بررسی رابطه فرهنگ سازمانی و میزان به کارگیری فناوری اطلاعات و ارتباطات در ادارات آموزش و پرورش شمال خوزستان


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : این فایل به صورت فایل PDF (پی دی اف) ارائه میگردد

 بررسی رابطه فرهنگ سازمانی و میزان به کارگیری فناوری اطلاعات و ارتباطات در ادارات آموزش و پرورش شمال خوزستان دارای ۷۷ صفحه می باشد و دارای تنظیمات و فهرست کامل در PDF می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل پی دی اف بررسی رابطه فرهنگ سازمانی و میزان به کارگیری فناوری اطلاعات و ارتباطات در ادارات آموزش و پرورش شمال خوزستان  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز بررسی رابطه فرهنگ سازمانی و میزان به کارگیری فناوری اطلاعات و ارتباطات در ادارات آموزش و پرورش شمال خوزستان۲ ارائه میگردد

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل می باشد و در فایل اصلی بررسی رابطه فرهنگ سازمانی و میزان به کارگیری فناوری اطلاعات و ارتباطات در ادارات آموزش و پرورش شمال خوزستان،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی رابطه فرهنگ سازمانی و میزان به کارگیری فناوری اطلاعات و ارتباطات در ادارات آموزش و پرورش شمال خوزستان :

بررسی رابطه فرهنگ سازمانی و میزان به کارگیری فناوری اطلاعات و ارتباطات در ادارات آموزش و پرورش شمال خوزستان

این با فرمت Word بوده و قابل ویرایش است و همچنین آماده پرینت می باشد.

۱-۱- مقدمه

دوران جدید که به عصر اطلاعات موسوم است، دوران فناوری اطلاعات و ارتباطات می باشد، بشر امروز جامعه ای مبتنی بر فناوری اطلاعات و ارتباطات (ICT ) را تجربه می کند که از ویژگیهای خاص خود برخوردار است. چنین جامعه ای را جامعه اطلاعاتی می گویند (صرافی زاده، ۱۳۸۳ ، ص ۵).

جامعه اطلاعاتی جامعه ای است که در آن زندگی اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی افراد جامعه به فناوری اطلاعات و ارتباطات وابسته است و جامعه ای است که در آن مردم در محل کار ، منزل و حتی در اماکن تفریحی از این تکنولوژی حداکثر استفاده را می¬برند.

بر خلاف دوران گذشته که اطلاعات و تکنولوژی در اختیار صاحب نظران فن و صنایع قرار داشت و مشروعیت آن نیز به تایید و تصدیق آنان مرتبط بود در جامعه جدید اطلاعات تکنولوژیستها علمای اجتماعی و مردم معمولی نیز مرتبط با تکنولوژی اطلاعاتی قرار گرفته و بخشی از زندگی روزمره آنان شده است. زیرا اطلاعات و اخبار در گروه نیازهای اساسی همه مردم قرار گرفته است و تولیدات آن استفاده همه جانبه دارد. در حالی که در دوران گذشته استفاده از تکنولوژی مرتبط با قشر خاصی بود و فراگیری زیادی نداشت (آذرخش، مهراد،۱۳۸۳،ص ۲۵).

ویژگی‌دیگر جامعه اطلاعاتی کالا شدن اطلاعات است، اطلاعات کالا شده و به مدد تکنولوژی های جدید ارتباطی در دسترس هر کسی که طالب آن باشد قرار می گیرد. در این گونه جوامع مفاهیم سنتی موجود در زمینه هایی چون اقتصاد، آموزش ، کسب و کار، مدیریت و تجارت دچار تحول می گردد. با گذر از عصر صنعتی و ورود به عصر اطلاعات و به گفته الوین تافلر (عصر دانایی) نیاز روزافزون بشر برای آموزش متفاوت تر با آنچه در گذشته بوده است بیشتر حس می شود در همین راستا تکنولوژی اطلاعات و ارتباطات که به طور فزاینده ای در حال گسترش است می¬تواند به نحو مطلوبی تمامی امور زندگی را تحت تاثیر قرار دهد (احمدی نژاد ، ۱۳۷۹ ، ص ۲۴).

نیروی انسانی به عنوان مهمترین منبع اصلی سازمان بااستفاده از اطلاعات، فناوری، مواد، تجهیزات و بودجه و… به تولید کالا و خدمات بپردازد و در صورتی که درست عمل کند سازمان نیز از عملکرد خوبی برخوردار خواهد شد.

لذا سازمان از طریق توجه به فرهنگ و شناخت فرهنگ موجود سازمان و تجزیه و تحلیل آن و خلق ارزش های مناسب در حمایت از فرهنگ مطلوب می تواند در راستای به کار گیری مؤثر فناوری اطلاعات

بررسی رابطه فرهنگ سازمانی و میزان به کارگیری فناوری اطلاعات و ارتباطات در ادارات آموزش و پرورش شمال خوزستان
فهرست مطالب

فصل اول: کلیات فایل

۱-۱ مقدمه : ۱

۲-۱ بیان مسأله ۲

۳-۱ اهمیت وضرورت فایل: ۳

۴-۱ انگیزه فایلگر: ۴

۵-۱ هدف فایل: ۵

۶-۱ سوالات فایل: ۶

۷-۱ تعاریف نظری وعملیاتی متغیرهای فایل ۷

فصل دوم: مروری بر ادبیات فایل

۱-۲مبانی نظری فایل ۹

۱-۱-۲ فرهنگ سازمانی ۹

۲-۱-۲تعاریف فرهنگ سازمانی: ۱۰

۳-۱-۲اهمیت فرهنگ سازمانی ۱۱

۴-۱-۲ خصوصیات فرهنگ سازمانی ۱۱

۵-۱-۲منابع فرهنگ ۱۲

۶-۱-۲شیوه پیدایش فرهنگ ۱۲

۷-۱-۲انواع فرهنگ سازمانی ۱۳

۸-۱-۲رابطه فرهنگ سازمانی با رضایت شغلی ۱۴

۹-۱-۲ رابطه فرهنگ و ساختارسازمان ۱۵

۱۰-۱-۲ فرهنگ سازمانی و توسعه ۱۵

۱۱-۱-۲ نقش فرهنگ سازمانی در مدیزیت دانش ۱۵

۱۲-۱-۲ رابطه فناوری و فرهنگ ۱۶

۱۳-۱-۲ الگوی اساسی برای تبیین وتشریح فرهنگ سازمانی ۱۷

۲-۲ فناوری اطلاعات و ارتباطات ۱۹

۱-۱-۲ تاریخچه فناوری اطلاعات و ارتباطات ۱۹

۲-۲-۲ مفهوم فناوری اطلاعات و ارتباطات: ۲۰

۳-۲-۲ چیستی فناوری ۲۲

۴-۲-۲ تقسیم بندی کشورهای جهان ۲۳

۵-۲-۲کاربردهای فناوری اطلاعات: ۲۴

۱-۵-۲-۲ پول الکترونیکی۲ ۲۴

۲-۵-۲-۲ تجارت الکترونیکی ۲ ۲۴

۳-۵-۲-۲ دولت الکترونیکی ۱ ۲۵

۴-۵-۲-۲ نشر الکترونیک ۲ ۲۵

۶-۲-۲ شاخص های فناوری اطلاعات و ارتباطات ۲۶

۷-۲-۲ اینترنت ۲۸

۳-۲ پیشینه فایل ۲۸

فصل سوم :روش اجرای فایل ۳۱

۳-۱ مقدمه ۳۲

۳-۲نوع و روش فایل ۳۲

۳-۳ جامعه آماری ۳۳

۴-۳-نمونه آماری ۳۳

۵-۳ روش نمونه گیری ۳۳

۶-۳ ابزارجمع آوری داده ها ۳۴

فصل چهارم ۳۵

تجزیه و تحلیل داده‌ها ۳۵

۱-۴ مقدمه ۳۶

۲-۴اطلاعات عمومی ۳۶

۳-۴ توصیف داده ها ۳۸

۴-۴ تحلیل داده ها ۴۹

۱-۴-۴ سوالات اصلی فایل ۴۹

۲-۴-۴ سوالات فرعی فایل ۵۱

فصل پنجم

نتیجه‌گیری و پیشنهادات ۶۶

۱-۵ بحث و نتیجه گیری ۶۷

۱-۱-۵ تفسیر سوال اصلی فایل ۶۷

۲-۱-۵ سوالات فرعی فایل ۶۸

۲-۵ نتیجه گیری ۷۱

۳-۵ محدودیت ها و مشکلات فایل ۷۲

۴-۵ پیشنهادات فایل ۷۳

بررسی رابطه فرهنگ سازمانی و میزان به کارگیری فناوری اطلاعات و ارتباطات در ادارات آموزش و پرورش شمال خوزستان
فهرست منابع ۷۴

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.