بررسی رابطه فرهنگ سازمانی و میزان به کارگیری فناوری اطلاعات و ارتباطات در ادارات آموزش و پرورش شمال خوزستان
توجه : این فایل به صورت فایل PDF (پی دی اف) ارائه میگردد
بررسی رابطه فرهنگ سازمانی و میزان به کارگیری فناوری اطلاعات و ارتباطات در ادارات آموزش و پرورش شمال خوزستان دارای ۷۷ صفحه می باشد و دارای تنظیمات و فهرست کامل در PDF می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل پی دی اف بررسی رابطه فرهنگ سازمانی و میزان به کارگیری فناوری اطلاعات و ارتباطات در ادارات آموزش و پرورش شمال خوزستان کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
این پروژه توسط مرکز بررسی رابطه فرهنگ سازمانی و میزان به کارگیری فناوری اطلاعات و ارتباطات در ادارات آموزش و پرورش شمال خوزستان۲ ارائه میگردد
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل می باشد و در فایل اصلی بررسی رابطه فرهنگ سازمانی و میزان به کارگیری فناوری اطلاعات و ارتباطات در ادارات آموزش و پرورش شمال خوزستان،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن بررسی رابطه فرهنگ سازمانی و میزان به کارگیری فناوری اطلاعات و ارتباطات در ادارات آموزش و پرورش شمال خوزستان :
بررسی رابطه فرهنگ سازمانی و میزان به کارگیری فناوری اطلاعات و ارتباطات در ادارات آموزش و پرورش شمال خوزستان
این با فرمت Word بوده و قابل ویرایش است و همچنین آماده پرینت می باشد.
۱-۱- مقدمه
دوران جدید که به عصر اطلاعات موسوم است، دوران فناوری اطلاعات و ارتباطات می باشد، بشر امروز جامعه ای مبتنی بر فناوری اطلاعات و ارتباطات (ICT ) را تجربه می کند که از ویژگیهای خاص خود برخوردار است. چنین جامعه ای را جامعه اطلاعاتی می گویند (صرافی زاده، ۱۳۸۳ ، ص ۵).
جامعه اطلاعاتی جامعه ای است که در آن زندگی اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی افراد جامعه به فناوری اطلاعات و ارتباطات وابسته است و جامعه ای است که در آن مردم در محل کار ، منزل و حتی در اماکن تفریحی از این تکنولوژی حداکثر استفاده را می¬برند.
بر خلاف دوران گذشته که اطلاعات و تکنولوژی در اختیار صاحب نظران فن و صنایع قرار داشت و مشروعیت آن نیز به تایید و تصدیق آنان مرتبط بود در جامعه جدید اطلاعات تکنولوژیستها علمای اجتماعی و مردم معمولی نیز مرتبط با تکنولوژی اطلاعاتی قرار گرفته و بخشی از زندگی روزمره آنان شده است. زیرا اطلاعات و اخبار در گروه نیازهای اساسی همه مردم قرار گرفته است و تولیدات آن استفاده همه جانبه دارد. در حالی که در دوران گذشته استفاده از تکنولوژی مرتبط با قشر خاصی بود و فراگیری زیادی نداشت (آذرخش، مهراد،۱۳۸۳،ص ۲۵).
ویژگیدیگر جامعه اطلاعاتی کالا شدن اطلاعات است، اطلاعات کالا شده و به مدد تکنولوژی های جدید ارتباطی در دسترس هر کسی که طالب آن باشد قرار می گیرد. در این گونه جوامع مفاهیم سنتی موجود در زمینه هایی چون اقتصاد، آموزش ، کسب و کار، مدیریت و تجارت دچار تحول می گردد. با گذر از عصر صنعتی و ورود به عصر اطلاعات و به گفته الوین تافلر (عصر دانایی) نیاز روزافزون بشر برای آموزش متفاوت تر با آنچه در گذشته بوده است بیشتر حس می شود در همین راستا تکنولوژی اطلاعات و ارتباطات که به طور فزاینده ای در حال گسترش است می¬تواند به نحو مطلوبی تمامی امور زندگی را تحت تاثیر قرار دهد (احمدی نژاد ، ۱۳۷۹ ، ص ۲۴).
نیروی انسانی به عنوان مهمترین منبع اصلی سازمان بااستفاده از اطلاعات، فناوری، مواد، تجهیزات و بودجه و… به تولید کالا و خدمات بپردازد و در صورتی که درست عمل کند سازمان نیز از عملکرد خوبی برخوردار خواهد شد.
لذا سازمان از طریق توجه به فرهنگ و شناخت فرهنگ موجود سازمان و تجزیه و تحلیل آن و خلق ارزش های مناسب در حمایت از فرهنگ مطلوب می تواند در راستای به کار گیری مؤثر فناوری اطلاعات
بررسی رابطه فرهنگ سازمانی و میزان به کارگیری فناوری اطلاعات و ارتباطات در ادارات آموزش و پرورش شمال خوزستان
فهرست مطالب
فصل اول: کلیات فایل
۱-۱ مقدمه : ۱
۲-۱ بیان مسأله ۲
۳-۱ اهمیت وضرورت فایل: ۳
۴-۱ انگیزه فایلگر: ۴
۵-۱ هدف فایل: ۵
۶-۱ سوالات فایل: ۶
۷-۱ تعاریف نظری وعملیاتی متغیرهای فایل ۷
فصل دوم: مروری بر ادبیات فایل
۱-۲مبانی نظری فایل ۹
۱-۱-۲ فرهنگ سازمانی ۹
۲-۱-۲تعاریف فرهنگ سازمانی: ۱۰
۳-۱-۲اهمیت فرهنگ سازمانی ۱۱
۴-۱-۲ خصوصیات فرهنگ سازمانی ۱۱
۵-۱-۲منابع فرهنگ ۱۲
۶-۱-۲شیوه پیدایش فرهنگ ۱۲
۷-۱-۲انواع فرهنگ سازمانی ۱۳
۸-۱-۲رابطه فرهنگ سازمانی با رضایت شغلی ۱۴
۹-۱-۲ رابطه فرهنگ و ساختارسازمان ۱۵
۱۰-۱-۲ فرهنگ سازمانی و توسعه ۱۵
۱۱-۱-۲ نقش فرهنگ سازمانی در مدیزیت دانش ۱۵
۱۲-۱-۲ رابطه فناوری و فرهنگ ۱۶
۱۳-۱-۲ الگوی اساسی برای تبیین وتشریح فرهنگ سازمانی ۱۷
۲-۲ فناوری اطلاعات و ارتباطات ۱۹
۱-۱-۲ تاریخچه فناوری اطلاعات و ارتباطات ۱۹
۲-۲-۲ مفهوم فناوری اطلاعات و ارتباطات: ۲۰
۳-۲-۲ چیستی فناوری ۲۲
۴-۲-۲ تقسیم بندی کشورهای جهان ۲۳
۵-۲-۲کاربردهای فناوری اطلاعات: ۲۴
۱-۵-۲-۲ پول الکترونیکی۲ ۲۴
۲-۵-۲-۲ تجارت الکترونیکی ۲ ۲۴
۳-۵-۲-۲ دولت الکترونیکی ۱ ۲۵
۴-۵-۲-۲ نشر الکترونیک ۲ ۲۵
۶-۲-۲ شاخص های فناوری اطلاعات و ارتباطات ۲۶
۷-۲-۲ اینترنت ۲۸
۳-۲ پیشینه فایل ۲۸
فصل سوم :روش اجرای فایل ۳۱
۳-۱ مقدمه ۳۲
۳-۲نوع و روش فایل ۳۲
۳-۳ جامعه آماری ۳۳
۴-۳-نمونه آماری ۳۳
۵-۳ روش نمونه گیری ۳۳
۶-۳ ابزارجمع آوری داده ها ۳۴
فصل چهارم ۳۵
تجزیه و تحلیل دادهها ۳۵
۱-۴ مقدمه ۳۶
۲-۴اطلاعات عمومی ۳۶
۳-۴ توصیف داده ها ۳۸
۴-۴ تحلیل داده ها ۴۹
۱-۴-۴ سوالات اصلی فایل ۴۹
۲-۴-۴ سوالات فرعی فایل ۵۱
فصل پنجم
نتیجهگیری و پیشنهادات ۶۶
۱-۵ بحث و نتیجه گیری ۶۷
۱-۱-۵ تفسیر سوال اصلی فایل ۶۷
۲-۱-۵ سوالات فرعی فایل ۶۸
۲-۵ نتیجه گیری ۷۱
۳-۵ محدودیت ها و مشکلات فایل ۷۲
۴-۵ پیشنهادات فایل ۷۳
بررسی رابطه فرهنگ سازمانی و میزان به کارگیری فناوری اطلاعات و ارتباطات در ادارات آموزش و پرورش شمال خوزستان
فهرست منابع ۷۴
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.