گزارش کارآموزی بانک اطلاعاتی برای سالن رنگ ایران‌ خودرو


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
5 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 گزارش کارآموزی بانک اطلاعاتی برای سالن رنگ ایران‌ خودرو دارای ۶۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد گزارش کارآموزی بانک اطلاعاتی برای سالن رنگ ایران‌ خودرو  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز گزارش کارآموزی بانک اطلاعاتی برای سالن رنگ ایران‌ خودرو۲ ارائه میگردد

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی گزارش کارآموزی بانک اطلاعاتی برای سالن رنگ ایران‌ خودرو،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن گزارش کارآموزی بانک اطلاعاتی برای سالن رنگ ایران‌ خودرو :

گزارش کارآموزی بانک اطلاعاتی برای سالن رنگ ایران‌ خودرو

در ۵۷ صفحه ورد قابل ویرایش آماده ارائه با فرمت doc

تاریخچه تأسیس ایران خودرو :

شرکت سهامی عام کارخانجات صنعتی ایران خودرو با هدف انجام امور تولیدی و صنعتی برای تأسیس کارخانجات اتوبوس سازی و ساخت قطعات و لوازم مختلف اتومبیل و تولید محصولاتی از این قبیل در تاریخ ۲۷ مرداد ۱۳۴۱ با سرمایه تولید یکصد میلیون ریال و تعداد یک هزار سهم یکهزار ریالی به ثبت رسید.در سال ۱۳۴۱ عملاً فعالیّت خود را با تولید اتوبوس آغاز کرد.

ایران خودرو از اولین شرکتهایی بود که قانون گسترش مالکیت واحدهای تولیدی را به نحو کامل اجرا کرد و ۴۹ درصد سهام آن به کارکنان و مردم واگذار شد.

براساس اعلام سازمان مالی در مرداد ماه سال ۱۳۷۲ سرمایه شرکت بالغ بر ۵۷ میلیارد ریال و تعداد سهام ۵۷ میلیارد سهم بوده است و کل سهام متعلق به سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران است.

ساخت سواری :

براساس پروانه مورخ ۲۵ اسفندماه سال ۱۳۴۴ وزارت اقتصاد (صنایع و معادن) به کارخانجات صنعتی ایران ناسیونال (ایران خودرو فعلی) اجاره داده شد.در مورد ساخت اتوبوس پیکان اقدام کند.

اجازه تأسیس کارخانه ساخت اتومبیل سواری از نوع چهار سیلندر در تارخ ۲۰/۶/۱۳۵۶ به این شرکت داده شد.شرکت فوق سپس براساس قراردادی با کارخانه Lotus انگلستان وابسته به گستره گرایسلر موفق به دریافت مجوز مونتاژ نوعی اتومبیل « هیلمن هانتر » و ساخت آن در ایران به نام پیکان شد.

اولین اتومیبل در سال ۱۳۴۶ ساخته شد.پیکان بود که در دو مدل « دولوکس » و « کارلوکس » به بازار عرضه می شد.در این سال وانت پیکان و تاکسی هم به آن اضافه شد.در سال ۱۳۵۰ و ۱۳۵۱ شش مدل پیکان تولید می شد : مولوکس، وانت، کار، جوانان، تاکسی و اتوماتیک.

پس از تعطیلی خطوط تولیدی شرکت تالبوت و لغو قرارداد بین آنان برای تأمین قطعات قوای محرکه که در سال ۱۳۶۴ استمرار تولید پیکان در داخل کشور در دستور کار قرار گرفت.

با تولید پیکان ۱۶۰۰ عملکرد پیکان بهبود یافت و در مصرف سوخت آن به میزان ۳۰ درصد کاسته شد و قدرت خودرو نیز به میزان تقریبی ۲۰ درصد افزایش یافت: خط تولید پیکان ۱۶۰۰ در تاریخ ۱۳/۹/۱۳۶۹ توسط ریاست جمهوری کشورمان افتتاح شد.

با توجه به قدمت طراحی بدنه پیکان و خارج از رده بودن تکنولوژی ساخت آن و نیاز شدید به سرمایه گذاری مجدد برای قالب های بدنه و تجهیزات مورد نیاز، ایران خودرو تصمیم گرفت از سال ۱۳۶۸ « پژو ۴۰۵ » را در مدل های GLX , GL تولید کند.

این خودرو در سال ۱۹۸۷ میلادی با مدرنترین تکنولوژی آن زمان به عنوان جدیدترین مدل توسط پژو به بازار عرضه شد و در سال ۱۹۸۸ میلادی به عنوان جدیدترین و بهترین اتومبیل سال اروپا و همچنین به عنوان اتومبیل وارداتی به آمریکا انتخاب شد.

حط جدید تولید پژو ۴۰۵ نیز در تاریخ ۱۳/۹/۱۳۶۹ توسط رئیس جمهور افتتاح شد.در ادامه مطالعات لازم برای توسعه ساخت داخل ایران خودرو اقدام به خرید بخشی از ماشین آلات تولیدی شرکت تالبوت کرد تا پس از بازسازی و راه اندازی از آنها برای آموزش تکنولوژی نیروی انسانی، ارتقاء و تعمیق تکنولوژی خودروسازی و فعالیت فنی مهندسی مربوطه در کارخانه های ایرانی تولید قطعات یدکی قوای محرکه پیکان های موجود و تولید قطعات یدکی خودروهای آتی استفاده کند.

ساخت مینی بوس :

در سال ۱۳۴۴ ساخت و تولید مینی بوس مدل ۳۰۹ و کرمر در مجتمع شمال شرکت آغاز شد با به بازار آمدن مدل مینی بوس ۳۰۹ مرسدس بنز در اروپا در سال ۱۳۴۷.ایران ناسیونال (ایران خودرو فعلی) تولید مدل قدیمی مینی بوس را تعطیل و مدل ۵۰۴ جدید را به بازار عرضه کرد.

محصول جدید این کارخانه به نام مینی بوس ۳۰۹ سقف بلند تحت عنوان « سینما سیار » طراحی در تاریخ ۳۰/۶/۱۳۶۹ راه اندازی و اولین نمونه آن تولید شد.

محصول جدید کارخانه مینی بوس سازی به نام « کاروان پاک » به منظور ارائه در هجدهمین نمایشگاه بین المللی تهران با استفاده از موتور و شاسی مینی بوس ۵۰۸ سقف بلند و در تاریخ ۱۶/۶ ۱۳۷۱ اولین نمونه آن تولید شد.

ساخت اتوبوس :

تولید اتوبوس در این کارخانه، از سال ۱۳۴۲ با ساخت اتوبوس مدل بنز، تحت لیسانس بنز آلمان آغاز شد.در سال ۱۳۴۹ با بهره برداری از خط جدید اتوبوس های مدل ۳۰۲ مرسدس بنز ظرفیت تولید به ۶ دستگاه در روز افزایش یافت.

به منظور نوسازی کارخانه اتوبوس سازی و بهره گیری از تکنولوژی پیشرفته و برای افزایش کیفیت و تعداد اتوبوس با استانداردهای جدید از سال ۱۳۶۱ افزایش تعداد اتوبوس زیر نظر سازمان مهندسی ایران خودرو در سالنی به مساحت ۴۸۰۰۰ متر مربع آغاز و سپس کارخانه با نظارت سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران ادامه یافت.

به علت قدیمی بودن اتوبوس های شهری تولید شده مطالعه و فایل اتوبوس شهری جدید از سال ۱۳۶۷ با همکاری مرسدس بنز شروع شد و در نتیجه در نیمه دوم سال ۱۳۶۸، پس از یک و نیم سال مطالعه اولین نمونه آن در معرض دید نمایشگاهی قرار گرفت.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.