مقایسه دبیرستان های دخترانه دولتی و غیرانتفاعی منطقه نمونه تهران از نظر میزان برخورداری از ویژگیهای سازمان یادگیرنده
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقایسه دبیرستان های دخترانه دولتی و غیرانتفاعی منطقه نمونه تهران از نظر میزان برخورداری از ویژگیهای سازمان یادگیرنده دارای ۱۶۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقایسه دبیرستان های دخترانه دولتی و غیرانتفاعی منطقه نمونه تهران از نظر میزان برخورداری از ویژگیهای سازمان یادگیرنده کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
این پروژه توسط مرکز مقایسه دبیرستان های دخترانه دولتی و غیرانتفاعی منطقه نمونه تهران از نظر میزان برخورداری از ویژگیهای سازمان یادگیرنده۲ ارائه میگردد
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقایسه دبیرستان های دخترانه دولتی و غیرانتفاعی منطقه نمونه تهران از نظر میزان برخورداری از ویژگیهای سازمان یادگیرنده،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقایسه دبیرستان های دخترانه دولتی و غیرانتفاعی منطقه نمونه تهران از نظر میزان برخورداری از ویژگیهای سازمان یادگیرنده :
مقایسه دبیرستان های دخترانه دولتی و غیرانتفاعی منطقه نمونه تهران از نظر میزان برخورداری از ویژگیهای سازمان یادگیرنده
فهرست مطالب
فصل اول: کلیات فایل
تعریف و بیان مسأله
اهمیت مسأله
هدف فایل
سوالات فایل
تعریف عملیاتی متغیرهای فایل
فصل دوم: ادبیات فایل
بخش اول: پیشینه نظری فایل
سیر تحولات نظریههای سازمان ومدیریت
سابقه سازمان یادگیرنده
تئوری یادگیری سازمانی
تعاریفی از یادگیری سازمانی
سازمان یادگیرنده
یادگیری سازمانی و سازمان یادگیرنده
نقش مکاتب فکری در سازمان یادگیرنده و یادگیری سازمانی
اصول سازمانهای فراگیر از نظر «پیترسنج»
تفاوت سازمانهای یادگیرنده با سازمانهای سنتی
بررسی و مقایسه نظریه پیترسنج با نظریه صاحبنظران دیگر
چگونه یک سازمان یادگیرنده با سازمانهای دیگر متفاوت است؟
اجزای سازنده سازمان یادگیرنده
سازمان یادگیرنده در آینده
راهبردهای ایجاد و گسترش سازمان یادگیرنده
راهکارهای اجرایی سازمانهای یادگیرنده
مزایای ایجاد سازمان یادگیرنده
تغیرات ساختاری لازم براساس سازمان یادگیرنده در درون سازمان موجود (مدارس)
مدارس یادگیرنده
ویژگیهای مدرسه یادگیرنده
مقایسه مدارس دولتی و غیرانتفاعی
بخش دوم: بررسی پیشینه فایل
نتیجهگیری
فصل سوم: روش فایل
روش فایل
جامعه آماری
نمونه و روش نمونهگیری
روش جمعآوری اطلاعات
روش تجزیه و تحلیل دادهها
فصل چهارم: تجزیه وتحلیل یافتهها
اطلاعات توصیفی گروه نمونه
جمعبندی
فصل پنجم: نتیجهگیری و پیشنهادات
بحث و نتیجهگیری
محدودیتهای فایلی
مقایسه دبیرستان های دخترانه دولتی و غیرانتفاعی منطقه نمونه تهران از نظر میزان برخورداری از ویژگیهای سازمان یادگیرنده
فهرست منابع
ضمائم – پرسشنامه و
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.