مقاله ظرفیت برشی تیرهای پیش تنیده پلها با شرایط استاتیکی مختلف و استفاده از پیش تنیدگی قایم


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله ظرفیت برشی تیرهای پیش تنیده پلها با شرایط استاتیکی مختلف و استفاده از پیش تنیدگی قایم دارای ۱۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله ظرفیت برشی تیرهای پیش تنیده پلها با شرایط استاتیکی مختلف و استفاده از پیش تنیدگی قایم  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله ظرفیت برشی تیرهای پیش تنیده پلها با شرایط استاتیکی مختلف و استفاده از پیش تنیدگی قایم،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله ظرفیت برشی تیرهای پیش تنیده پلها با شرایط استاتیکی مختلف و استفاده از پیش تنیدگی قایم :

مقاله ظرفیت برشی تیرهای پیش تنیده پلها با شرایط استاتیکی مختلف و استفاده از پیش تنیدگی قایم که چکیده‌ی آن در زیر آورده شده است، در زمستان ۱۳۸۹ در پژوهشنامه حمل و نقل از صفحه ۳۳۱ تا ۳۴۰ منتشر شده است.
نام: ظرفیت برشی تیرهای پیش تنیده پلها با شرایط استاتیکی مختلف و استفاده از پیش تنیدگی قایم
این مقاله دارای ۱۰ صفحه می‌باشد، که برای تهیه‌ی آن می‌توانید بر روی گزینه‌ی خرید مقاله کلیک کنید.
کلمات مرتبط / کلیدی:
مقاله مقاومت برشی
مقاله تیرهای پس کشیده
مقاله پیش تنیدگی قایم
مقاله کابلها
مقاله میدان تنش

چکیده و خلاصه‌ای از مقاله:
مقاومت برشی تیرهای بتنی پیش تنیده پلها، با و بدون پیش تنیدگی قایم، در این مقاله مورد مطالعه قرار گرفته است. در ابتدا چندین مدل تیر پیش تنیده و بتن آرمه انتخاب و با استفاده از روش اجزای محدود تحلیل شدند. در همین رابطه صحت مطالعات عددی با استفاده از تعدادی از نتایج آزمایشگاهی بررسی گردید. در قسمت دوم مطالعه دو نمونه تیر ساخته شده مورد آزمایش قرار گرفته و الگوی ترک خوردگی و منحنی بار تغییر مکان آنها بررسی و نتایج مدلهای آزمایشگاهی با مدلهای عددی مقایسه شد. با استفاده از مطالعات عددی و آزمایشگاهی، شیب ترکهای برشی و نسبت آرماتور برشی مورد بررسی قرار گرفته و اثر پیش تنیدگی افقی و قایم روی پارامترهای اشاره شده ارزیابی گردید. همچنین نتایج شیب ترکهای برشی به دست آمده از روابط آیین نامه ای و برخی روابط پیشنهادی و مطالعات عددی بررسی و مقایسه شد. نتایج مطالعات عددی نشان دهنده این است که پیش تنیدگی قایم در تیرهایی که رفتار برشی در آنها حاکم است، ظرفیت باربری را تا ۲۰% افزایش و همچنین زاویه دستک فشاری را کاهش می دهد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.