بررسی میزان تفکر ابداعی دانش آموزان پای سوم دبیرستان شهر تهران از دیدگاه دبیران


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی میزان تفکر ابداعی دانش آموزان پای سوم دبیرستان شهر تهران از دیدگاه دبیران دارای ۱۶۵ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی میزان تفکر ابداعی دانش آموزان پای سوم دبیرستان شهر تهران از دیدگاه دبیران  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز بررسی میزان تفکر ابداعی دانش آموزان پای سوم دبیرستان شهر تهران از دیدگاه دبیران۲ ارائه میگردد

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی میزان تفکر ابداعی دانش آموزان پای سوم دبیرستان شهر تهران از دیدگاه دبیران،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی میزان تفکر ابداعی دانش آموزان پای سوم دبیرستان شهر تهران از دیدگاه دبیران :

بررسی میزان تفکر ابداعی دانش آموزان پای سوم دبیرستان شهر تهران از دیدگاه دبیران
فهرست مطالب

عنوان صفحه

بررسی میزان تفکر ابداعی دانش آموزان پای سوم دبیرستان شهر تهران از دیدگاه دبیران
فهرست نمودار ها…………………………………………………………………… و

بررسی میزان تفکر ابداعی دانش آموزان پای سوم دبیرستان شهر تهران از دیدگاه دبیران
فهرست جدول ها ……………………………………………………………………. ز

چکید فایل

فصل اول : مقدمه فایل

مقدمه …………………………………………………………………………….. ۲

بیان مسأله…………………………………………………………………………. ۴

اهمیت موضوع فایل…………………………………………………………….. ۵

هدف فایل ……………………………………………………………………… ۷

سؤالات فایل …………………………………………………………………… ۷

تعریف نظری و عملیاتی متغیرها……………………………………………………. ۸

فصل دوم : پیشین فایل

مقدمه …………………………………………………………………………….. ۱۱

رویکردهای آموزش و پرورش ………………………………………………………. ۱۲

بافت جدید آموزش و پرورش……………………………………………………….. ۱۶

مشخصات آموزش و پرورش در قرن ۲۱…………………………………………….. ۱۸

– ویژگیهای نظامهای آموزشی جهت آماده سازی دانش آموزان برای قرن ۲۱……….. ۱۹

– نگاه جدید به فراگیران در قرن ۲۱……………………………………………….. ۲۲

– ویژگیهای مدارس برای ورود به قرن ۲۱………………………………………….. ۲۳

– برنام درسی و مدارس در قرن ۲۱……………………………………………….. ۲۴

تأثیر جهانی شدن بر آموزش……………………………………………………….. ۳۱

– محورهای تغییر………………………………………………………………….. ۳۱

– امور مالی ……………………………………………………………………. ۳۱

– بازار کار …………………………………………………………………….. ۳۱

– آموزش ……………………………………………………………………… ۳۲

– فناوری اطلاعات …………………………………………………………….. ۳۲

– شبکه های جهانی اطلاعات ………………………………………………….. ۳۲

نقشهای فرهنگی و سیاسی آموزش و پرورش در عصر جهانی شدن ………………… ۳۵

پیامدها و چالشهای جهانی شدن بر تعلیم و تربیت …………………………………. ۳۷

– به سوی مدارس بهتر ………………………………………………………… ۴۳

– مسئولیت پذیری ……………………………………………………………. ۴۴

– رهبران آموزشی ، پذیرش تغییر و تکنولوژی………………………………….. ۴۴

– اثربخشی مدارس ……………………………………………………………. ۴۵

اصول حاکم بر تحولات جهانی آموزش و پرورش …………………………………… ۴۷

عوامل مژثر برای رویارویی با انقلاب آموزشی ………………………………………. ۴۸

حیطه های تربیت شهروندان قرن ۲۱………………………………………………. ۵۲

آموزش متوسطه : تقاطعهای زندگی ……………………………………………….. ۵۲

چهار ستون تعلیم و تربیت ………………………………………………………… ۵۶

مهارتهای قرن بیست و یکم ……………………………………………………. ۵۷

– سواد عصر دیجیتال …………………………………………………………. ۵۸

– تفکر ابداعی …………………………………………………………………. ۵۸

– مهارتهای ارتباطی …………………………………………………………… ۵۸

– بهره وری بالا ………………………………………………………………… ۵۸

انواع سواد …………………………………………………………………………. ۵۹

– سواد علمی…………………………………………………………………… ۶۰

– مقوله و ویژگیها …………………………………………………………….. ۶۰

تفکر ………………………………………………………………………………. ۶۲

سبکهای تفکر ……………………………………………………………………… ۶۲

اصول سبکهای تفکر………………………………………………………………… ۶۳

تفکر انتقادی………………………………………………………………………. ۶۴

تفکر انتقادی و خلاّق………………………………………………………………. ۶۷

سوابق فایلی ……………………………………………………………………. ۷۰

پیشین داخلی…………………………………………………………………. ۷۰

پیشین خارجی ……………………………………………………………….. ۷۲

فصل سوم : روش فایل

مقدمه …………………………………………………………………………….. ۷۵

روش فایل ……………………………………………………………………… ۷۵

جامع آماری ………………………………………………………………………. ۷۵

نمونه و روش نمونه گیری …………………………………………………………. ۷۵

ابزار جمع آوری اطلاعات …………………………………………………………. ۷۶

روش جمع آوری اطلاعات …………………………………………………………. ۷۷

پایایی و روایی ابزار فایل…………………………………………………………. ۷۷

روش آماری تحلیل داده ها ………………………………………………………… ۷۸

فصل چهارم : تحلیل داده های فایلی

مقدمه …………………………………………………………………………….. ۸۰

تجزیه و تحلیل اطلاعات……………………………………………………………. ۸۱

تحلیل توصیفی ……………………………………………………………………. ۹۰

تحلیل استنباطی…………………………………………………………………….. ۹۶

فصل پنجم : نتایج فایل

بحث و نتیجه گیری ……………………………………………………………….. ۱۰۱

محدودیت های فایل…………………………………………………………….. ۱۱۲

پیشنهادهای فایل……………………………………………………………….. ۱۱۲

بررسی میزان تفکر ابداعی دانش آموزان پای سوم دبیرستان شهر تهران از دیدگاه دبیران
فهرست منابع ………………………………………………………………………

پیوست ها ………………………………………………………………………….

چکیده به زبان انگلیسی ……………………………………………………………

بررسی میزان تفکر ابداعی دانش آموزان پای سوم دبیرستان شهر تهران از دیدگاه دبیران
فهرست نمودارها

عنوان صفحه

نمودار ۲-۱ : نمودار الگوی پرورش خلاّقیت………………………………………… ۶۹

نمودار ۴-۱ : نمودار ستونی توزیع فراوانی تأهل دبیران بر حسب جنسیت………….. ۸۱

نمودار ۴-۲ : نمودار ستونی توزیع فراوانی تحصیلات دبیران بر حسب جنسیت……… ۸۲

نمودار ۴-۳ : نمودار ستونی توزیع فراوانی میزان سابق خدمت دبیران بر حسب جنسیت۸۳

نمودار ۴-۴ : نمودار هیستوگرام توزیع فراوانی نمرات سازگاری دانش آموزان……….. ۸۴

نمودار ۴-۵ : نمودار هیستوگرام توزیع فراوانی نمرات کنجکاوی دانش آموزان……….. ۸۵

نمودار ۴-۶ : نمودار هیستوگرام توزیع فراوانی نمرات خودرهبری دانش آموزان……… ۸۶

نمودار ۴-۷ : نمودار هیستوگرام توزیع فراوانی نمرات تفکر برتر دانش آموزان …………….. ۷۸

نمودار ۴-۸ : نمودار هیستوگرام توزیع فراوانی نمرات ریسک پذیری دانش آموزان……… ۸۸

نمودار ۴-۹ : نمودار هیستوگرام توزیع فراوانی نمرات خلاّقیت دانش آموزان……………….. ۸۹

نمودار ۴-۱۰ : نمودار ستونی توزیع فراوانی مهارت سازگاری دانش آموزان …………………. ۹۰

نمودار ۴-۱۱ : نمودار ستونی توزیع فراوانی مهارت کنجکاوی دانش آموزان ……………….. ۹۱

نمودار ۴-۱۲ : نمودار ستونی توزیع فراوانی مهارت خودرهبری دانش آموزان …………….. ۹۲

نمودار ۴-۱۳ : نمودار ستونی توزیع فراوانی مهارت تفکر برتر دانش آموزان………………….. ۹۳

نمودار ۴-۱۴ : نمودار ستونی توزیع فراوانی مهارت ریسک پذیری دانش آموزان ………… ۹۴

نمودار ۴-۱۵ : نمودار ستونی توزیع فراوانی مهارت دانش آموزان خلاّقیت دانش آموزان۹۵

نمودار ۴-۱۶ : مقایس میانگین شاخصهای تفکر ابداعی در دانش آموزان……………………… ۹۹

بررسی میزان تفکر ابداعی دانش آموزان پای سوم دبیرستان شهر تهران از دیدگاه دبیران
فهرست جداول

عنوان صفحه

جدول ۲-۱ : الگوی تغییر تدریس از سنتّی به جدید ……………………………………………………. ۳۴

جدول ۲-۲ : مقایس الگوی قدیمی آموزش و پروش به الگوی جدید آموزش و پروش… ۳۵

جدول ۲-۳ : مقایس یادگیری در قرن ۲۱ با قرن ۲۰-۱۹……………………………………………… ۵۱

جدول ۲-۴ : مقوله ها و ویژگی های سواد علمی…………………………………………………………….. ۶۰

جدول ۳-۱ : تعداد منطقه ، مدرسه و دبیران شرکت کننده در فایل………………………. ۷۶

جدول ۳-۲ : تعداد و شمار سؤالات پرسشنامه فایل…………………………………………………. ۷۷

جدول ۳-۳ : میزان اعتبار آزمون و هر یک از شاخصها…………………………………………………… ۷۸

جدول ۴-۱ : توزیع فراوانی جنسیت . تأهل ……………………………………………………………………. ۸۱

جدول ۴-۲ : توزیع فراوانی جنسیت . تحصیلات …………………………………………………………… ۸۲

جدول ۴-۳ : توزیع فراوانی جنیست . سابقه ………………………………………………………………….. ۸۳

جدول ۴-۴ : خلاصه محاسبات شاخصهای توصیفی سازگاری دانش آموزان ……………….. ۸۴

جدول ۴-۵ : خلاصه محاسبات شاخصهای توصیفی کنجکاوی دانش آموزان……………….. ۸۵

جدول ۴-۶ : خلاصه محاسبات شاخصهای توصیفی خودرهبری دانش آموزان…………….. ۸۶

جدول ۴-۷ : خلاصه محاسبات شاخصهای توصیفی تفکر برتر دانش آموزان………………… ۸۷

جدول۴-۸ : خلاصه محاسبات شاخصهای توصیفی ریسک پذیری دانش آموزان…………. ۸۸

جدول ۴-۹ : خلاصه محاسبات شاخصهای توصیفی خلاّقیت دانش آموزان…………………. ۸۹

جدول ۴-۱۰ : توزیع فراوانی مهارت کنجکاوی دانش آموزان…………………………………………. ۹۰

جدول ۴-۱۱ : توزیع فراوانی مهارت کنجکاوی دانش آموزان…………………………………………. ۹۱

جدول ۴-۱۲ : توزیع فراوانی مهارت خودرهبری دانش آموزان………………………………………. ۹۲

جدول ۴-۱۳ : توزیع فراوانی مهارت تفکر برتر دانش آموزان………………………………………….. ۹۳

جدول ۴-۱۴ : توزیع فراوانی مهارت ریسک پذیری دانش آموزان………………………………….. ۹۴

جدول ۴-۱۵ : توزیع فراوانی مهارت خلاّقیت دانش آموزان…………………………………………… ۹۵

جدول ۴-۱۶ : خلاصه محاسبات تحلیل واریانس مکرر مهارت دانش آموزان ………………. ۹۶

جدول ۴-۱۷ : خلاصه محاسبات مقایسه های جفتی ( تعقیبی بونفرونی )…………………… ۹۷

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.