مقایسه دبیرستان های دخترانه دولتی و غیرانتفاعی منطقه نمونه تهران از نظر میزان برخورداری از ویژگی‌های سازمان یادگیرنده


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۹۷,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 مقایسه دبیرستان های دخترانه دولتی و غیرانتفاعی منطقه نمونه تهران از نظر میزان برخورداری از ویژگی‌های سازمان یادگیرنده دارای ۱۶۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقایسه دبیرستان های دخترانه دولتی و غیرانتفاعی منطقه نمونه تهران از نظر میزان برخورداری از ویژگی‌های سازمان یادگیرنده  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز مقایسه دبیرستان های دخترانه دولتی و غیرانتفاعی منطقه نمونه تهران از نظر میزان برخورداری از ویژگی‌های سازمان یادگیرنده۲ ارائه میگردد

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقایسه دبیرستان های دخترانه دولتی و غیرانتفاعی منطقه نمونه تهران از نظر میزان برخورداری از ویژگی‌های سازمان یادگیرنده،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقایسه دبیرستان های دخترانه دولتی و غیرانتفاعی منطقه نمونه تهران از نظر میزان برخورداری از ویژگی‌های سازمان یادگیرنده :

مقایسه دبیرستان های دخترانه دولتی و غیرانتفاعی منطقه نمونه تهران از نظر میزان برخورداری از ویژگی‌های سازمان یادگیرنده
فهرست مطالب

فصل اول: کلیات فایل

تعریف و بیان مسأله

اهمیت مسأله

هدف فایل

سوالات فایل

تعریف عملیاتی متغیرهای فایل

فصل دوم: ادبیات فایل

بخش اول: پیشینه نظری فایل

سیر تحولات نظریه‌های سازمان ومدیریت

سابقه سازمان یادگیرنده

تئوری یادگیری سازمانی

تعاریفی از یادگیری سازمانی

سازمان یادگیرنده

یادگیری سازمانی و سازمان یادگیرنده

نقش مکاتب فکری در سازمان یادگیرنده و یادگیری سازمانی

اصول سازمان‌های فراگیر از نظر «پیترسنج»

تفاوت سازمانهای یادگیرنده با سازمان‌های سنتی

بررسی و مقایسه نظریه پیترسنج با نظریه صاحبنظران دیگر

چگونه یک سازمان یادگیرنده با سازمان‌های دیگر متفاوت است؟

اجزای سازنده سازمان یادگیرنده

سازمان یادگیرنده در آینده

راهبردهای ایجاد و گسترش سازمان یادگیرنده

راهکارهای اجرایی سازمان‌های یادگیرنده

مزایای ایجاد سازمان یادگیرنده

تغیرات ساختاری لازم براساس سازمان یادگیرنده در درون سازمان موجود (مدارس)

مدارس یادگیرنده

ویژگی‌های مدرسه یادگیرنده

مقایسه‌ مدارس دولتی و غیرانتفاعی

بخش دوم: بررسی پیشینه فایل

نتیجه‌گیری

فصل سوم: روش فایل

روش فایل

جامعه آماری

نمونه و روش نمونه‌گیری

روش جمع‌آوری اطلاعات

روش تجزیه و تحلیل داده‌ها

فصل چهارم: تجزیه وتحلیل یافته‌ها

اطلاعات توصیفی گروه نمونه

جمع‌بندی

فصل پنجم: نتیجه‌گیری و پیشنهادات

بحث و نتیجه‌گیری

محدودیت‌های فایلی

مقایسه دبیرستان های دخترانه دولتی و غیرانتفاعی منطقه نمونه تهران از نظر میزان برخورداری از ویژگی‌های سازمان یادگیرنده
فهرست منابع

ضمائم – پرسشنامه و

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.