مقاله ساخت و استاندارد سازی ابزار اندازه گیری رضایت از عملکرد پلیس راهنمایی و رانندگی


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله ساخت و استاندارد سازی ابزار اندازه گیری رضایت از عملکرد پلیس راهنمایی و رانندگی دارای ۲۵ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله ساخت و استاندارد سازی ابزار اندازه گیری رضایت از عملکرد پلیس راهنمایی و رانندگی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله ساخت و استاندارد سازی ابزار اندازه گیری رضایت از عملکرد پلیس راهنمایی و رانندگی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله ساخت و استاندارد سازی ابزار اندازه گیری رضایت از عملکرد پلیس راهنمایی و رانندگی :

مقاله ساخت و استاندارد سازی ابزار اندازه گیری رضایت از عملکرد پلیس راهنمایی و رانندگی که چکیده‌ی آن در زیر آورده شده است، در مهر و آبان ۱۳۸۹ در توسعه انسانی پلیس از صفحه ۷۳ تا ۹۴ منتشر شده است.
نام: ساخت و استاندارد سازی ابزار اندازه گیری رضایت از عملکرد پلیس راهنمایی و رانندگی
این مقاله دارای ۲۲ صفحه می‌باشد، که برای تهیه‌ی آن می‌توانید بر روی گزینه‌ی خرید مقاله کلیک کنید.
کلمات مرتبط / کلیدی:
مقاله استانداردسازی
مقاله مقیاس
مقاله اندازه گیری رضایت
مقاله عملکرد
مقاله پلیس راهنمایی و رانندگی

چکیده و خلاصه‌ای از مقاله:
امروزه سنجش رضایت مندی جامعه یکی از مهم ترین عوامل موفقیت سازمان ها، اعم از دولتی و خصوصی در جهت نیل به اهداف و رسالت آن ها است. چرا که شناخت دیدگاه های مردم از جمله مهم ترین و مفید ترین ابزار مدیریت، سیاست گذاری و برنامه ریزی برای مدیران و برنامه ریزان سازمان ها محسوب می گردد. از این رو می باید سازمان ها تصویر روشنی از بازتاب های اجتماعی و ارزیابی های مردمی از اقدامات و سیاست های اجرا شده در سطح جامعه داشته باشد تا بتواند از طریق این ارزیابی ها و بازخوردها، اصلاحات لازم را در برنامه ها و سیاست های جاری و آینده سازمان خود، برای رسیدن به حد مطلوب به وجود آورند. در این راستا پلیس راهنمایی و رانندگی با توجه به اهداف و مأموریت های محوله آن، نسبت به سایر رده ها و بخش های سازمان ناجا در تعامل، تماس مسقیم و ارتباط نزدیک تری با مردم است. مقاله حاضر با هدف اصلی تهیه و استاندارد ساختن ابزاری صحیح و معتبر به منظور سنجش رضایت مردم از عملکرد پلیس راهور در سراسر کشور، تلاش دارد تا با استفاده از روش های تحقیق همبستگی و زمینه یابی (پیمایش) معیارها و مولفه های رضایت مندی جامعه، عملکرد پلیس راهور را در جهت رفع نقاط ضعف و افزایش توانمندی های نیرو، شناسایی و به دو صورت اسنادی و میدانی آن ها را مورد ارزیابی و سنجش قرار دهد؛ هم چنین به لحاظ ارزیابی مولفه ها به ترتیب مولفه های ایجاد امنیت، تبحر و مهارت، ادب و نزاکت پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا بیشترین رضایت را به خود اختصاص داده و مولفه های پاسخ گویی، ارتباط و نزدیکی با مردم و مولفه شفافیت پلیس راهنمایی و رانندگی کمترین رضایت مندی را داشته اند.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.