بررسی رضایت مردم از کارایی و کیفیت خدمات سازمان حمل و نقل عمومی (مطالعه موردی: شهر یزد)


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی رضایت مردم از کارایی و کیفیت خدمات سازمان حمل و نقل عمومی (مطالعه موردی: شهر یزد) دارای ۹ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی رضایت مردم از کارایی و کیفیت خدمات سازمان حمل و نقل عمومی (مطالعه موردی: شهر یزد)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی رضایت مردم از کارایی و کیفیت خدمات سازمان حمل و نقل عمومی (مطالعه موردی: شهر یزد)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی رضایت مردم از کارایی و کیفیت خدمات سازمان حمل و نقل عمومی (مطالعه موردی: شهر یزد) :

تعداد صفحات :۹

چکیده مقاله:

رشد سریع شهرنشینی در کشورهای جهان به خصوص کشورهای در حال توسعه در چند دهه اخیر باعث افزایش مشکلات شهر ها به خصوص در زمینه حمل و نقل عمومی شده است. از سوی دیگر با افزایش سریع وسایل نقلیه موتوری و بالا رفتن نرخ مالکیت خودرو در شهرهای کشورمان، مشکلات زیادی همچون تراکم ترافیکی و عواقب ناشی از آن مانند افزایش میزان آلودگی هوا را به دنبال داشته است. همچنین نبود توازن بین عرضه و تقاضا در سیستم حمل و نقل شهری، نبود برنامه ریزی مناسب در حمل و نقل درون شهری و به روز نبودن با دستاور های جدید حمل و نقل جهان، تشدید و تداوم مشکلات حمل و نقل درون شهری و مسیله تراکم ترافیکی فشرده را به دنبال خواهد داشت. از این رو معضل مذکور از چالش های اساسی فرا روی برنامه ریزی شهری در حال حاضر می باشد که دست یابی به توسعه پایدار شهری را دچار مشکل کرده است. بدین ترتیب زندگی در محیط های شهری را دشوار کرده و از رفاه و آسایش شهروندان کاسته است. استفاده از حمل و نقل عمومی راهکار مطلوبی برای تحقق توسعه پایدار شهری است. یکی از راه کارهای تشویق اقشار متوسط به استفاده بیشتر از خدمات حمل و نقل عمومی، ارتقاء جذابیت آن براساس سلیقه و خواست استفاده کنندگان است و بر همین اساس، تامین رضایت مسافرین از معیارهای تعیین کننده موفقیت سیستم های حمل و نقل عمومی است. این مقاله با هدف بررسی رضایت مردم از کارایی و کیفیت خدمات سازمان حمل و نقل عمومی شهر یزد ارایه شده و تلاش می کند تا به بررسی عوامل موثر بر میزان رضایت مردم از عملکرد این سازمان بپردازد. داده های مورد نیاز در این تحقیق به وسیله پرسش نامه تهیه شده است و از روش های آماری به ارزیابی این موضوع پرداخته است.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.