تجربیات مدون تدریس دبیر زبان انگلیسی


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل پی دی اف
2120
2 بازدید
۹۷,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : این فایل به صورت فایل PDF (پی دی اف) ارائه میگردد

 تجربیات مدون تدریس دبیر زبان انگلیسی دارای ۳۵ صفحه می باشد و دارای تنظیمات و فهرست کامل در PDF می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل پی دی اف تجربیات مدون تدریس دبیر زبان انگلیسی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز تجربیات مدون تدریس دبیر زبان انگلیسی۲ ارائه میگردد

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل می باشد و در فایل اصلی تجربیات مدون تدریس دبیر زبان انگلیسی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن تجربیات مدون تدریس دبیر زبان انگلیسی :

تجربیات مدون تدریس زبان برای ارتقا شغلی برای دبیران زبان در ۳۵ صفحه ورد قابل ویرایش آماده ارائه با فرمت doc

تجربیات مدون تدریس دبیر زبان انگلیسی

مقدمه ۲

چکیده ۴

مهارت های چهارگانه ۷

۳-مهارت خواندن reading 9

دانش واژگانی (Vocabularty) 10

۴- مهارت نوشتن (Writing) 11

مقدمه ای بر آموزش زبان انگلیسی ۱۱

روش تدریس لغات جدید : ۱۲

لغات جدید به کمک تصاویر ۱۴

روش تدریس پیشنهادی مکالمه ۱۷

مشکلات و موانع و محدودیت های مربوط به عدم فراگیری زبان انگلیسی و افت تحصیلی در زبان ۲۶

راهکارها ۲۷

نتیجه گیری ۲۹

منابع: ۳۰

مقدمه

برای اجرای مطلوب برنامه درسی لازم است درفرایندبرنامه ریزی درسیدرموردروشهای تدریس مناسب باهدفهاومحتوای برنامه درسی تصمیم گیری شود. برنامه ریزی درسی ممکن است یک روش تدریس رابرای همه برنامه درسیدرنظربگیرندویاممکن است ازچندروش به صورت ترکیبی استفاده کنند.ممکن است دانش آموزان بایک روش خاص باسهولت بیشتریمطالب رابیاموزند؛درحالی که دانش آموزان دیگرممکن است باروش دیگری بهترقادربهآموختن باشند (Maleki¸ 2006¸ p164).

ازطرفی اهمیت دانستن یک زبان خارجی وبین المللی برکسی پوشیده نیست وزبان انگلیسی یک یازپرکاربردترین زبانهای زنده دنیاست. امروزه،تقریباکمترکشوری رامی شناسیم که حداقل دربخشی ازارتباطات بین المللی خودمجبوربه استفاده اززبان انگلیسی نباشد. کشورهای پیشرفته ی دنیاکلیه ی ارتباطات ومراودات تجاری،سیاسی،فنی،اقتصادی،و… باسایرکشورهارابااستفادهاززبان انگلیسی انجام میدهند. شایددرسالهای ۱۹۴۰ وقبل ازآن،زبان انگلیسی وتدریس ویادگیری آن ازچنین اهمیتی برخوردارنبود،امابعدازجنگهای جهانی اول ودوم ودرپی گسترش فعالیتهای مختلف کشورهای انگلیسی زبان،به ویژه ایالات متحده آمریکادرعرصه جهان،تدریس ویادگیری زبان انگلیسی دراغلب کشورهارایج گردید(Fahim& Haghani¸2005¸ p2).

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.