تاثیر فعالیت های فوق برنامه بر موفقیت تحصیلی دانشجویان دختردانشکده ادبیات و علوم انسانی دانشگاه فردوسی مشهد


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل پی دی اف
2120
9 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : این فایل به صورت فایل PDF (پی دی اف) ارائه میگردد

 تاثیر فعالیت های فوق برنامه بر موفقیت تحصیلی دانشجویان دختردانشکده ادبیات و علوم انسانی دانشگاه فردوسی مشهد دارای ۹۷ صفحه می باشد و دارای تنظیمات و فهرست کامل در PDF می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل پی دی اف تاثیر فعالیت های فوق برنامه بر موفقیت تحصیلی دانشجویان دختردانشکده ادبیات و علوم انسانی دانشگاه فردوسی مشهد  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز تاثیر فعالیت های فوق برنامه بر موفقیت تحصیلی دانشجویان دختردانشکده ادبیات و علوم انسانی دانشگاه فردوسی مشهد۲ ارائه میگردد

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل می باشد و در فایل اصلی تاثیر فعالیت های فوق برنامه بر موفقیت تحصیلی دانشجویان دختردانشکده ادبیات و علوم انسانی دانشگاه فردوسی مشهد،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن تاثیر فعالیت های فوق برنامه بر موفقیت تحصیلی دانشجویان دختردانشکده ادبیات و علوم انسانی دانشگاه فردوسی مشهد :

دانلود کارشناسی تاثیر فعالیت های فوق برنامه بر موفقیت تحصیلی دانشجویان دختردانشکده ادبیات و علوم انسانی دانشگاه فردوسی مشهد

در ۹۷ صفحه ورد قابل ویرایش آماده ارائه با فرمت doc

مقدمه:

اوقات فراغت بخشی از ساعات زندگی روزمره ی انسانهاست که فارغ از کار و تعهدات شغلی به آن می پردازند. همچنین به زمانهایی اطلاق می شود که افراد کار ضروری برای انجام ندارند و معمولا در این مواقع جهت تفریح و سرگرمی و رفع خستگی تمایل به انجام فعالیت های فرحبخش و نشاط آور دارند. در فایل حاضر اوقات فراغت در محدوده ی جوانان مطرح می شود. چرا که نزدیک به ۲ میلیون نفر از جوانان آینده ساز کشور را قشر دانشجو تشکیل می دهند. و این دانشجویان در فردایی نه چندان دور به عنوان مدیر، پزشک ، معلم و … به کار و فعالیت می پردازند. پس طبیعیست که نحوه گذراندن اوقات فراغت این قشر نسبت به دیگر افراد جامعه حساسیت و اهمیتی مضاعف پیدا کند. به طور کلی می توان گفت که در عین حال که کار کرد اوقات فراغت در وجوه رفع خستگی و تفریح و سرگرمی اموری غیر قابل انکار هستند، عنایت به کارکرد دیگر آن که باعث پیشرفت تحصیلی نیز شود حائز اهمیت ویژه ای است. البته باید در نظر داشت که این کارکرد مورد انتظار اوقات فراغت است و چه بسا که گذران اوقات فراغت به گونه ای باشد که خلاف چنین انتظاری رخ نماید.

سوال های اساسی که در این فایل مطرح می شود بدین قرارند:

۱- انواع فعالیت های فوق برنامه ی دانشجویان در طول سال تحصیلی چیست؟

۲- نوع فعالیت ها چه تأثیری بر موفقیت تحصیلی دانشجویان دارد؟

۳- انگیزه ی دانشجو ازانجام فعالیت های فوق برنامه چیست؟

۴- میزان رضایت دانشجویان از این فعالیت ها به چه میزان است؟

۵- پایگاه اجتماعی دانشجویان چه تأثیری بر میزان و نوع این فعالیت ها دارد؟

تاثیر فعالیت های فوق برنامه بر موفقیت تحصیلی دانشجویان دختردانشکده ادبیات و علوم انسانی دانشگاه فردوسی مشهد
فهرست مطالب

فصل اول : کلیات صفحه

۱-۱ مقدمه—————————————————– ۲

۲-۱ بیان مسئله —————————————————– ۴

۳-۱ ضرورت و اهمیت فایل —————————————— ۵

۴-۱ اهداف فایل ————————————————– ۶

۵-۱ تعریف مفاهیم و اصطلاحات ————————————— ۶

۱-۵-۱ اوقات فراغت ———————————————— ۶

۱-۵-۲ اوقات فراغت در لغت —————————————— ۷

۱-۵-۳ اوقات در لغت ———————————————– ۷

۱-۵-۴ فراغت در لغت ———————————————– ۹

۱-۵-۵ موفقیت در لغت ———————————————- ۹

۱-۵-۶ موفقیت تحصیلی ———————————————- ۹

فصل دوم : پیشینه فایل

۱-۲ فایل های انجام شده در داخل کشور —————————– ۱۰

۱-۱-۲چگونگی اوقات فراغت دانشجویان دانشگاه اصفهان با تاکید برفعالیتهای ورزشی — ۱۱

۲-۱-۲ نحوه گذران اوقات فراغت دانشجویان دانشگاه کشورباتاکید بر فعالیتهای ورزشی—-۱۲

۳-۱-۲ بررسی مشکلات گذران اوقات فراغت دانشجویان دانشگاه شهید چمران ——- ۱۳

۴-۱-۲اوقات فراغت و شکل گیری شخصیت فرهنگی در دبیرستان تهران ———— ۱۴

۵-۱-۲بررسی میزان علاقه مندی و تعیین اولویت های مورد علاقه دانشجویان دانشگاه های علوم پزشکی۱۴

۶-۱-۲بررسی نحوه گذران اوقات فراغت دانشجویان پسر دانشگاه آزاد اسلامی – ۱۶

۷-۱-۲بررسی اوقات فراغت شهروندان شهر مشهد —————————- ۱۶

جنسیت و اوقات فراغت در عرصه های زندگی شهری ————————- ۱۷

۲-۲فایل های انجام در خارج از کشور ——————————— ۱۷

۱- ۲-۲فراغت در شهر ——————————————- ۱۸

۲- ۲-۲اوقات فراغت جوانان ————————————— ۱۹

۳- ۲-۲تئوری فراغت ——————————————– ۱۹

فصل سوم : چهار چوب نظری

۱-۳بررسی آراء و اندیشه های صاحب نظران—————————– ۲۱

نظریات رایزرمن

نظریات رایت میلز

نظریات فلوئید هاوس

نظریات اسپنسر

۲-۳تئوری رفتار واتسن ——————————————– ۲۸

۳-۳تئوری انگیزه جورج هومز————————————— ۲۹

۴-۳تئوری طبقات گرازیا —————————————— ۳۰

۵-۳تئوری مربوط به رابطه فراغت بازی ——————————— ۳۱

۶-۳فرضیات فایل ———————————————- ۳۲

۷-۳مدل تحلیلی فایل ——————————————– ۳۳

فصل چهارم : مبانی روش فایل

۱-۴روش فایل ———————————————— ۳۵

۲-۴جامعه آماری ———————————————— ۳۵

۳-۴واحد تحلیل ———————————————— ۳۵

۴-۴شیوه ی نمونه گیری ——————————————- ۳۵

۵-۴حجم نمونه ————————————————- ۳۶

۶-۴تعریف عملیاتی فایل —————————————– ۳۷

۷-۴اعتبار و پایایی———————————————– ۳۸

فصل پنجم : یافته های فایل

۱-۵تحلیل های تک متغیره—————————————– ۳۹

۲-۵تحلیل های دومتغیره——————————————- ۶۴

فصل ششم : نتیجه گیری

۱-۶ نتیجه گیری ———————————————— ۷۴

۲-۶ تاثیر فعالیت های فوق برنامه بر موفقیت تحصیلی دانشجویان دختردانشکده ادبیات و علوم انسانی دانشگاه فردوسی مشهد
فهرست منابع و ماخذ —————————————— ۷۶

تاثیر فعالیت های فوق برنامه بر موفقیت تحصیلی دانشجویان دختردانشکده ادبیات و علوم انسانی دانشگاه فردوسی مشهد
فهرست جداول

۱-۵تحلیل های تک متغیره

۱-۱-۵ دوره تحصیلی ——————————————– ۴۰

۲-۱-۵ معدل کل———————————————— ۴۱

۳-۱-۵ وضعیت تاهل ——————————————— ۴۲

۴-۱-۵ رشته تحصیلی ——————————————– ۴۳

۵-۱-۵ شغل پدر ———————————————— ۴۴

۶-۱-۵ میزان تحصیلات پدر —————————————- ۴۵

۷-۱-۵ درآمد ماهیانه خانوار—————————————- ۴۶

۸-۱-۵ آیا در طول سال تحصیلی به فعالیت ورزشی می پردازید؟————— ۴۷

۹-۱-۵ نوع فعالیت ورزشی شما چیست؟ ——————————– ۴۸

۱۰-۱-۵ انگیزه شما از انجام فعالیت ورزشی چیست ؟ ———————- ۴۹

۱۱-۱-۵ میزان رضایت شما از انجام فعالیت ورزشی چیست ؟ —————– ۵۰

۱۲-۱-۵ آیا در کلاس های فرهنگی ورزشی شرکت می کنید؟—————- ۵۱

۱۳-۱-۵ در چه کلاسهای فرهنگی و آموزشی شرکت می کنید ؟ ————– ۵۲

۱۴-۱-۵ انگیزه شما از انجام این فعالیت چیست ؟ ————————- ۵۳

۱۵-۱-۵ میزان رضایت شما از انجام این فعالیت چیست ؟ ——————– ۵۴

۱۶-۱-۵ آیا به فعالیت مذهبی هم می پردازید؟ ————————— ۵۵

۱۷-۱-۵ نوع فعالیت مذهبی شما چیست ؟ ——————————- ۵۶

۱۸-۱-۵ انگیزه شما از انجام این فعالیت چیست؟ ————————– ۵۷

۱۹-۱-۵ میزان رضایت شما از انجام این فعالیت چیست؟ ——————— ۵۸

۲۰-۱-۵ آیا در انجمن ها و تشکل های مذهبی شرکت می کنید؟ ————– ۵۹

۲۱-۱-۵ نوع انجمنی که در آن فعالیت می کنید چیست ؟ ——————– ۶۰

۲۲-۱-۵ انگیزه شما از انجام این فعالیت چیست؟ ————————– ۶۱

۲۳-۱-۵ میزان رضایت شما از انجام این فعالیت چیست ؟ ——————– ۶۲

۲۴-۱-۵ در اوقات فراغت به چه تفریحاتی می پردازید؟ ——————— ۶۳

۲-۵ تحلیل های دو متغیره

۱- ۲-۵ رابطه بین دوره ی تحصیلی با میزان شرکت در فعالیت های فوق برنامه —– ۶۴

۲- ۲-۵ رابطه وضعیت تاهل با میزان شرکت در فعالیت های فوق برنامه ———- ۶۵

۳- ۲-۵ رابطه بین نوع فعالیت های فوق برنامه با موفقیت تحصیلی ————– ۶۷

۴- ۲-۵ رابطه پایگاه اجتماعی با میزان شرکت در فعالیت های فوق برنامه ——– ۶۹

۵- ۲-۵ رابطه بین انگیزه شرکت در فعالیت های فوق برنامه با میزان شرکت در

این فعالیتها ——– ۷۰

۶- ۲-۵ رابطه بین میزان رضایت از شرکت در فعالیت های فوق برنامه با میزان شرکت در این فعالیت ها ۷۱

۷- ۲-۵ رابطه بین میزان رضایت از شرکت در برنامه های فوق برنامه با موفقیت

تحصیلی — ۷۲

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.