مقایسه شیوع OCD (وسواس) در دو گروه دانش آموزان دختر پانزده الی هجده ساله ممتاز و ضعیف دبیرستان های منطقه شش تهران


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل پی دی اف
2120
1 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : این فایل به صورت فایل PDF (پی دی اف) ارائه میگردد

 مقایسه شیوع OCD (وسواس) در دو گروه دانش آموزان دختر پانزده الی هجده ساله ممتاز و ضعیف دبیرستان های منطقه شش تهران دارای ۵۱ صفحه می باشد و دارای تنظیمات و فهرست کامل در PDF می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل پی دی اف مقایسه شیوع OCD (وسواس) در دو گروه دانش آموزان دختر پانزده الی هجده ساله ممتاز و ضعیف دبیرستان های منطقه شش تهران  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز مقایسه شیوع OCD (وسواس) در دو گروه دانش آموزان دختر پانزده الی هجده ساله ممتاز و ضعیف دبیرستان های منطقه شش تهران۲ ارائه میگردد

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل می باشد و در فایل اصلی مقایسه شیوع OCD (وسواس) در دو گروه دانش آموزان دختر پانزده الی هجده ساله ممتاز و ضعیف دبیرستان های منطقه شش تهران،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقایسه شیوع OCD (وسواس) در دو گروه دانش آموزان دختر پانزده الی هجده ساله ممتاز و ضعیف دبیرستان های منطقه شش تهران :

مقایسه شیوع OCD (وسواس) در دو گروه دانش آموزان دختر پانزده الی هجده ساله ممتاز و ضعیف دبیرستان های منطقه شش تهران

در ۵۱ صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc

مقدمه:

فکر وسواسی[۱] یک فکر، احساس[۲]، یا حس[۳] مزاحم و تکرارشونده است. عمل وسواس فکر با رفتار خودآگاه میزان شده تکراری نظیر شمارش، یا اجتناب است. فکر وسواس موجب افزایش اضطراب شخص
می­گردد. در حالیکه انجام عمل وسواس اضطراب شخص را کاهش می­دهد. معهذا، وقتی شخص در مقابل انجام عمل وسواس مقاومت می­کند اضطراب زایش می­یابد. (سید محمدی – 1384)

شخص مبتلا به اختلال وسواس – جبری معمولاً غیرمنطقی بودن افکار وسواسی خود را درک می­کند. هم کار وسواسی و هم اعمال وسواسی برای بیمار خود[۴] شناخته می­شود. اختلال وسواس جبری می­تواند اختلالی
ناتوان­کننده باشد. چون افکار وسواسی می­توانند وقتگیر بوده و به طور قابل ملاحظه­ در برنامه معمول شخص، عملکرد حرفه­ای، فعالیت­های اجتماعی معمول، یا روابط با دوستان و اعضاء خانواده تداخل نماید. (همان منبع۱۳۸۴)

در چهارمین ویراست راهنمای تشخیص و آماری اختلالات روانی (DSM- IV) اختلال وسواس جبری افکار وسواسی توصیف شده است که شدت آنها برای اتلاف وقت یا ایجاد ناراحتی بارز یا تخریب قابل ملاحظه کافی است. افراد مبتلا به این اختلال واقف هستند که واکنش­های آنها غیرمنطقی یا نامتناسب است. (kaplan – 1196)

درمان اختلال وسواسی – جبری نمونه­ای از اثرات مثبتی است که فایل­های امروز می­تواند در زمان کوتاه روی یک اختلال داشته باشد. تا همین اواخر یعنی دهه ۱۹۸۰ اختلال وسواسی- جبری اختلال نه چندان شایع با پاسخ ضعیف نسبت درمان تلقی می­شد. امروز، معلوم شده است که اختلال وسواس جبری شایع­تر از آن است که تصور می­شد و خیلی حساس به درمان است. (Kaplan- 1996)

مقایسه شیوع OCD (وسواس) در دو گروه دانش آموزان دختر پانزده الی هجده ساله ممتاز و ضعیف دبیرستان های منطقه شش تهران
فهرست

فصل اول

مقدمه:

بیان مسئله:

پرسش و فایل:

هدف و ضرورت فایل:

فرضیه فایل:

سؤال فایل:

تعریف عملیاتی:

تعریف مفهومی:

فصل دوم

ادبیات وپیشینه فایل

تاریخچه:

سیر و پیش­آگاهی:

بررسی مقالات:

سبب­شناسی:

عوامل زیست­شناختی:

سایر داده­های زیست­شناختی:

عوامل رفتاری:

عوامل روانی-اجتماعی:

عوامل روان­پویائی:

سایر عوامل روان­پویائی:

ویژگی­های بالینی:

الگوی علائم:

سایر الگوهای علائم:

تشخیص افتراقی:

سایر اختلالات روانی:

درمان:

درمان داروئی:

سایر درمان­ها:

رفتاردرمانی:

روان درمانی:

فصل سوم

جامعه آماری و روش نمونه گیری

مقدمه:

جامعه آماری:

روش نمونه­گیری:

ابزار فایل:

روش اجرا:

روش آماری:

فصل چهارم

روش آمارگیری

آمار توصیفی :

آمار استنباطی :

جدول آزمون t

نتیجه :

فصل پنجم

بحث ونتیجه گیری وخلاصه فایل

بحث و نتیجه گیری :

محدودیت فایل :

پیشنهادات فایل :

مقایسه شیوع OCD (وسواس) در دو گروه دانش آموزان دختر پانزده الی هجده ساله ممتاز و ضعیف دبیرستان های منطقه شش تهران
فهرست منابع:

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.