بررسی و تجزیه و تحلیل مشتری مداری در شرکت سیسکو


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
4 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی و تجزیه و تحلیل مشتری مداری در شرکت سیسکو دارای ۹۷ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی و تجزیه و تحلیل مشتری مداری در شرکت سیسکو  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز بررسی و تجزیه و تحلیل مشتری مداری در شرکت سیسکو۲ ارائه میگردد

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی و تجزیه و تحلیل مشتری مداری در شرکت سیسکو،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی و تجزیه و تحلیل مشتری مداری در شرکت سیسکو :

بررسی و تجزیه و تحلیل مشتری مداری در شرکت سیسکو

در ۸۹ صفحه ورد قایل ویرایش آماده ارائه با فرمت doc

چکیده فایل

این فایل در ۵ فصل تنظیم شده است. فصل اول طرح فایل : که شامل موضوع ، اهمیت و فایده فایل ، علت و هدف فایل ، طرح مسئله ، فرضیه ها ، تعریف واژه ها و روش فایل می باشد. فصل دوم مروری بر ادبیات موضوع یا پیشینه فایل که در این فصل با استفاده از منابع موجود, سابقه بحث به صورت منظم و بر اساس مسیر تکاملی تاریخی آن ارائه می شود که ممکن است شامل تعاریف برخی مفاهیم , نظریات , مدل ها و تاریخچه می باشد . فصل سوم انتخاب حجم نمونه با توجه به ویژگی های جامعه آماری می باشد. فصل چهارم شامل تجزیه و تحلیل اطلاعات بر اساس اطلاعات جمع آوری شده و فرضیه ها و یافته های فایل می باشد. فصل پنجم خلاصه و نتیجه گیری فایل می باشد که در این فصل اقدام به نظریه پردازی می شود. لذا در این فایل با بررسی ادبیات علمی و فایلی ، مشتری مداری در شرکت سیسکو مورد بررسی و تجزیه و تحلیل قرار گرفته است. یافته های این فایل نشان داد ؛ عواملی مانند تناسب کالا با خواسته و نیازمشتری، زمان دریافت کالا، دریافت خدمات پس از فروش و استفاده از تجارت الکترونیک ، رضایت مندی مشتریان را تحت تأثیر قرار می دهند. در پایان هم پیوست ها ، منابع و مأخذ و پرسشنامه فایل آورده شده است.

بررسی و تجزیه و تحلیل مشتری مداری در شرکت سیسکو
فهرست مطالب

عنوان صفحه

فصل اول : کلیات فایل

۱-۱ مقدمه ۲

۱-۲ بیان مساله ۳

۱-۳ اهمیت و ضرورت فایل ۳

۱-۴ اهداف فایل ۴

۱-۵ فرضیات فایل ۵

۱-۶ روش انجام فایل ۵

۱-۷ واژگان کلیدی ۶

۱-۷-۱ کیفیت مناسب کالا ۶

۱-۷-۲ تناسب کالا با خواسته و نیاز مشتری ۶

۱-۷-۳ زمان دریافت کالا ۶

۱-۷-۴ تجارت الکترونیک ۶

فصل دوم : ادبیات و پیشینه فایل

۲-۱ مقدمه ۸

۲-۲ مشتری ۸

۲-۳ انواع مشتری ۹

۲-۴ گروه بندی مشتریان ۹

۲-۵ تاریخچه مشتری مداری ۱۱

۲-۶ رضایت مشتری ۱۲

۲-۶-۱ تاثیر رضایت مشتری در کسب و کار ۱۲

۲-۷ الفبای مشتری مداری چیست؟ ۱۳

۲-۸ ایجاد رضایت مشتری ۱۴

۲-۹ شناسایی انتظارات مشتری ۱۵

۲-۱۰ شناسایی نیاز واقعی مشتری ۱۶

۲-۱۱ سنجش رضایت مشتری ۱۷

۲-۱۲ طراحی کالا و خدمات براساس نیاز ها و انتظارات مشتری ۱۷

۲-۱۳ تولید و تحویل براساس طراحی انجام شده ۱۸

۲-۱۴ مدیریت انتظارات مشتری ۱۸

۲-۱۵ سازمان مشتری مدار ۱۹

۲-۱۶ دلایل اهمیت مشتریان برای سازمان ۱۹

۲-۱۷ لزوم مشتری مداری ۲۰

۲-۱۸ مدیریت ارتباط با مشتری CRM 21

۲-۱۸-۱ تعریف مدیریت ارتباط با مشتریان ۲۱

۲-۱۸-۲ انواع مدیریت ارتباط با مشتری ۲۳

۲-۱۸-۳ دامنه مدیریت ارتباط مشتری می توان سه سطح را در مدیریت ارتباط مشتری مشخص کرد : ۲۵

۲-۱۸-۴ اصول و اهداف بازاریابی رابطه مند و مدیریت ارتباط با مشتری ۲۷

۲-۱۸-۵ نقش تکنولوژی در بازاریابی رابطه مند و مدیریت ارتباط با مشتری ۲۸

۲-۱۸-۶ کاربردهای بازاریابی رابطه مند و مدیریت ارتباط با مشتری ۳۰

۲-۱۹ تعریف باشگاه مشتریان ۳۲

۲-۱۹-۱ انواع مدل های باشگاه مشتریان ۳۳

۲-۱۹-۲ مزایای باشگاه مشتریان: ۳۵

۲-۱۹-۳ برنامه های وفاداری مشتریان: ۳۶

۲-۱۹-۴ عوامل موفقیت در یک باشگاه مشتریان: ۳۷

۲-۱۹-۵ گام های ایجاد باشگاه مشتریان: ۳۷

۲-۲۰ مقدمه ای بر شرکت سیسکو ۴۱

۲-۲۱ تاریخچه شرکت سیسکو ۴۱

۲-۲۲ موفقیت سیسکو با توجه به شاخص‌های CRM 44

۲-۲۴ بازاریابی رابطه ایدر سیسکو ۴۷

۲-۲۵ ویژگی ‌های بازاریابی انبوه و بازاریابی رابطه‌ای ۴۸

۲-۲۶ مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) در سیسکو ۴۹

۲-۲۷ مزایای CRMدر شرکت سیسکو ۴۹

فصل سوم : روش های انجام فایل

۱-۳ مقدمه ۵۷

۳-۲ روش انجام فایل ۵۸

۳-۳ جامعه آماری ۵۸

۳-۴ نحوه ی تعیین حجم نمونه و روش نمونه گیری ۵۹

۳-۵ روش گردآوری اطلاعات ۶۰

۳-۶ ابزار گردآوری اطلاعات ۶۰

۳-۷ روایی و پایایی ابزار جمع آوری داده ها ۶۱

۳-۷- ۱ روایی ۶۱

۳-۷-۲ پایایی ۶۱

۳-۷-۲-۱ ضریب آلفای کرونباخ ۶۳

۳-۷-۲-۲ ضریب پایایی تنصیف ۶۳

۳-۸ روش تجزیه و تحلیل داده ها ۶۴

۳-۹ قلمرو موضوعی فایل ۶۴

۳-۱۰ چارچوب نظری فایل ۶۴

فصل چهارم : تجزیه و تحلیل داده های فایل

۴-۱ مقدمه ۶۶

۴-۲ تجزیه و تحلیل داده ها ۶۷

۴-۳ تحلیل های توصیفی ۶۷

۴-۳-۱ جدول و نمودارمربوط به جنسیت پاسخ دهندگان ۶۸

۴-۳-۲ جدول و نمودارمربوط به سن پاسخ دهندگان ۶۹

۴-۳-۳ جدول و نمودارمربوط به سابقه خدمت پاسخ دهندگان ۷۰

۴-۳-۴ نمودارمربوط به سطح تحصیلات پاسخ دهندگان ۷۱

۴-۴ تجزیه و تحلیل استنباطی ۷۲

۴-۵ آزمون فرضیه ها ۷۲

۴-۵-۱ آزمون فرضیه اول ۷۳

۴-۵-۲ آزمون فرضیه دوم ۷۵

۴-۵-۳ آزمون فرضیه سوم ۷۶

۴-۵-۴ آزمون فرضیه چهارم ۷۷

۴-۶ خلاصه فصل چهارم ۷۹

فصل پنجم : نتیجه گیری و پیشنهادات

۵-۱ مقدمه ۸۱

۵-۲ نتیجه گیری از فرضیه ها ۸۱

۵-۲-۱ نتیجه گیری از فرضیه اول ۸۱

۵-۲-۲ نتیجه گیری از فرضیه دوم ۸۲

۵-۲-۳ نتیجه گیری از فرضیه سوم ۸۲

۵-۲-۴ نتیجه گیری از فرضیه چهارم ۸۳

۵-۳ نتیجه گیری کلی از فایل ۸۳

۵-۴ راهکار ها و پیشنهادات ۸۵

۵-۵ پیشنهادات به محققین آینده ۸۵

( منــــابع و مــــآخذ ) ۸۷

پرسشنامه ۸۹

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.