بررسی اثربخشی نمایش عروسکی بر افزایش مهارت های اجتماعی دختران کم توان ذهنی آموزش پذیر ۱۲-۸ سال شهر بجنورد


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی اثربخشی نمایش عروسکی بر افزایش مهارت های اجتماعی دختران کم توان ذهنی آموزش پذیر ۱۲-۸ سال شهر بجنورد دارای ۱۱۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی اثربخشی نمایش عروسکی بر افزایش مهارت های اجتماعی دختران کم توان ذهنی آموزش پذیر ۱۲-۸ سال شهر بجنورد  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز بررسی اثربخشی نمایش عروسکی بر افزایش مهارت های اجتماعی دختران کم توان ذهنی آموزش پذیر ۱۲-۸ سال شهر بجنورد۲ ارائه میگردد

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی اثربخشی نمایش عروسکی بر افزایش مهارت های اجتماعی دختران کم توان ذهنی آموزش پذیر ۱۲-۸ سال شهر بجنورد،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی اثربخشی نمایش عروسکی بر افزایش مهارت های اجتماعی دختران کم توان ذهنی آموزش پذیر ۱۲-۸ سال شهر بجنورد :

دانلود بررسی اثربخشی نمایش عروسکی بر افزایش مهارت های اجتماعی دختران کم توان ذهنی آموزش پذیر ۱۲-۸ سال شهر بجنورد

در ۱۰۰ صفحه ورد قابل ویرایش آماده ارائه با فرمت doc همراه با فایل پاورپوینت در ۳۷ اسلاید

چکیده:

پ‍ژوهش حاضر به منظور بررسی اثربخشی نمایش عروسکی بر افزایش مهارت های اجتماعی دختران آموزش پذیر ۱۲- ۸ سال انجام شد. یکی از بارزترین مشخصات این افراد، ناتوانی برقراری ارتباط موثر با جامعه است .

مطالعه از نوع تجربی حقیقی بدون پیش تست بود.گروه نمونه این فایل متشکل از ۳۰ دختر آموزش پذیر بود که با استفاده از روش نمونه گیری تصادفی ساده انتخاب شدند که از میان آن ها ۱۵ نفر به گونه تصادفی به گروه آزمایش و بقیه به گروه کنترل تخصیص یافتند.گروه آزمایش به مدت ۸ جلسه تحت نظر محقق تحت آموزش مهارت های اجتماعی با استفاده از نمایش عروسکی قرار گرفت و گروه کنترل روند عادی کلاس را طی کرد.بعد از پایان مداخله آزمون رشد اجتماعی واینلند از مادران هر دو گروه گرفته شد و داده ها با استفاده از آزمون تی مستقل مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفت.

نتایج نشان داد که نمایش عروسکی موجب افزایش مهارت های اجتماعی ، مهارت ها ی ارتباطی و مهارت های روزمره زندگی شده ا ست(p<0/001). این نتیجه با یافته های فایل های دیگر تطابق دارد و قابلیت نمایش عروسکی را در افزایش مهارت های اجتماعی نشان می دهد.

بررسی اثربخشی نمایش عروسکی بر افزایش مهارت های اجتماعی دختران کم توان ذهنی آموزش پذیر ۱۲-۸ سال شهر بجنورد
فهرست مطالب

فصل اول ۱

مقدمه ۲

بیان مساله ۳

اهمیت و ضرورت فایل ۷

تعریف مفهومی و عملیاتی فایل ۹ متغیر مستقل ۹ متغیر وابسته ۱۰ اهداف فایل ۱۰

هدف کلی ۱۰اهداف اختصاصی ۱۰

اهداف کاربردی ۱۰

فرضیه های فایل ۱۱

فرضیه اصلی ۱۱

فرضیه های فرعی ۱۱فصل دوم ۱۲مقدمه ۱۳تاریخچه کم توانی ذهنی ۱۴تعاریف کم توانی ذهنی ۱۵ طبقه بندی کم توانی ذهنی ۲۱

کم توانان ذهنی آموزش پذیر ۲۱

کم توانان ذهنی تربیت پذیر ۲۱

کم توانان ذهنی حمایت پذیر ۲۲

طبقه بندی بر اساس دیدگاه انجمن روانپزشکی آمریکا ۲۲

طبقه بندی بر اساس دیدگاه سازمان بهداشت جهانی ۲۳

علل کم توانی ذهنی ۲۳

خصوصیات کم توانی ذهنی خفیف ۲۵

مهارت های اجتماعی ۲۶

عوامل انتخاب مهارت های اجتماعی ۲۹

آموزش مهارت های اجتماعی به کم توانان ذهنی ۲۹

نقش و اهمیت هنر ۳۱

تعریف نمایش ۳۲

خاستگاه نمایش ۳۴

نمایش به عنوان درمان ۳۶

نمایش عروسکی و انواع آن ۴۲

عروسک های سایه ای ۴۲

عروسک های دستکشی ۴۳ عروسک های میله ای ۴۳ عروسک های انگشتی ۴۴ عروسک های خیمه شب بازی و اسباب بازی های پارچه ای ۴۴

فایلات انجام شده در خارج از کشور ۴۷

فایلات انجام شده در داخل کشور ۵۳ فصل سوم ۵۸طرح فایل ۵۹جامعه آماری ۶۰

روش نمونه گیری ۶۱ ابزار فایل ۶۱

قلمروها و زیر قلمرهای واینلند ۶۳

قلمرو ارتباطی ۶۳

قلمرو مهارت های زندگی روزمره ۶۳

قلمرو اجتماعی شدن ۶۴

قلمرو مهارت های حرکتی ۶۴

قلمرو رفتارهای ناسازگار ۶۴

روش تجزیه و تحلیل داده ها ۶۵

روش اجرا ۶۵

ملاحظات اخلاقی ۷۰

فصل چهارم ۷۱

مقدمه ۷۱

آمار توصیفی ۷۱

آمار استنباطی ۷۳

فصل پنجم ۷۶

مقدمه ۷۷

بحث و نتیجه گیری ۷۷

محدودیت های فایل ۸۱

پیشنهادات فایل ۸۲

پیوست ها ۸۳

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.