بررسی نقش مدیریت عملکرد در افزایش کارایی کارکنان


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی نقش مدیریت عملکرد در افزایش کارایی کارکنان دارای ۵۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی نقش مدیریت عملکرد در افزایش کارایی کارکنان  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز بررسی نقش مدیریت عملکرد در افزایش کارایی کارکنان۲ ارائه میگردد

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی نقش مدیریت عملکرد در افزایش کارایی کارکنان،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی نقش مدیریت عملکرد در افزایش کارایی کارکنان :

بررسی نقش مدیریت عملکرد در افزایش کارایی کارکنان

چکیده فایل

این فایل در ۵ فصل تنظیم شده است. فصل اول طرح فایل : که شامل موضوع , اهمیت و فایده فایل , علت و هدف فایل , طرح مسئله , فرضیه ها , تعریف واژه ها , روش فایل , موانع و محدودیت های فایل می باشد. فصل دوم مروری بر ادبیات موضوع یا پیشینه فایل : که در این فصل با استفاده از منابع موجود , سابقه بحث به صورت منظم و بر اساس مسیر تکاملی تاریخی آن ارائه می شود که ممکن است شامل تعاریف برخی مفاهیم , نظریات , مدل ها و تاریخچه می باشد . فصل سوم انتخاب حجم نمونه با توجه به ویژگی های جامعه آماری می باشد. فصل چهارم شامل تجزیه و تحلیل اطلاعات بر اساس اطلاعات جمع آوری شده و فرضیه ها و یافته های فایل می باشد. فصل پنجم خلاصه و نتیجه گیری فایل می باشد که در این فصل اقدام به نظریه پردازی می شود. نتایج حاصل از این فایل نشان دهنده ی این واقعیت است که امروزه مدیریت عملکرد تبدیل به ابزارهایی استراتژیک برای پیشبرد اهداف و ایجاد مزیت رقابتی و بالا بردن کارایی کارکنان در سازمان، نقش بسزایی را ایفا می کنند. در پایان هم پیوست ها، منابع و مأخذ و پرسشنامه فایل آورده شده است.

بررسی نقش مدیریت عملکرد در افزایش کارایی کارکنان
فهرست مطالب

عنوان صفحه

فصل اول : کلیات فایل ۱

۱-۱ مقدمه ۲

۱-۲ بیان مسأله ۳

۱-۳ ضرورت و اهمیت فایل ۴

۱-۴ اهداف فایل ۵

۱-۵ فرضیات فایل ۵

۱-۶ سوالات فایل ۵

۱-۷ روش انجام فایل ۶

۱-۸ محدودیت های فایل ۶

۱-۹ واژگان کلیدی ۶

۱-۹-۱ مدیریت ۶

۱-۹-۲ کارایی ۶

۱-۹-۳ مدیریت عملکرد ۷

۱-۹-۴ کارکنان ۷

فصل دوم : ادبیات و پیشینه فایل ۸

۲-۱ مقدمه ۹

۲-۲ تعریف مدیریت ۱۰

۲-۳ نظریه نقش های مدیریتی ۱۰

۲-۴ سطوح مختلف مدیریت ۱۱

۲-۵ مفهوم کارایی ۱۴

۲-۶ تعریف کارایی ۱۴

۲-۷ رابطه کارآیی با بهره ‌وری و اثربخشی ۱۵

۲-۸ عوامل مؤثر در کارآیی ۱۶

۲-۹ تعریف مدیریت عملکرد ۱۷

۲-۱۰ اهمیت مدیریت عملکرد ۱۸

۲-۱۱ اصول مدیریت عملکرد ۱۹

۲-۱۲ عوامل مؤثردر توفیق مدیریت عملکرد ۱۹

۲-۱۳ فرایند مدیریت عملکرد ۲۰

۲-۱۴ مزایای مدیریت عملکرد ۲۲

۲-۱۵ معایب مدیریت عملکرد ۲۳

۲-۱۶ پیشینه فایل ۲۴

۲-۱۷ اهمیت پیشینه در فایلات ۲۵

فصل سوم : روش های انجام فایل ۲۷

۳-۱ مقدمه ۲۸

۳-۲ روش انجام فایل ۲۸

۳-۳ جامعه آماری ۲۹

۳-۴ نحوه ی تعیین حجم نمونه و روش نمونه گیری ۲۹

۳-۵ روش گردآوری اطلاعات ۲۹

۳-۶ ابزار گردآوری اطلاعات ۳۰

۳-۷ روایی و پایایی ابزار جمع آوری داده ها ۳۰

۳-۷- ۱ روایی ۳۰

۳-۷-۲ پایایی ۳۱

۳-۷-۲-۱ ضریب آلفای کرونباخ ۳۲

۳-۷-۲-۲ ضریب پایایی تنصیف ۳۲

۳-۸ روش تجزیه و تحلیل دادها ۳۳

فصل چهارم : تجزیه و تحلیل اطلاعات ۳۴

۴-۱ مقدمه ۳۵

۴-۲ تجزیه و تحلیل داده ها ۳۵

۴-۳ تحلیل های توصیفی ۳۶

۴-۳-۱ جدول و نمودارمربوط به جنسیت پاسخ دهندگان ۳۶

۴-۳-۲ جدول و نمودارمربوط به سن پاسخ دهندگان ۳۷

۴-۳-۳ جدول و نمودارمربوط به سابقه خدمت پاسخ دهندگان ۳۸

۴-۳-۴ نمودارمربوط به سطح تحصیلات پاسخ دهندگان ۳۹

۴-۴ تجزیه و تحلیل استنباطی ۴۰

۴-۵ آزمون فرضیه ها ۴۱

۴-۵-۱ آزمون فرضیه اول ۴۱

۴-۵-۲ آزمون فرضیه دوم ۴۲

۴-۵-۳ آزمون فرضیه سوم ۴۳

۴-۶ خلاصه فصل چهارم ۴۴

فصل پنجم : نتیجه گیری و پیشنهادات ۴۶

۵-۱ مقدمه ۴۷

۵-۲ نتیجه گیری ۴۸

۵-۲-۱ نتیجه گیری از فرضیه اول ۴۸

۵-۲-۲ نتیجه گیری از فرضیه دوم ۴۸

۵-۲-۳ نتیجه گیری از فرضیه سوم ۴۹

۵-۳ نتیجه گیری کلی ۴۹

۵-۴ راهکار ها و پیشنهادات ۴۹

( منــــابع و مــــأخذ ) ۵۱

پرسشنامه ۵۳

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.