بررسی تاثیر عوامل محیطی در فضاهای آموزشی بر افزایش سلامت روان در کودکان نمونه موردی مدرسه ابتدایی فیض و دکتر حسابی در شیراز


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی تاثیر عوامل محیطی در فضاهای آموزشی بر افزایش سلامت روان در کودکان نمونه موردی مدرسه ابتدایی فیض و دکتر حسابی در شیراز دارای ۱۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی تاثیر عوامل محیطی در فضاهای آموزشی بر افزایش سلامت روان در کودکان نمونه موردی مدرسه ابتدایی فیض و دکتر حسابی در شیراز  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی تاثیر عوامل محیطی در فضاهای آموزشی بر افزایش سلامت روان در کودکان نمونه موردی مدرسه ابتدایی فیض و دکتر حسابی در شیراز،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی تاثیر عوامل محیطی در فضاهای آموزشی بر افزایش سلامت روان در کودکان نمونه موردی مدرسه ابتدایی فیض و دکتر حسابی در شیراز :

تعداد صفحات :۱۲

چکیده مقاله:

شخصیت آدمی متاثر از فضایی است که در دوران کودکی آن را تجربه کرده است از این رو فضاهای آموزشی به دلیل این که بیش تر اوقات کودکان در آن سپری می شود از اهمیت بالایی در سلامت روان آنان برخوردار است . متاسفانه فضاهایی که برای آموزش و رشد اجتماعی کودکان خلق می شوند ، به ابعاد مختلف وجودی کودک توجه ندارند و با ادراکات ، فعالیت ها و نیاز های مخاطبان آن هماهنگ نیستند . هدف کلی این پژوهش رسیدن به فاکتور های محیطی فضاهای آموزشی است که بیشترین تاثیر را در افزایش سلامت روان کودکان دارا می باشد . روش این نوشتار از نوع توصیفی ، تحلیلی بوده و جهت گردآوری اطلاعات از دو نمونه پرسشنامه با طیف لیکرت و پرسشنامه ی تصویری از دانش آموزان استفاده شده است . پس از بررسی و تحلیل ۵ فاکتور اصلی در زمینه بهبود سلامت روان ، موثرترین عوامل شناسایی شده و سپس خصوصیات فضاهای معماری متناسب با این عوامل دسته بندی گردید . از آن جا که تاکنون به بررسی رابطه ی بین فضاهای آموزشی و متغیر های محیطی و سلامت روان پرداخته نشده امید است که این تحقیق راهگشا باشد . نتایج کار بیانگر این است که عامل خودپنداری ، که به معنی شناخت خود و توانایی ها می باشد و دارای زیر مجموعه های عزت نفس ، مهارت های اجتماعی ، رشد شخصیت ،خود مختاری ، تسلط بر محیط ،گسترش مرکز توجه کودکان است به عنوان مهم ترین فاکتور تاثیر گذار در طراحی فضاهای آموزشی محسوب می گردد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.