آفتاب یزد

تفسیر جدول شماره ۵:

جدول شماره ۶:

توزیع فراوانی ودرصدی عامل خبری برجسته سازی در روزنامه جمهوری اسلامی

تفسیر جدول شماره ۶:

جدول شماره ۷:

مقایسه سبک مطلب در روزنامه آفتاب یزد و جمهوری اسلامی

فرضیه۱:

جدول شماره۸:

مقایسه عامل خبری برجسته سازی در روزنامه آفتاب یزد و جمهوری اسلامی

فرضیه۲:

جدول شماره ۹:

مقایسه تاکتیک های خبری در روزنامه آفتاب یزد و جمهوری اسلامی

فرضیه۳:

نمودارها

فصل پنجم

نتیجه گیری

پیشنهادات

منابع کتابها و مجلات

ضمایم

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.